...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Wszystkie artykuły

  • Zdrowa żywność w aglomeracji, czyli jaka?

    Zdrowa żywność w aglomeracji, czyli jaka? 0

    Walka konsumentów z konserwantami i wszelkimi sztucznymi dodatkami w jedzeniu zmusiła producentów żywności do zweryfikowania składu swoich towarów. Klienci coraz chętniej sięgają po ekoprodukty, które stanowią coraz silniejszą konkurencję dla asortymentu dużych sieci dystrybucyjnych.

    więcej
  • Rodzinne piekarnie mogą być konkurencyjne

    Rodzinne piekarnie mogą być konkurencyjne 0

    Niewielkie, lokalne piekarnie mogą się rozwijać i konkurować na rynku. Rodzinna Piekarnia-Cukiernia Biełowieżec w Korszach, wdrażając system ERP Navireo firmy InsERT, zwiększyła wydajność produkcji, obniżyła koszty i nakłady pracy.

    więcej
  • Wysoka specjalizacja szansą na rozwój małych rodzinnych firm

    Wysoka specjalizacja szansą na rozwój małych rodzinnych firm 0

    – Firmy rodzinne w naszym kraju dopiero się rozwijają, ale mają przed sobą wielką perspektywę – mówi Elżbieta Grycan, współwłaścicielka rodzinnej firmy Grycan. Szansą na ich rozwój i zyskanie przewagi nad koncernami jest specjalizacja w danej dziedzinie – czytamy w Newseria.pl.

    więcej
  • Rozpoczęły się Krajowe Eliminacje do 4. edycji Louis Lesaffre Coupe

    Rozpoczęły się Krajowe Eliminacje do 4. edycji Louis Lesaffre Coupe 0

    Jeżeli jesteś piekarzem, pracujesz w zawodzie, masz 22-55 lat*, poszukujesz innowacji i nowych wyzwań w piekarstwie? Twoja praca to pasja i chciałbyś zaprezentować swoje umiejętności na arenie krajowej, jak i międzynarodowej? Nie zwlekaj! Prześlij zgłoszenie i spróbuj sił w krajowych eliminacjach do Louis Lesaffre Coupe!

    więcej
  • Pan Kanapka w sklepach Piekarni Putka

    Pan Kanapka w sklepach Piekarni Putka 0

    Najpierw była kampania edukacyjna na temat kanapki w szkole, teraz będzie w sklepach. Warszawska Piekarnia Cukiernia Putka już zorganizowała ciąg dalszy promocji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Dieta Kanapkowa Smaczna i Zdrowa”. Tym razem w sieci sklepów własnych i patronackich.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe