...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Poznaj korzyści ze współpracy z E-torty.pl

Większość cukierni skupia się na sprzedaży lokalnej – oferują wypieki w swoich sklepach lub przygotowują je na zamówienie. Piekarnie i cukiernie odpowiadają wówczas na potrzeby okolicznej klienteli, która mieszka po sąsiedzku lub robi zakupy w drodze do lub wracając z pracy.

Warto jednak otworzyć się na potencjalnych klientów także spoza najbliższej okolicy. Taką możliwość daje internet. Nie jest to równoznaczne z koniecznością założenia sklepu online. Dobrym początkiem przygody z realizacją zamówień generowanych w internecie jest współpraca z serwisem E-torty.pl.

Jak zDobyć więcEJ zamówiEń?
Odpowiedź jest prosta. Sprzedając wypieki przez internet, choć może się to niektórym wydawać nie-możliwe – w końcu są to produkty świeże, które najlepiej zobaczyć przed zakupem, a następnie szybko zjeść. E-torty.pl działa w modelu, dzięki któremu taka sprzedaż jest jednak możliwa i bar­dzo skuteczna. Współpracując z E-torty, cukiernia podejmuje się realizacji popularnych wypieków do­stępnych w ofercie na stronie WWW. Użytkownik zamawia wybrany tort na swój adres domowy lub kogoś znajomego, a system przypisuje zamówie­nie do lokalnej cukierni, najbliższej miejscu do­stawy. Cukiernia z kolei otrzymuje odpowiednio wcześniej powiadomienie o realizacji zamówienia z wszystkimi informacjami. Na dodatek taki model współpracy ma wiele korzyści, które firmy współ­pracujące z E-torty bardzo sobie chwalą.

 

zalEty współpracy - poznaJ nas bliżEJ!
Warto wspomnieć przede wszystkim o szansie na dotarcie do nowych klientów, którzy bez internetu nie złożyliby zamówienia, które z kolei bez współ­pracy z E-torty.pl nie trafiłoby do Państwa cukier­ni. Młodsze pokolenia chętnie robią zakupy przez internet, coraz rzadziej decydując się na wyprawę do sklepu. Możliwość obejrzenia całej oferty o do­wolnej porze dnia lub nocy z pewnością zachęci ich do zakupów. Dla lokalnych cukierni oznacza to dodatkowy przypływ zamówień, a co za tym idzie – zyski! A zyski te są naprawdę atrakcyjne, ponieważ wypieki zamawiane przez E-torty mają ceny wyższe niż te oferowane w lokalach. Są to kwoty bardzo korzystne dla cukierni, uwzględniające dodatko­we koszty przygotowania indywidualnego zamówienia i dostawy. Ponadto bardzo istotnym elementem modelu biznesowego E-torty jest profesjonalna obsługa, zajmująca się wszystkim: od pozyskiwania zamówień, przez kontakt z klientem, aż po działania marketingowe.

 

Nie trzeba inwestować we własny sklep online, płatne reklamy czy obsługę klienta internetowego, tym wszystkim zajmuje się biuro obsługi E-torty. Cukiernia otrzymuje dostęp do przyjaznego panelu, gdzie pojawiają się zamówienia, i nie musi martwić się o nic więcej. Jasne wytyczne i stały, bezpośredni kontakt z załogą E-torty bardzo ułatwia realizację zamówień. Co więcej, współpraca przebiega na jasnych zasadach i daje cukiernikom pełną swobodę z racji braku ścisłych zobowiązań. Umowy nie narzucają trudnych ograniczeń, nie mają też na celu wypierać lokalnej marki – E-torty wspierają w sprzedaży, wska­zując nowy kanał dotarcia do klientów. To wsparcie polega nie tylko na pomocy ze strony obsługi serwisu, ale także na darmo­wych materiałach, jak kartony i bileciki do zamówień. 

 

bEzpiEczny rozwóJ twoJEJ firmy
Serwis E-torty pozwala na rozpoczęcie przygody z zamówieniami z internetu bez podejmowania ryzyka związanego z działalnością online. Nie ma konieczności kosztownych inwestycji, jest za to możliwość dotarcia do nowych odbiorców i realizacji większej liczby zamówień. Rozwój cukiernictwa w sieci już trwa, warto więc skorzystać z okazji i spróbować swoich sił we współpracy z E-torty już dziś! To może być pierwszy krok do podjęcia decyzji o otwarciu swojej własnej internetowej cukierni w przyszłości!

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji