...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Baero, materiał promocyjny

Oświetlenie wspomagające sprzedaż w piekarni i cukierni

Odpowiednia prezentacja towaru jest kluczowym elementem zachęcającym klienta do zakupu. Profesjonalne oświetlenie nie tylko pomaga w sprzedaży, pozwala również na oszczędność energii. Odpowiednia barwa światła i poprawne ustawienie oświetlenia z pewnością przyczynią się do podniesienia atrakcyjności towaru.

Tworzenie odpowiedniego oświe­tlenia pieczywa i wyrobów cu­kierniczych jest bardzo dużym wyzwaniem. Pieczywo wymaga bardzo cie-płego, złocistego światła, z kolei kremowe ciasta i torty powinny zachować swoją na­turalną biel. Jednocześnie towar nie może być narażony na szkodliwy wpływ tempera­tury powodujący wysuszanie i odbarwianie. Niemiecka firma Baro jest specjalistą tego sektora od wielu lat. W przypadku sprzedaży świeżych produk­tów, takich jak pieczywo i wyroby cukierni­cze, najważniejsze jest zachęcenie klienta do zakupu przez odpowiednią prezentację towaru. Bardzo często doskonałe wyroby nie sprzedają się na bieżąco tylko dlatego, że są nieprawidłowo wyeksponowane. Pro­fesjonalne oświetlenie pomaga zaprezento­wać towar, podkreśla jego kolor i świeżość, a jego odpowiednie natężenie przyciąga uwagę klienta i daje impuls do zakupu.

 

 

W ostatnich latach nastąpił ogromny rozwój technologii LED. Oprawy LED oświetlające świeżą żywność mają, oprócz energoosz­czędności, jedną ważną cechę – emitu­ją minimalną ilość ciepła. Dzięki temu nie ma problemu ze zbyt wysoką temperatu­rą w sklepie, niewydajną klimatyzacją czy szybszym psuciem się towarów. Konieczne jest zwrócenie uwagi, aby barwa światła była dostosowana do typu produk­tu. Oprawy LED występują w wielu bar­wach (temperaturach) światła: od bardzo ciepłych (2500/2700 K), poprzez neutralne ciepłe (3000 K), po chłodne (4000-6000 K). Niestety nie każda z nich nadaje się do cu­kierni lub piekarni. Baro od lat specjalizuje się w oświetleniu wyrobów piekarniczych. Również w LED­-ach opracowaliśmy i wprowadziliśmy na rynek specjalne moduły, które najlepiej podkreślają kolor pieczywa, ciast, lodów i wyrobów czekoladowych. Najlepsze do­świetlenie ekspozycji zapewniają specjalne moduły Golden Bread (bardzo ciepła, złoci­sta barwa światła), moduł 2700 K o bardzo wysokim CRI oraz specjalna barwa Pearl White (ciepła biel o bardzo wysokim CRI). Oprawa to jedno, prawidłowy montaż i ustawienie kąta padania światła to dru­gie. Oprawy powinny być zamontowane w przedniej linii lady, a światło skierowane w stronę produktu.

 

Bardzo ważny jest kąt padania światła. Należy tak ustawić reflek­tory, aby nie oświetlały podłogi, tylko ladę chłodniczą. Jednocześnie należy pamiętać, żeby nie wychylać ich zbyt mocno w kierun­ku obsługi i nie oślepiać personelu za ladą. Trendem w krajach zachodnich jest sto­sowanie lad kwadratowych bez oświe­tlenia wewnętrznego. Towar doświetlany jest wtedy wyłącznie z góry. Zapewnia to doskonały efekt wizualny, jednocześnie przyczyniając się do większej trwałości wyrobów cukierniczych. Przy zastosowa­niu opraw Baro należy pamiętać o bardzo ważnej sprawie – jako jedyni posiadamy w ofercie oprawy z reflektorem owalnym, dzięki czemu mają one znacznie szerszy zasięg – każda bez problemu doświetla do 1,50 m bieżącej ekspozycji. Bardzo często decydując się na zakup oświetlenia do sklepu, zwracamy uwagę wyłącznie na lady i regały, zapominając o doświetleniu innych stref, takich jak gra­fiki, stoliki w części kawiarnianej czy strefa wejścia. Najlepszy efekt daje opracowanie spójnej koncepcji oświetlenia całego lokalu, tak aby to dodatkowe współgrało z oświe­tleniem produktu. Większość klientów nadal poszukuje po­mocy specjalistów w zakresie projektowa­nia oświetlenia. Dlatego tak ważne są dla nas prezentacje w istniejących sklepach. Pozwalają one uzmysłowić sobie, jak nie­wiele trzeba, żeby „podrasować” sklep za pomocą oświetlenia.

Większość klientów na początku zwraca uwagę wyłącznie na cenę, ale po prezentacji i przygotowaniu profesjonalnego projektu doceniają ja­kość światła, szerokość świecenia, fakt, że nasze oprawy wykonane są bardzo so­lidnie (odlew aluminiowy malowany prosz­kowo), że mają najwyższy współczynnik niezawodności (L80/B10) oraz że udzielamy 5-letniej gwarancji. Wspieramy klientów na każdym etapie in­westycji – od projektu, poprzez sprzedaż i dostawę oświetlenia, po montaż i odpo­wiednie ustawienie oświetlenia po zatowa­rowaniu sklepu. To wartość dodana, która sprawia, że większość klientów wraca do nas za każdym razem, kiedy otwierają lub remontują swoje sklepy.

 

 

 

Butikowa francuska cukiernia i nowoczesna warszawska piekarnia – co je łączy?

Thierry Bamas Patisserie we francuskim kurorcie Biarritz i Piekarnia-Cukiernia Grzybki w Warszawie. Dzieli je odległość, odmienny profil i asortyment, łączy nowe podejście do sprzedaży. Co się pod tym kryje?

 


Ekskluzywna cukiernia Thierry ego Bamasa to wnętrze wyróżniające się kontrastującymi materiałami, futurystycznymi kształtami mebli i doskonale dobranym oświetleniem BÄRO


Harmonia i spójność miejsca pod względem designu i produktu to absolutna podstawa. Cukierniczy butik słynnego chocolatiera Thierry ego Bamasa świetnie wpisał się w klimat kurortu odwiedzanego przez sławnych i bogatych



Lada wypełniona różnorodnymi i estetycznie wykonanymi... (Projekt: MoMa architecture z Lyonu)



Ciepłe, a jednocześnie eleganckie wnętrze Piekarni Cukierni Grzybki to zasługa wszechobecnego drewna zestawionego z czarnym kolorem wyposażenia, elementów dekoracyjnych i lamp. Dużo daje światło dedykowane odpowiednim produktom


W jednym miejscu klient może kupić pieczywo, wypić kawę, zjeść kanapkę czy słodką drożdżówkę. Na miejscu przygotowywane są też świeże pizze


...produktami przyciąga wzrok i zachęca do zakupów (Projekt i nadzór nad reaLizacją: Pracownia Projektowa ProForMa Jacek Przyjemski)


Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji