...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Taktyka w tortach rzezbionych

    Taktyka w tortach rzezbionych 0

    Gdy trzeba przygotować tort w kształcie zwierzaka, to twórcza zabawa w stylu angielskim dopiero nabiera rumieńców. Przynajmniej dla mnie. Torty rzeźbione, szczególnie te o dużych lub bardzo dużych gabarytach, to mój faworyt. To wyzwanie, które mobilizuje, rozwija i budzi we mnie stratega.

    więcej
  • Putka -  rozmowa z prezesem Zbigniewem Putką i Zuzanną Putką-Twar­dowską

    Putka - rozmowa z prezesem Zbigniewem Putką i Zuzanną Putką-Twar­dowską 2

    Rodzina Putków od czterech pokoleń buduje mocną firmę, opartą na rzemieślniczych tradycjach. Konsekwentnie, rzetelnie i odpo­wiedzialnie. Liczy się przede wszystkim dobra, pewna i rozpozna­walna marka. Co się na nią składa? Jak promować rodzinny znak firmowy i umocnić go na rynku, nie tylko lokalnym?

    więcej
  • Sorbety najlepsze pod słońcem!

    Sorbety najlepsze pod słońcem! 0

    Najwięcej lodów zjadamy, gdy temperatura nie przekracza 25°C, natomiast kiedy nadchodzą praw­dziwe upały, znacząco wzrasta sprzedaż orzeźwiających sorbetów i granity. Warto więc przygotować się na bardzo gorące dni i mieć w ofercie również bogatą gamę naturalnych sorbetów.

    więcej
  • Czekolada – kierunki rozwoju

    Czekolada – kierunki rozwoju 0

    Zmiany zwyczajów w krajach oddalonych często o dziesiątki tysięcy kilometrów mają wpływ na warunki konkurowania o portfele i podniebienia konsumentów. Pracujących w czekoladowej branży czeka egzamin z kreatywności.

    więcej
  • Możliwości wykorzystania pieczywa wycofanego z obrotu

    Możliwości wykorzystania pieczywa wycofanego z obrotu 0

    Duża rozmaitość wyrobów piekarskich na rynku to plus dla konsumenta, ale minus dla producenta, jeśli czekają go zwroty. Zwroty pieczywa łącznie z pieczywem niesprzedanym pozostałym w piekarni przekraczają nierzadko 10% całości produkcji, przy czym pieczywo pszenne to zwykle 75-80% całości zwrotów.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe