...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Spotkanie Piekarzy i Cukierników Śląskich

9-10 lutego br. w Ustroniu odbyło się Spotkanie Piekarzy i Cukierników Śląskich. Celem dwudniowych zjazdów rzemieślników jest integracja branży poprzez wspólną zabawę. To też okazja, by zaprosić ciekawych wykładowców, poruszyć ważne sprawy branży oraz zapoznać się z ofertą firm współpracujących.

Tradycja spotkań śląskich piekarzy i cukierników sięga lat 90. Pomysłodawcami dwudniowych zjazdów rzemieślników z województwa śląskiego są Ryszard Kauf (Katowice) oraz Andrzej Śmietana (Radlin), którego ostatnimi czasy zastąpił Lech Jędryka. Od strony organizacyjnej nad całością czuwały jak zawsze panie: Wioletta Król oraz Wanda Brzęczek.

O jakości i promocji

W sobotę o godz. 14.20 - zgodnie z programem - odbyły się wykłady. Gościem specjalnym była Jadwiga Rothkaehl, prezes Stowarzyszenia Młynarzy RP, która szerzej omówiła tematykę jakości mąki w kontekście zagrożeń i metod poprawy jakości. Pojawienie się Pani prezes nie jest przypadkowe. Jak wiadomo, Stowarzyszenie Młynarzy RP w 2011 r. opracowało i rozpowszechniło ulotkę oraz plakat informujące o walorach żywieniowych pieczywa, finansowane ze środków Funduszu Promocji Ziarna Zbóż i Przetworów Zbożowych. Ulotki oraz plakat promują spożycie pieczywa i propagują zasady prawidłowego żywienia. Taki plakat można było otrzymać bezpłatnie również podczas Spotkania.

Swój pomysł na ogólnopolską akcję promującą pieczywo zaprezentowali także Tomasz Miś i Bogusław Tatarczyk z firmy Baker. W wykładzie zatytuowanym  "Milion dolarów! Czyli jak wylansować swoją piekarnię w internecie" przedstawili portal www.zielonyklos.pl, który ma efektownie promować pieczywo wśród klientów, ma również stanowić bezpłatną promocję dla piekarzy. To ma być pierwsza wyszukiwarka polskich piekarni dla konsumentów pieczywa połączona z aktualnościami ze sklepów, poradami dietetyków, informacjami o wypiekach.

Swoje wystąpienia i propozycje przygotowały firmy wspierające tegoroczne Spotkanie, tj. Polmarkus, Lesaffre Polska, Savpol, Zeelandia, Modena, Vissail-Polin.

Pod koniec wykładów rozgorzała dyskuja na temat potrzeby promocji pieczywa. Po godz. 17.00 wszyscy uczestnicy spotkali się w Chacie Grillowej na grzanym winie i kiełbasie z rusztu, by następnie ostatnie dni karnawału spędzić na wspólnej zabawie do białego rana.

Wkrótce pełna relacja z wykładów i dyskusji. Tymczasem zapraszamy do fotorelacji.

Wioletta Król oraz Lech Jędryka ciepło przywitali uczestników Spotkania

Jadwiga Rothkaehl, prezes Stowarzyszenia Młynarzy RP, szczegółowo omawiała nie tylko zagadnienie jakości mąki. Zwróciła uwagę na palący problem promocji pieczywa

Portal Zielony Kłos to ogólnopolski program promocji pieczywa firmy Baker

Na Spotkaniu Piekarzy i Cukierników Śląskich nie mogło zabraknąć Czesława Kierata oraz Tadeusza Bączkowicza

Pomysłodawca Spotkań - Ryszard Kauf, właściciel Piekarni Kauf z Katowic - przekonywał, że ogólnopolska promocja pieczywa jest w Polsce niezbędna

(od lewej): Jadwiga Rothkaehl, Andrzej Turczyński (Modena), Tomasz Miś oraz Bogusław Tatarczyk (Baker)

Andrzej Szumarski, dyrektor regionu łódzkiego w firmie Vissail-Polin

Mariusz Witkowski, szef sprzedaży na południową Polskę w firmie Zeelandia

 

W kulurach

Spotkanie Piekarzy i Cukierników Śląskich to spotkanie i rzemieślników, i firm współpracujących, a także mediów branżowych

Wioletta Król z przedstawicielem firmy Modena

Przedstawiciele handlowi firmy Zeelandia oraz Vissail-Polin

Modena to nie tylko kompleksowe zaopatrzenie cukierni i piekarni, ale też młoda i fachowa kadra

Firma Baker od dawna mianuje się Ambasadorami smaku, teraz chcą być Promotorami pieczywa. Już pod koniec 2012 r. pojawił się portal Zielony Kłos - użyteczny portal o pieczywie i piekarniach dla konsumenta

Przed wykładami można było przekąsić małe co nieco

 

 

Bieżące wydanie czasopisma

Dlaczego i jak warto fotografować jedzenie? Czy istnieje idealny roślinny zamiennik jaja kurzego? Jaka kawa sprzedaje się najlepiej w cukierni?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji