...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Świąteczny cud  marketingowy

    Świąteczny cud marketingowy 0

    Na święta czeka się jak na zbawienie. Konsumenci są wtedy bardziej skłonni wydawać pieniądze, żeby święta Bożego Narodzenia były wyjątkowo smaczne. To najlepsza pora, żeby zastosować wszystkie marketingowe rozwiązania, opisywane na łamach MB przez cały rok, i dodatkowo spotęgować dobre nastroje zakupowe naszych drogich klientów.

    więcej
  • Mniej soli dla zdrowia

    Mniej soli dla zdrowia 2

    Sól to winowajca wielu chorób cywilizacyjnych. To również konieczny dodatek technologiczny w procesie tworzenia ciasta chlebowego. Czy możliwe jest ograniczenie dodatku soli w przemyśle piekarskim? Jeśli tak, to w jakim stopniu?

    więcej
  • Patent  na zwiększenie sprzedaży

    Patent na zwiększenie sprzedaży 0

    Dobry klient to lojalny klient, który wraca do nas, bo to mu się opłaca. Przyglądając się działaniom znanych piekarni, cukierni oraz kawiarni, nietrudno zauważyć, że jednym z narzędzi marketingowych są dobrze przygotowane programy lojalnościowe.

    więcej
  • Świeże bułeczki,  aromatyczna kawa i Social WiFi

    Świeże bułeczki, aromatyczna kawa i Social WiFi 0

    Piekarnie, cukiernie i lodziarnie to nie tylko miejsca zakupu produktów, ale także niejednokrotnie strefy komfortu. Dbają o ciekawy wystrój wnętrza, oferują chwilę relaksu przy kawie i słodkościach. Coraz częściej udostępniają darmowy Internet bezprzewodowy. A wszystko po to, by zatrzymać miłośników wypieków na dłużej.

    więcej
  • MUST HAVE, czyli przybornik sugarcraftera

    MUST HAVE, czyli przybornik sugarcraftera 0

    Sugercrafter bez odpowiedniego zestawu podstawowych narzędzi jest jak artysta malarz bez palety i pędzli. W naszym warsztacie są packi, wałek, nożyk… i jeszcze parę dodatkowych akcesoriów, bez których trudno sobie wyobrazić pracownię prawdziwego sugarcraftera.

    więcej
  • Metody badania opakowań

    Metody badania opakowań 0

    Wszelkie materiały lub wyroby przeznaczone do bezpośredniego lub pośredniego kontaktu z żywnością, w tym materiały opakowaniowe i opakowania żywności, muszą spełniać określone wymagania.

    więcej
  • Rogale świętmarcińskie - wiecznie żywa tradycja

    Rogale świętmarcińskie - wiecznie żywa tradycja 0

    Na 11 listopada wielkopolscy cukiernicy wypiekają tony rogali świętomarcińskich. Wśród konsumentów cieszą się one dużym zainteresowaniem. Dla poznaniaków grzechem byłoby nie zjeść w tym dniu choćby jednego, wyjątkowo pysznego rogalika. Nie spotka się ich nigdzie indziej, bo jest to regionalna, wiecznie żywa tradycja.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe