czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
tel. +48 32 729 96 80
fax +48 32 729 96 70 lub +48 32 790 40 90
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Idea(ł) czystej etykiety 0

    O czystej etykiecie mówi się dużo. Sęk w tym, że ludzie, używając tego samego pojęcia, myślą czasem o czymś zupełnie innym. Sytuację utrudnia fakt, że w przepisach prawnych nie ma takiego pojęcia.

    więcej
  • Lodowe inspiracje 2012

    Lodowe inspiracje 2012 0

    Mimo że spożycie lodów w Polsce systematycznie rośnie, to mało który ekspert wierzy, że lody szybko skończą z sezonowością. Chyba że zmieni się podejście do promocji lodów, a przede wszystkim podejście polskich konsumentów do zachodnich trendów.

    więcej
  • 10 dni bezpłatnych praktyk dla nauczycieli

    10 dni bezpłatnych praktyk dla nauczycieli 0

    Potrzeba matką wynalazków i… genialnych pomysłów. Takich jak ten, na który wpadł Mirosław Łęczycki, właściciel sieci piekarni na Warmii i Mazurach, a który realizuje wspólnie z Krzysztofem Szulborskim, prezesem Stowarzyszenia Kucharzy Polskich. Mowa o projekcie Doskonalenie „Chlebem Powszednim” Nauczyciela Zawodu.

    więcej
  • Tradycja z dodatkiem nowoczesności

    Tradycja z dodatkiem nowoczesności 0

    Wielkanoc bez tradycyjnie przygotowanych mazurków czy bab drożdżowych to nie Wielkanoc. Z drugiej strony tradycja to nie dogmat, który nie podlega zmianom, więc czasem warto ją udoskonalić, dorzucając coś ze współczesności. Przyjrzyjmy się tradycyjnej produkcji wielkanocnych wypieków z uwzględnieniem technologicznych akcentów.

    więcej
  • Informuj klienta: Ile kromek chleba dziennie?

    Informuj klienta: Ile kromek chleba dziennie? 0

    Dla konsumentów, którzy stosują lub będą chcieli zastosować wytyczne żywieniowe GDA, bardzo ważną sprawą jest rzetelna informacja o składnikach odżywczych pieczywa. W tym przypadku chodzi głównie o zawartość węglowodanów.

    więcej
  • Dane osobowe – ochrona i przetwarzanie cz. I

    Dane osobowe – ochrona i przetwarzanie cz. I 2

    Jeżeli jako przedsiębiorca przechowujesz lub wykonujesz jakiekolwiek czynności z danymi osobowymi innych osób (również pracowników), ustawa o ochronie danych osobowych nakłada na Ciebie konkretne obowiązki. Ich niedopełnienie grozi karami finansowymi, odpowiedzialnością karną, może również narazić na szwank reputację firmy.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe