...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Opcje filtrowania

















 
rozwiń opcje

Kategorie produktów i usług

Produkty i Usługi

Mistrz Branży lipiec-sierpień 2020

Latem słodkości mają mieć intensywne barwy, niebanalne smaki, ciekawe formy - w końcu to czas relaksu i szaleństwa. W tym wydaniu podpowiadamy jak zaspokoić wszystkie potrzeby współczesnego klienta, nie zapominając o tej najważniejszej. Produkt musi być uczciwy. Co to znaczy? Zapraszamy do lektury!

Ekologiczny, chrupiący, funkcjonalny, smaczny. Dobry chleb można opisywać na wiele sposobów. A gdyby tak te wszystkie przymioty ująć jednym słowem i napisać po prostu UCZCIWY? To znacznie mniej modne hasło, ale czy aby na pewno słusznie zapomniane? 

Zdaje się, że warto do niego wrócić. W czasach, w których wszystko jest „naj” i „bardziej”, konsumenci coraz mocniej tęsknią za tym, co jest po prostu dobre. A jeśli produkt został wykonany uczciwie od początku do końca, to nie może być niedobry. Z takiego założenia wychodzi gość Rozmowy Mistrza Branży, Bartłomiej Rychcik, właściciel grupy Enata Bread oraz twórca konceptów piekarniczych, w którego żyłach - jak sam mówi - płynie gluten z masłem. Nam opowiedział o swojej wizji nowoczesnego piekarstwa i o tym jak mu się udało w niecałą dekadę stać się franczyzobiorcą dysponującym 15 sklepami i współwłaścicielem marki startującej z pierwszymi lokalami na nowojorskim Manhattanie.

 

 

Swoją postawą przekonuje, że nie można być biznesmenem, który prowadzi tuzin piekarni, i nie kochać pieczywa. Nasi kolejni goście dowodzą, że nie sposób też być producentem form, jeśli nie wie się nic o spawaniu i materiałach, z których się je wytwarza (jak Monika Korzeniewska, czyt. str. 15). I cukiernikiem, jeśli nie dba się o aspekty sanitarne sprzedawanych ciastek i nie płaci podatków. O tym wymiarze uczciwości mówią inicjatorki powstającego Stowarzyszenia Manufaktur Cukierniczych - Ewa Wajs i Justyna Kowal, dla których koronawirusowy kryzys stał się przyczynkiem do podjęcia działań chroniących właścicieli niewielkich pracowni (czyt. str. 10). 

 

 

Uczciwe podejście do swojej pracy może nie zawsze jest proste, ale owocuje nie tylko wysoką jakością produktu finalnego, lecz również spójnością. To właśnie owa spójność przekonuje do miejsca i do produktu znacznie bardziej niż najbardziej krzykliwe hasła i najpiękniejsze obrazki. Tak powstaje produkt, za który konsument będzie chciał płacić, bo przekona się, że to cena nie tylko za mąkę z cukrem, ale za ludzki czas, pracę i pasję. Przykładem takiego podejścia jest gospodarstwo agroturystyczne Weroniki Papiesz - Niezłe Ziółka, kóre niedawno wzbogaciło się o punkt gastronomiczny z lodami z ziołami hodowanymi na miejscu (czyt. str.18). 

 

 

Loria Stern hoduje z kolei kwiaty i w postaci sprasowanej dodaje je do kruchych ciast, a właściciele rzemieślniczych lodziarni wykorzystują polską czekoladę kraftową do swoich lodów. To tylko niektóre przykłady spójnych i inspirujących działań. My w tym wydaniu zachęcamy do otwierania się na niestandardowe pomysły i tak oto prezentujemy ciekawe koncepty na wykorzystanie kaszy w piekarstwie i cukiernictwie, a zaproszeni goście częstują swoimi recepturami na użycie tego zapomnianego produktu (czyt. str. 32).

 

 

 

Spójne musi być też działanie marketingowe. Tak jak wyrabianie ciasta rządzi się poszczególnymi etapami, tak też wygląda planowanie strategii sprzedaży, w które warto trzymać się pewnych wytyczonych już ścieżek (czyt. str. 71). 

 

 

Tradycyjnie o tej porze roku prezentujemy też wyczerpujący przegląd urządzeń i maszyn do piekarni oraz cukierni, które wspomagają rozwój firmy i odciążą nieco pracowników. W końcu każdy nawet największy pasjonat musi też pomyśleć o relaksie. Czy pod gruszą czy na szczycie lub na plaży - życzymy udanych wakacji z Mistrzem Branży!

 

 

ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

Pobierz numer w PDF >

 

 

oferta
inne
producent
Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
sprzedawca
Mistrz Branży

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe