czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
tel. +48 32 729 96 80
fax +48 32 729 96 70 lub +48 32 790 40 90
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Warto przeczytać

  • O ochronie receptur cukierniczych, ciastkarskich i nie tylko

    O ochronie receptur cukierniczych, ciastkarskich i nie tylko 0

    Piękne dekoracje, opakowania i skuteczna promocja są niezwykle ważne, ale o sukcesie rynkowym produktów cukierniczych i ciastkarskich decyduje przede wszystkim ich smak. To właśnie on przy­ciąga docelowych odbiorców i sprawia, że z chęcią wracają po ulubione słodkości.

    więcej
  • Lody naturalne, czyli kłamstwo podawane na chłodno

    Lody naturalne, czyli kłamstwo podawane na chłodno 1

    Oceniamy nowy trend na rynku lodziarskim w Polsce | Z roku na rok w Polsce przybywa lodziarni. I to nie byle jakich. Zgodnie z konsumenckimi tren­dami są to lokale z szyldem głoszącym dumnie, że produkuje się w nich lody naturalne.
    Ale właściwie jakie to lody? I czy szyld zawsze przekłada się na skład produktu?

    więcej
  • Z moich podróży przywiozłem samą słodycz – rozmowa z Tomaszem Nowakiem

    Z moich podróży przywiozłem samą słodycz – rozmowa z Tomaszem Nowakiem 0

    Na pewno znacie ludzi, którzy wprowadzają w życie swoje pomysły, a ich przedsię­wzięcia wynikają z prawdziwej pasji. Kogoś takiego spotkałem w katowickiej cukierni arty­stycznej Sweet Home Silesia. Tomasz Nowak, właściciel lokalu, przygodę z kulinariami zaczy­nał jako kucharz,lecz to z cukiernictwem związał swoje życie zawodowe.

    więcej
  • Najciekawsze trendy w piekarnictwie na 2017 r.

    Najciekawsze trendy w piekarnictwie na 2017 r. 0

    Branża piekarnicza, jak każda inna, jest podatna na fluktuacje związane z modami. Spośród wielu wybra­liśmy te najważniejsze, które, choć nazywane trendami, pretendują raczej do miana ponadczasowych klasyków.

    więcej
  • Młodzi przedsiębiorcy odkrywają własny potencjał

    Młodzi przedsiębiorcy odkrywają własny potencjał 0

    Czy istnieje granica wiekowa, która określa gotowość człowieka do myślenia w kategoriach rozwoju kompetencji biznesowych? Dlaczego młody człowiek nie może uczyć się bycia przedsiębiorczym już w szkole podstawowej? Czy zaradność życiowa jest mniej ważna od polskiego, matematyki czy nauki zawodu?

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe