...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

Bądź na bieżąco z trendami kształtującymi przyszłość branży

WorldFood Poland Virtual EXPO 2021. Pracujesz w handlu? Jesteś odpowiedzialny za zakupy w sieci detalicznej albo hurtowni? Zajmujesz się dystrybucją produktów żywnościowych? A może działasz w sektorze HoReCa?

Zarezerwuj sobie czas w dniach 20-22 kwietnia i weź udział w targach online, podczas których odbędą się liczne konferencje branżowe oraz zaprezentują się firmy produkujące żywność i napoje.

Dlaczego nie możesz przegapić tego wydarzenia?
Siódma edycja targów WorldFood Poland organizowana będzie w trybie online. Wydarzenie to już teraz jest uznawane za największe tego rodzaju spotkanie biznesowe dla firm z branży spożywczej, handlu oraz sektora HoReCa.
Uczestnicy WorldFood Poland Virtual Expo spotkają się wirtualnie na specjalnie zaprojektowanej platformie internetowej. Narzędzie to stworzono z myślą o odwzorowaniu interakcji panujących podczas tradycyjnych imprez targowych.

Platforma, która da Ci dostęp do tysięcy produktów!
Platforma ta oferuje nieskrępowany dostęp do tysięcy produktów, które mogą niebawem pojawić się w Twojej ofercie. Dostęp do nowych produktów to jednak zaledwie część jej zalet.
Jednym z największych atutów tego rozwiązania jest umożliwienie oraz znaczące ułatwienie spotkań z partnerami biznesowymi. To idealne miejsce do spotkań i rozmów z obecnymi i przyszłymi kontrahentami.

Kto weźmie udział w tegorocznych Targach?
W chwili obecnej swój udział potwierdziło już niemal 150 wystawców z 17 krajów, m.in. z Bułgarii, Chorwacji , Cypru, Grecji, Francji, Japonii, Litwy, Malezji, Norwegii, Peru, Polski, Sri Lanki, Tajlandii, Tunezji, Turcji, Ukrainy i USA

Zaprezentują oni produkty z wielu kategorii:
m.in. produkty spożywcze, produkty ekologiczne, produkty naturalne i tradycyjne, przetwory warzywne i owocowe, musztardy i sosy, mrożonki, słodycze, wyroby czekoladowe, wyroby cukiernicze i piekarnicze, produkty wegańskie, przekąski, m.in. bakalie czy orzeszki, kawa i herbata oraz napoje bezalkoholowe – soki i soki NFC, mięso, ryby i owoce morza, nabiał, przyprawy, dodatki do żywności, produkty własne / produkty kontraktowe, alkohol – wino, nalewki i piwo, produkty delikatesowe, systemy IT do planowania i zarządzania magazynami czy dostawami

Wśród wystawców pojawią się między innymi:
USDA Dział Rolny Ambasady USA, który jest partnerem strategicznym tegorocznej edycji, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, Unique Moments Sp. z o.o., SYS Foods, Olivo Cold Logistics, DPD Polska, The Cyprus Embassy Trade Centre in Warsaw, Marex-Gel D.O.O., Arra Group Sp. z o.o. Sp. k., OSM Łowicz, Pamapol S.A., Dary Natury, Saycan Baharat, Promperu, Gospodarstwo Pasieczne Tomasz Łysoń Sp.z o.o. Sp.k., PHZ SP ''Lacpol'' sp. z o.o., OneDayMore Sp.z o.o. Sp.K., Agrema, Zdrowo Namieszane, Amicogen Inc, RSPO

Co Targi mogą zmienić w Twoim biznesie?
Targi branżowe są doskonałą receptą na ugruntowanie swojej pozycji na rynku. To świetna okazja do budowania wizerunku firmy i wykorzystania sytuacji kryzysowej do rozwoju potencjału firmy.

Dla przedstawicieli świata biznesu będą one niepowtarzalną szansą znalezienia partnerów handlowych, usługowych i produkcyjnych. Tym, co ma wyjątkowe znaczenie, zwłaszcza w obecnej sytuacji związanej z pandemią, jest networking. Dlatego też podczas Targów WorldFood Poland uruchomiona zostanie wirtualna strefa pozwalająca na nawiązywanie tego rodzaju kontaktów i prowadzenia internetowych spotkań.

Program konferencyjny Targów
Spotkania biznesowe to nie wszystko, co organizatorzy przygotowali dla uczestników tego spotkania.
Kilkanaście debat, konferencji i prezentacji w formie online o polskim rynku spożywczym, globalnych trendach i innowacjach w branży spożywczej. Tematy aktualne i ważne, dotyczące bieżących problemów i odpowiadające na nurtujące pytania. Wśród prelegentów znane osobistości, przedstawiciele rządu i instytucji, eksperci i przedsiębiorcy oraz reprezentanci mediów. To wszystko w Strefie Konferencji online!

Kto powinien odwiedzić Targi?
Każdy, kto działa w branży spożywczej i chce na bieżąco śledzić zmiany zachodzące w ramach tego sektora.

Serdecznie zapraszamy producentów, dystrybutorów oraz dostawców. Detalistów i hurtowników. Firmy z dużym dorobkiem oraz startupy. Inwestorów, mentorów, ekspertów i specjalistów branżowych.

Potwierdź swój udział jak najszybciej!
Wejdź na https://www.worldfood.pl/rejestracja/ i dokonaj rejestracji.

 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji