...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • Personalizacja – fanaberia czy konieczność?

    Personalizacja – fanaberia czy konieczność? 0

    Producenci przemysłowi w formie sieci kawiarnianych coraz silniej wkraczają w rewiry przypisane dotychczas mniejszym, rodzinnym firmom. To, co pozostaje tym drugim to wysoka i niepowtarzalna jakość produktów oraz… spersonalizowane opakowania.

    więcej
  • Nowe logo ekologicznej żywności

    Nowe logo ekologicznej żywności 0

    Od kilku lat na naszym rynku pojawia się coraz więcej tzw. żywności ekologicznej. Sama nazwa nie świadczy o tym, że taki produkt spełnia unijne wymogi. Jak więc upewnić się, co do pochodzenia kupowanej przez nas żywności?

    więcej
  • Opieka medyczna w cenie rogalika

    Opieka medyczna w cenie rogalika 0

    Zdrowy pracownik to wydajny pracownik, zwłaszcza że w strukturze firmy każdy jest ważnym ogniwem. Zakładamy, że nie będziemy chorowali, bo przecież nikt nie planuje własnej choroby ani choroby pracowników. Gdy nagle z powodu złego stanu zdrowia pracownik nie przychodzi do pracy, pojawia się problem...

    więcej
  • Idea(ł) czystej etykiety 0

    O czystej etykiecie mówi się dużo. Sęk w tym, że ludzie, używając tego samego pojęcia, myślą czasem o czymś zupełnie innym. Sytuację utrudnia fakt, że w przepisach prawnych nie ma takiego pojęcia.

    więcej
  • Lodowe inspiracje 2012

    Lodowe inspiracje 2012 0

    Mimo że spożycie lodów w Polsce systematycznie rośnie, to mało który ekspert wierzy, że lody szybko skończą z sezonowością. Chyba że zmieni się podejście do promocji lodów, a przede wszystkim podejście polskich konsumentów do zachodnich trendów.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe