...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

POLAGRA 2021

POLAGRA to wydarzenie o najdłuższej tradycji biznesowej w Polsce, jedno z kluczowych w branży spożywczej i HoReCa.
Tegoroczna edycja wydarzenia zaplanowana została na 4-6 października.

Co roku w tych targach udział bierze kilkuset wystawców i kilkadziesiąt tysięcy zwiedzających z całego świata. W 2020 roku było to jedno z nielicznych wydarzeń branżowych, które, choć na mniejszą skalę, jednak się odbyło. Jakie plany tym razem mają organizatorzy?

Ekspozycja – źródło wiedzy i kontaktów
Niewątpliwym atutem POLAGRY jest jej różnorodność – i to się na pewno nie zmieni. Ekspozycja ma pozwolić zapoznać się z żywnością stanowiącą odpowiedź na preferencje dietetyczne konsumentów, nowymi technologiami wspierającymi procesy produkcyjne z zachowaniem najwyższych standardów bezpie­czeństwa, a także z rozwiązaniami dedykowanymi sektorowi HoReCa. Organizatorzy mają nadzieję, że w tym roku uda się też powrócić, we współpracy z partnerami branżowymi, do stref dedykowanych polskiej branży mięsnej i mleczarskiej, a także forum piekarskiego.



Formuła targów
Targi to przede wszystkim miejsce bezpośrednich kontaktów biz­nesowych, ale nie jest wykluczone, że POLAGRA 2021 zostanie zrealizowana w formie hybrydowej, by umożliwić udział wystaw­com z całego świata.
– Przygotowujemy się na hybrydowy model targów POLA­GRA. Zależy nam bardzo, by mogli z niego skorzystać mię­dzy innymi kontrahenci z zagranicy zainteresowani importem polskiej żywności, którzy mogą spotkać się z ograniczeniami w podróżowaniu – informuje Dariusz Wawrzyniak, dyrektor grupy produktów.

POLAGRA Export Meeting
Do tej pory proeksportowe cele na PO­LAGRZE realizowane były przede wszyst­kim w ramach projektu Hosted Buyers, w ramach którego aranżowane były bez­ pośrednie spotkania producentów z wy­selekcjonowaną grupą kupców zagranicz­nych. W tym roku polski sektor spożywczy będzie promowany także podczas premierowej edycji kongresu POLAGRA EXPORT MEETING, która odbędzie się drugiego dnia targów – 5 paździer­nika. Celem przedsięwzięcia jest wzmocnienie konkurencyjności polskich przedsiębiorstw na rynku europejskim oraz pozostałych rynkach zewnętrznych. Planowane prezentacje potencjału po­szczególnych grup towarowych, dyskusje czy spotkania match­makingowe niewątpliwie pozwolą na zaprezentowanie Polski jako prężnego, wiarygodnego i konkurencyjnego pod względem ja-kości i ceny dostawcy wyrobów spożywczych. Wydarzenie jest współfinansowane przez ministra rozwoju, pracy i technologii.



Transfer specjalistycznej wiedzy
POLAGRA to nie tylko ekspozycja, ale także wydarzenia towarzy­szące. Organizatorzy targów planują w tym roku specjalną część poświęcić prezentacji istotnych dla branży raportów związanych ze zmieniającym się rynkiem. Wzorem lat poprzednich przewi­dywane są także specjalistyczne szkolenia z różnych obszarów prowadzenia biznesu w sektorze spożywczo-gastronomicznym, a także warsztaty kulinarne i pokazy piekarskie. Targi POLAGRA od lat integrują branżę spożywczo-gastronomiczną i są miejscem eksploracji nowych kontaktów biznesowych. Or­ganizatorzy deklarują, że ta tradycja zostanie utrzymana. POLA­GRA będzie, zgodnie z hasłem przewodnim, zaprojektowana ze smakiem, a przy tym z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa, pozwalając jej uczestnikom realizować cele biz­nesowe w dogodnej dla nich formie.
Więcej informacji: www.polagra.pl 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji