...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Kierowanie piekarnią w nieprzewidywalnych czasach

Niebywałe, jak szybko może zmienić się porządek świata. Niewidoczny, a jednak bardzo groźny wróg – koronawirus czeka w natarciu. Destabilizuje całą gospodarkę i potęguje niepokój. Branża piekarnicza ma szansę przetrwać, gdyż naszą misją jest karmienie ludzi, musimy jednak dobrze przygotować się na nowy układ sił na rynku.

Nie zamierzam bawić się w proroka, ale racjonalnie po­dejść do zagadnienia, z którym przyjdzie nam się zmie­rzyć w kolejnych miesiącach, a może nawet latach. To nie czas, by siedzieć z założonymi rękami, zaklinać rzeczywistość czy opierać strategię działania na pobożnych życzeniach, trzeba przygotować się do walki o firmę, pracowników i konsumenta.
Należy skoncentrować się szczególnie na trzech aspektach, które pozwolą nam konkurować na rynku, utrzymać płynność finansową i zaskarbić sobie sympatię zagubionego klienta.

Pierwszy kluczowy obszar to zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa w zakresie ochrony przed zachorowa­niem na koronowirusa. Wdrożenie nadzwyczajnych zasad hi­gieny, które powinny stać się kluczowym nawykiem każdej firmy. Kolejny obszar to aspekt ekonomiczny, czyli minimalizowa­nie kosztów i marnotrawstwa w całym łańcuchu wypieku chleba: od zakupu surowców po dostawę do ostatecznego klien­ta. I ostatni, ale równie ważny to sprzedaż rozumiana jako wni­kliwa stała obserwacja zachowań konsumentów, których zwyczaje żywieniowe zmienią się radykalnie w miarę rozwijającej się sytuacji na rynku pracy.

Jak przygotować się do walki o przetrwanie?
- przygotować mentalnie zespół do czekającej fali nieprzewi­dywalnych zmian w organizacji,
- dokonać obiektywnej oceny posiadanych zasobów i możliwo­ści ich efektywnego wykorzystania,
- nie poddawać się panice, racjonalnie gospodarować i świa­domie zarządzać.

Istotne jest także to, by być dobrym przykładem i inspirującym przewodnikiem dla zespołu, bo w jedności, to we współtworze­niu tkwi cała moc naszej firmy. Trzymam kciuki za waszą i moją firmę. Damy radę!

 

Zachowaj spokój i zarządzaj z głową

BEZPIECZEŃSTWO

- zapewnij środki myjące, dezynfekujące, maski/przyłbice, rękawiczki, osłony miejsc sprzedaży
i zaznacz bezpieczne odległości przy ustawianiu się do kas
- wydrukuj instrukcje dotyczące zachowania higieny i bezpiecznych norm postępowania
- organizuj regularne spotkania z kadrą kierowniczą w celu przekazania bieżących informacji dotyczących zasad odpowiedzialnego zachowania się w i poza miejscem pracy


EKONOMIA

- renegocjuj umowy najmu lokalu  (produkcyjnego, magazynowego lub sprzedażowego),  powołując się na wzajemne wsparcie lokalnego biznesu
- opracuj harmonogram wysyłania pracowników na urlopy (w pierwszej kolejności te zaległe)
- renegocjuj wynagrodzenia na transparentnych dla wszystkich warunkach  w celu utrzymania kadry pracowników


SPRZEDAŻ

- przebuduj strukturę oferty produktowej na podstawie zachowań zakupowych klientów (redukuj liczbę produktów wysoko przetworzonych na rzecz produktów pierwszej potrzeby i z długim terminem przydatności do spożycia)
- wprowadź usługę dostawy do klienta po określeniu odległości i wartości koszyka zakupowego
- uaktywnij się w mediach społecznościowych, informując klientów o bieżącej działalności piekarni zarówno w zakresie wdrażania zasad bezpieczeństwa, jak i nowych usług czy produktów

 

 

dr inż. Alina Śmiłowska, strateg, innowator, humanista
Kontakt tel.: 509 099 513

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji