
BMS-G Sp z o.o. ma zaszczyt zaprosić na targi branżowe 0
10 września 2025 w Hotelu Metropolo by Golden Tulip w Krakowie przy ul. Orzechowej 11 od godziny 10:00 do godziny 17:00 odbędzie się kolejna edycja targów.
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

10 września 2025 w Hotelu Metropolo by Golden Tulip w Krakowie przy ul. Orzechowej 11 od godziny 10:00 do godziny 17:00 odbędzie się kolejna edycja targów.
więcej
Na zbliżających się targach FachPack 2025 Coveris postawi kolejny ważny krok w realizacji swojej wizji No Waste, przedstawiając nowatorski asortyment folii, etykiet, kartonów i opakowań papierowych zaprojektowanych zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju.
więcej
Chleb Index 50 stanowi doskonale zbilansowany produkt o niskim IG wpisujący się w świadome podejście do codziennej diety. To pieczywo będące połączeniem oczekiwanej przez rynek funkcjonalności oraz dobrego smaku.
więcej
Sprzęt przyszłości to nie tylko narzędzie pracy, to element strategii biznesowej: pomaga oszczędzać, wyróżniać się i lepiej obsługiwać klienta.
więcej
Dieta kojarzy Ci się z monotonnymi posiłkami i jedzeniem mało apetycznych potraw? Czas rozprawić się z tym stereotypem. Pomoże Ci w tym catering pudełkowy z wyborem dań, w którym to Ty decydujesz, co znajdzie się na Twoim talerzu. Co warto wiedzieć o tej usłudze?
więcej
Wybór odpowiedniego pieca obrotowego to kluczowa decyzja dla każdej piekarni bądź cukierni. To właśnie od niego zależy jakość wypieków, efektywność pracy i finalnie zadowolenie konsumentów. Dobrze dobrany piec to nie tylko gwarancja doskonałych efektów pieczenia, ale także oszczędność czasu i energii.
więcej
Sowa Caffè przechodzi metamorfozę. Marka kawy tworzona przez Cukiernię Sowa przeszła kompleksowy rebranding – z nową identyfikacją wizualną, opakowaniami i komunikacją, ale z tą samą, wysoką jakością. To kolejny krok w umacnianiu roli kawy jako strategicznego elementu oferty marki.
więcej