...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Administrator

Tu poznasz nowe kierunki i trendy w branży spożywczej!

W dniach 18-20 kwietnia 2023 r. w halach EXPO XXI w Warszawie odbędzie się kolejna, IX edycja targów WorldFood Poland, które od początku swojego istnienia pretendują do najważniejszego i największego wydarzenia biznesowego sektora spożywczego w Polsce i w tej części Europy.

Zasmakuj targów WorldFood Poland
Po ostatniej edycji targów, która zgromadziła 250 Wystawców z 25 krajów oraz ponad 5 000 odwiedzających, organizatorzy chcą jeszcze bardziej zintegrować cały rynek żywności i napojów w jednym miejscu i czasie. Dyrektor targów – Agnieszka Szpaderska już teraz zaprasza do rezerwacji stoisk: „Rynek spożywczy przeżywa teraz ogromne zawirowania związane z warunkami klimatycznymi, szalejąca inflacją, wojną w Ukrainie i co za tym idzie, podniesieniem cen surowców. Warto już teraz pomyśleć o dalszym rozwoju firm oferujących produkty spożywcze i usługi z tego zakresu i zaplanować udział w targach, aby pokazywać swoją silną pozycję i gotowość do ekspansji na dalsze i bliższe rynki.” Co roku, targi odwiedzane są przez polskich jak i zagranicznych gości, szukających nowych pomysłów i smaków uatrakcyjniających ofertę lokalnych sklepów, dużych sieci handlowych czy gastronomii. Zapytaj o stoisko już teraz!

Miejsce gdzie biznes spotyka się z kunsztem kulinarnym
Targi WorldFood Poland to wydarzenie stricte biznesowe skierowane do przedstawicieli branży spożywczej. Najważniejszym punktem targów są niezliczone rozmowy przy stoiskach bogatych w tradycyjne oraz innowacyjne produkty spożywcze i napoje z całego świata. Jest to idealne miejsce do nawiązywania nowych relacji biznesowych, wymiany kontaktów przy odbywających się degustacjach oraz warsztatach kulinarnych z udziałem słynnych szefów kuchni. WorldFood Poland to najlepsze miejsce dla producentów, przetwórców, dystrybutorów i handlowców działających w sektorze spożywczym. Wg deklaracji Wystawców po udziale w targach w WorldFood Poland 2022, ponad 82% wystawców nawiązało znaczące dla firmy kontakty a 88% wystawców poleca udział w targach WFP swoim kontrahentom.

 

Sektory targowe z pełnym wachlarzem produktów
Podczas targów prezentowana jest szeroka oferta artykułów spożywczych z podziałem na sektory: Food&Drink, EcoFood, NutraFood, Ingredients, Wine&Spirits, FoodTech, Food&Drink Packaging, ColdChain. Na targach prezentowane są następujące kategorie produktowe: produkty spożywcze i napoje, wyroby cukiernicze i piekarnictwo, słodycze i przekąski, napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata, nabiał, mięso i drób, roślinne zamienniki produktów odzwierzęcych, ryby i owoce morza, świeże owoce i warzywa, mrożonki, przetwory, żywność gotowa i typu instant, produkty organiczne, ekologiczne, naturalne i tradycyjne, suplementy diety i żywność funkcjonalna, a także surowce i dodatki do produkcji żywności i napojów oraz usługi i technologia dla branży spożywczej. Organizatorzy zwracają także szczególną uwagę na sektor NutraFood i jak podkreśla Agnieszka Szpaderska, dyrektor targów WorldFood Poland „Sektor NutraFood dedykowany jest żywności funkcjonalnej i suplementom diety i na pewno ten projekt będziemy w przyszłości rozwijać, bo widzimy w nim ogromny potencjał.”

Konferencje, konkurs o Złoty Medal, Spotkania B2B…i nie tylko!
Podczas WorldFood Poland odbywa się wiele atrakcji i wydarzeń towarzyszących, które zachęcają do wzięcia udziału w targach. Agenda konferencji oraz paneli dyskusyjnych to miejsce, gdzie można zapoznać się z najnowszymi trendami oraz wyzwaniami z którymi mierzy się branża spożywcza. Tematy omawiane są z ekspertami branżowymi, przedstawicielami mediów, instytucji i organizacji rządowych oraz przedsiębiorcami dzielącymi się swoją wiedzą praktyczną z prowadzenia biznesu. W najbliższej edycji targów, jednym z tematów będzie rosnący trend roślinnych zamienników mięsa i perspektyw jego rozwoju.

Złoty Medal to prestiżowy konkurs dedykowany branży spożywczej, który rokrocznie towarzyszy targom WorldFood Poland. Celem konkursu jest wyłonienie i promocja najlepszych produktów prezentowanych podczas targów. Jury składające się z ekspertów żywieniowych oraz decydentów z sieci handlowych poszukuje produktów nowoczesnych, innowacyjnych i najwyższej jakości, które przyznawane są w kilku kategoriach. Wygrana gwarantuje szeroką promocję, bogaty pakiet świadczeń marketingowych oraz realną szansę na dostanie się do kanału sprzedaży w sieciach handlowych reprezentowanych przez Jurorów.

 

Spotkania handlowe to dodatkowa, bezpłatna usługa dla Wystawców targów, która daje możliwość wcześniejszego aranżowania spotkań z kluczowymi kupcami obecnymi na targach. Podczas ostatniej edycji udało się zorganizować ponad 200 spotkań z kupcami z Polski, Rumunii czy Wietnamu. Sieci handlowe oraz reprezentanci sektora HoReCa uczestniczący w spotkaniach to m.in.: Auchan, Carrefour, NFTY, Barbora, Dino Polska czy Biosklep.

Więcej o ostatniej edycji targów w raporcie potargowym.

WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym.

Już dziś zapisz w kalendarzu: 18-20 kwietnia 2023. Widzimy się w EXPO XXI na WorldFood Poland.

Bieżące wydanie czasopisma

Poznaj sezonowe trendy tortowe oraz receptury lodziarskie finalistów Gelato Poland, przekonaj się jak ważne jest śniadanie w piekarni...

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji