Oferujemy skrzynki transportowe do pieczywa i wyrobów cukierniczych w różnych wymiarach i kolorystyce. Wysokości skrzynek piekarniczo-cukierniczych o podstawie 600 mm x 400 mm wynoszą od 140 mm do 410 mm – dzięki temu pojemniki te mogą być stosowane do każdego rodzaju wyrobów. Pojemniki (skrzynki) posiadają odpowiednie atesty PZH, dopuszczające je do kontaktu z żywnością. Są przystosowane do mycia w myjkach mechanicznych za pomocą dostępnych, zatwierdzonych środków myjących.
Na specjalne zamówienie wykonujemy indywidualne nadruki metodą sitodruku lub gorącego stempla.
Katalog Produktów i Usług
Lista produktów
-
Więcej
-
BIO-ZP-BIOSTAR zaparzacz surowców piekarskich
WięcejProces zaparzania uwalnia cukry proste, co w efekcie powoduje przyspieszenie fermentacji, a więc zwiększenie objętości pieczywa i poprawienie jego walorów smakowych. Zaparzacz Biostar jest nowatorskim urządzeniem wyposażonym w sekcyjny układ grzewczy z automatycznym doborem mocy grzewczej w zależności od zapełnienia zbiornika.
-
Zapisz Personel na szkolenie
WięcejSkontaktuj się z trenerem i ustal szczegóły szkolenia Twojego personelu.
Michał Rusek
m.rusek@mistrzbranzy.pl
tel. 504 905 968Kilka słów o prowadzącym „Szkolenia dla Ekspedientek” - Michał Rusek – ekspert w dziedzinie marketingu i reklamy, doświadczony szkoleniowiec oraz stały współpracownik „Mistrza Branży”. Michała co miesiąc można spotkać na naszych łamach, gdzie prowadzi autorski cykl artykułów poświęconych efektywnej sprzedaży i marketingowi. Potrafi doskonale przekazać wiedzę merytoryczną zarówno w formie niestandardowych tekstów, jak i niesztampowo prowadzonych szkoleń z marketingu, organizowanych m.in. podczas targów branżowych. Jest Project Managerem firmy szkoleniowej, która od początku roku przeszkoliła już około 1000 osób.
-
Fotorelacja ze szkoleń
WięcejObejrzyj fotorelację ze szkolenia w Lodziarni „Florencja”
w miejscowości Piwniczna Zdrój:Przeczytaj relację ze szkolenia, która ukazała się w kwietniowym wydaniu Mistrza Branży:
-
Zakres szkolenia
WięcejSzkolenie jest podzielone na dwie części. Pierwsza z nich to zajęcia teoretyczne, podczas których przekazywana jest kompleksowa wiedza z zakresu prawidłowej obsługi klienta. Druga część to warsztaty, podczas których uczestnicy za sklepową ladą odgrywają scenki tematyczne w towarzystwie kamery. Dzięki temu, podczas odtwarzania nagrania, każdy uczestnik ma szansę przeanalizować własną postawę i zachowanie podczas obsługi klienta.
Podczas tradycyjnego szkolenia, uczestnik jest w stanie przyswoić jedynie 15% podanych informacji. Zakres merytoryczny naszego szkolenia jak i proces nauki jest przygotowany w taki sposób by uczestnicy przyswoili 90% przekazywanej wiedzy. To dlatego oprócz wiedzy merytorycznej szkolenie obejmuje:- ciągłą interakcję z uczestnikami
- ćwiczenia tematyczne
- materiały multimedialne
- dopasowanie merytoryki do poziomu personelu
- elementy motywacyjne
- elementy budowania marki
- analizę indywidualną postawy każdego uczestnika
- kompleksowe materiały poszkoleniowe
- kompleksowy materiał – wzór obsługi ułatwiający pracę na co dzień
ZAKRES SZKOLENIA
Określenie problemów oraz obecnego stanu wiedzy uczestników szkolenia
- analiza poznawcza
- określenie potrzeb uczestników
- określenie problemów związanych z obsługą
- określenie specyfiki branży i klientów
Analiza typów osobowości klientów
- analiza zachowania klienta
- budowanie skutecznego komunikatu w oparciu o charakter klienta
- technika obsługi klienta trudnego
Metody budowania relacji
- podstawowe reguły wywołania dobrego pierwszego wrażenia
- schematy skutecznej komunikacji
- podstawowe techniki komunikacji neurolingwistycznej
Budowania marki sprzedawcy oraz punktu usługowego poprzez wiedzę merytoryczną
- umiejętność posługiwania się nabytą wiedzą o produkcie
- zasada sześciu
- prowadzenie rozmowy z klientem
- wykorzystanie słów kluczy
Skuteczna techniki zwiększenia sprzedaży
- kompleksowy proces sprzedaży
- metody sprzedaży
- umiejętne posługiwanie się językiem korzyści
- wykorzystanie technik perswazji
- podstawowe zasady merchandisingu
- budowanie bazy klientów
Opracowaliśmy dla Państwa dwie formy szkolenia personelu
Pierwszą z możliwości jest zorganizowanie szkolenie u Państwa na terenie zakładu lub sklepu. Szkolenie w punkcie sprzedaży pozwala zgromadzić cały personel w jednym miejscu i przeszkolić kompleksowo podczas jednego dnia. Szkolenie trwa około 8-10 godzin w zależności od ilości uczestników.
Drugą opcją jest oddelegowanie personelu na szkolenie w jednym z punktów szkoleniowych w Polsce, do których obecnie należy Wrocław oraz Katowice. Jest to idealne rozwiązanie dla osób posiadających niewielką kadrę lub chcących przeszkolić ją w mniejszych grupach.
Skontaktuj się z trenerem szkoleniowcem, który udzieli więcej informacji oraz odpowie na wszystkie pytania.
Michał Rusek
m.rusek@mistrzbranzy.pl
tel. 504 905 968 lub -
„Szkolenie dla Ekspedientek” – dlaczego warto
WięcejSzkolenie dla Ekspedientek to kompleksowe szkolenie jednego dnia, podczas którego uczestnicy przejdą intensywny kurs teoretyczny i praktyczny z zakresu obsługi klienta i zwiększenia sprzedaży. Umiejętności praktyczne nabyte podczas szkolenia pozwolą personelowi obsługiwać klientów w taki sposób, by wracali do sklepu wielokrotnie. Szkolenie jest również odpowiedzią na potrzebę wzrostu umiejętności obsługi klientów problematycznych, kłopotliwych, a także reagowania na zastrzeżenia.
Odpowiednie wyszkolenie personelu obsługującego klienta potrafi podnieść zyski firmy poprzez zwiększenie ilości sprzedawanych produktów. Co więcej, dobrze wyszkoleni pracownicy potrafią zachęcić klienta do zakupu produktów o większej marży. Oznacza to, że prawidłowa obsługa klienta to kontrolowana i efektywna sprzedaż, dlatego, szczególnie w obecnych trudnych czasach, jest ona wskazana zarówno w piekarni, lodziarni, cukierni czy kawiarni, jak i innych punktach sprzedaży bezpośredniej. Tym bardziej, że na zwiększenie sprzedaży produktów składa się wiele aspektów. Jednym z najistotniejszych punktów jest umiejętność prowadzenia sprzedaży krzyżowej. Wówczas ta sama liczba klientów kupuje znacznie więcej produktów niż odbywało się to do tej pory.
Warto wyszkolić personel, ponieważ szkolenie obejmuje również elementy motywacyjne, dzięki którym wpływa na zmniejszenie rotacji pracowników. Motywacja do pracy to ważny czynnik podczas prawidłowego procesu obsługi klienta, ponieważ personel jest w stanie wesprzeć budowę marki sklepu.
Kolejnym aspektem jest obsługa trudnego klienta w taki sposób, by wszelkiego rodzaju reklamacje przynosiły zyski, a nie straty, co, wbrew pozorom, jest możliwe do osiągnięcia. Odpowiednia obsługa to także element budujący lojalność klienta, który wróci do nas jeszcze wiele razy. Prawidłowo wyszkolona kadra przyczynia się do współtworzenia wizerunku i marki, dzięki czemu z biegiem czasu klient, robiąc zakupy, przestanie zwracać uwagę na cenę, a zacznie patrzeć na logo i jakość.
Ważnym elementem, który może stanowić o sukcesie firmy, jest umiejętne budowanie bazy klientów, dlatego uczestnicy poznają metody budowania bazy klientów podczas szkolenia.
Poznaj szczegółowy plan i zakres szkolenia klikając tutaj „Zakres Szkolenia”
Produkty promowane
Prezentacja produktów