25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Przed nami Święto Chleba i Piernika, które po 15 latach organizacji Międzynarodowych Targów Chleba na nowo, w zupełnie świeżej odsłonie, uczyni z Jawora Polską Stolicę Chleba. W dniach 29-31 sierpnia Jawor przypomni, że już od XVI stulecia słynie z wypiekania chleba, ciast i pierników.
Jeżeli jesteś piekarzem, pracujesz w zawodzie, masz 22-55 lat*, poszukujesz innowacji i nowych wyzwań w piekarstwie? Twoja praca to pasja i chciałbyś zaprezentować swoje umiejętności na arenie krajowej, jak i międzynarodowej? Nie zwlekaj! Prześlij zgłoszenie i spróbuj sił w krajowych eliminacjach do Louis Lesaffre Coupe!
Najpierw była kampania edukacyjna na temat kanapki w szkole, teraz będzie w sklepach. Warszawska Piekarnia Cukiernia Putka już zorganizowała ciąg dalszy promocji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Dieta Kanapkowa Smaczna i Zdrowa”. Tym razem w sieci sklepów własnych i patronackich.
O problemach branży piekarskiej, o zmianach społecznych i gospodarczych oraz o kryzysie i jego fazach - w analizie Jana Klimka, prezesa Izby Rzemieślniczej oraz Małej i Średniej Przedsiębiorczości w Katowicach.
To prawda, że proces pozyskiwania dofinansowania – szczególnie przez mikroprzedsiębiorstwo – nie jest łatwy i krótki oraz że większym firmom łatwiej jest sięgnąć po te środki, ponieważ stać je na wsparcie firm doradczych.
Kreatywna reklama to taka, która ciągle szuka nowych form atrakcyjności, zaskoczenia oraz pożądania. Nie ma nic gorszego niż sztampa prowadząca do banału. Żyjemy w czasach popkultury, która wyjątkowo szybko się nudzi. Nawet piękne kobiety tracą na atrakcyjności, kiedy widzimy je w tych samych odsłonach po stokroć.
– Jem kwiaty – napisała na blogu Małgorzata Kalemba-Drożdż – I Was zapraszam do tego samego. Kiedy inni szukają egzotyki w cukiernictwie na drugim końcu świata, ona znajduje ją pod płotem lub w ogrodzie.