...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

SelfieCoffee – kawa, która cieszy podwójnie

Pleciuga Caffe w Szczecinie to miejsce, w którym można wspólnie bawić się ulubionymi smakami i spędzać miło czas. Oferowa­ne tam innowa­cyjne SelfieCoffee to jeden z elementów tej dobrej zabawy. O kawie, która cieszy smakiem, zapachem i wyglądem, rozma­wialiśmy z Martą i Mikołajem Komór.

Anna Olszewska-Adamowicz: Prowadzą Państwo pierwszą w Polsce kawiarnię, w której klienci mogą napić się kawy zwieńczonej – uwaga – własnym wize­runkiem. Brzmi to abstrakcyjnie, więc prosimy o krótkie wyjaśnienie.
Marta Komór: Tak, jako pierwsi w Polsce oferujemy naszym klientom SelfieCoffee, czyli połączenie kawy i nowoczesnej technologii. Klienci mogą w szybki i łatwy sposób zro­bić sobie zdjęcie (np. popularne selfie) lub przesłać obraz ze swojej galerii w telefonie, a drukarka w ciągu 20 sekund wydrukuje je na kawie, ciastku, lodach, piwie i wielu innych produktach spożywczych. 

 

Jak wygląda proces nadruku od stro­ny technologicznej? Podobno drukarka spożywcza przyjechała do Szczecina aż z Hongkongu?
Mikołaj Komór: Nasza drukarka spożyw­cza działa na podobnej zasadzie jak klasyczna atramentowa z tą różnicą, że ruch przesuwa­nia papieru został zamieniony na porusza­nie się całej głowicy w dwóch osiach XY. To prawda, że nasza drukarka przyjechała, aż

z Hongkongu, jednak po jej przybyciu pewne komponenty musieliśmy dostosować do eu­ropejskiego rynku.
Skąd pomysł? Mieliście pewność, że to się sprawdzi w Polsce?
Mikołaj: Jesteśmy fanami nowych techno­logii. Nie lubimy powtarzać tego, co już jest ogólnodostępne na rynku, uważamy też, że na świecie pewne rzeczy są uniwersalne, cieszą ludzi z każdego zakątka Ziemi. Nie myliliśmy się (uśmiech).

 

Co jesteście w stanie nadrukować? Na ile wydruk jest realny i trwały?
Marta: Tak naprawdę jesteśmy w stanie wy­drukować wszystko, np. ulubionego zwierzaka, bliską osobę, logo firmy czy popularne selfie. Wydruk dobrze odzwierciedla zdjęcie, a jego trwałość uzależniona jest od powierzchni, na której nadrukowujemy, przykładowo nadruk na piance od kawy wytrzyma tak długo, aż ta nie opadnie, zaś na ciastku będzie, dopóki go nie zjemy (uśmiech).

Domyślam się, że owa kawa serwowana w Pleciuga Caffe na placu Teatralnym w Szczecinie jest sporą niespodzianką dla kawoszy, w szczególności tych, któ­rzy przychodzą do Was pierwszy raz.
W jaki sposób zamieniacie zaskoczo­nych klientów w stałych bywalców?
Marta: Pleciuga jest miejscem eventów ga­stronomicznych. Nasi klienci mogą przyjść i wspólnie bawić się ulubionymi smakami
i spędzać miło czas. SelfieCoffee to jeden z elementów takiej dobrej zabawy. Stara­my się zapewniać najwyższą jakość produk­tów oraz obsługi, a to nasi goście doceniają i chętnie do nas wracają.

Łączycie kawę z nowoczesną tech­nologią. Porozmawiajmy zatem o jej smaku, jakie kawy oferuje­cie, jakich barwników spożyw­czych używacie do nadruku? Wybieracie spośród tych na­turalnych? Wegańskich? Czy wpływają one na smak kawy?
Mikołaj: Używamy takich barwni­ków, jakich używa się do zdobienia tortów, są bezwonne, bezsmakowe
i zapewniają jedynie doznania wzroko­we. Drukować możemy na każdej kawie mlecznej z dobrze ubitym mlekiem.

Pleciuga Caffe jakiś czas temu jako pierwsza w mieście wprowadziła do menu lodowe rurki. Teraz jako pierw­si serwujecie designerskie kawy. Czy w najbliższym czasie znowu nas za­skoczycie?
Mikołaj: Staramy się cały czas zaskakiwać naszych klientów. Jednak innowacje mają to do siebie, że trzeba je dozować małymi porcjami, aby można się było nimi spokoj­nie nacieszyć.

 

Zakładam, że klienci robią wiel­kie oczy na widok Waszej kawy, wstawiają zdjęcia na Facebo­oka. Nie obawiacie się, że to chwilowa moda? Taki trend?
Marta: Poza działalnością w kawiarni wy­korzystujemy SelfieCoffee na eventach
w całej Polsce. Sądzimy, że to świetny produkt, gdyż ludzie mają więcej czasu, by wspólnie z nami bawić się nadrukami.
W eventach widzimy przyszłość Selfie­Coffee.

Jak wygląda to kosztowo. Taka ory­ginalna kawa jest droga zarówno w procesie produkcyjnym, jak i dla klienta? 
Mikołaj: Kawa z selfie kosztuje tyle samo co standardowe latte czy cappuccino. Chce­my, by nasi goście dobrze się bawili i nie mieli poczucia, że to kawa dla wybranych.

Przyznam, że szkoda mi ja wypić ze względu na te małe dzieło sztuki na piance. Dziękuję za rozmowę i życzę wszystkiego dobrego, kolejnych do­brych pomysłów.
Marta i Mikołaj: Dziękujemy serdecznie, zapraszamy i pozdrawiamy. 

Rozmawiała: Anna Olszewska-Adamowicz

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji