...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Opcje filtrowania

















 
rozwiń opcje

Kategorie produktów i usług

Produkty i Usługi

Mistrz Branży luty 2021

Intuicyjne kulinaria Agnieszki Jasińskiej, kryzysowy marketing Marcina Samsela oraz słodkie trendy na 2021. A także bohaterskie kawiarnie otwarte w lockdownie oraz dużo dobrego chleba - tego  rzemieślniczego prosto z 19. dzielnicy, ale też kartoflanego, naroczańskiego i czarnego rodem z Włoch.

Pomimo Walentynek i Tłustego Czwartku luty nigdy nie był czasem żniw dla branży piekarsko-cukierniczej. W tym roku okres ten zdaje się być jeszcze trudniejszy. Przedłużający się z miesiąca na miesiąc lockdown skutecznie pokrzyżował plany wielu producentów, którzy nie mogą rozwijać się tak prężnie, jakby tego chcieli. A jednak branża nie stoi w miejscu! Powstają nowe piekarnie, otwierają się pracownie cukiernicze. "Polscy cukiernicy świetnie sobie radzą i się nie poddają" - powiedziała nam wybitna osobowość polskiej sceny cukierniczej, Bożena Sikoń, która z wielką uwagą przygląda się temu jak branża sobie radzi w tych niełatwych czasach. 

Bohaterka Rozmowy Mistrza Branży, która zagościła na naszej okładce, Agnieszka Jasińska, również jest przykładem tego jak poradzić sobie w pandemii i kryzysie. Freelancerka, która do tej pory działała wyłącznie offline, prowadząc warsztaty i udzielając się na najróżniejszych kulinarnych eventach, z dnia na dzień straciła wszelkie zlecenia. Okazało się, że pustka w kalendarzu stała się przestrzenią do realizacji przedsięwzięć, które latami czekały na ich realizację. Dziś nasza rozmówczyni może pochwalić się własną książką kulinarną, w której prezentuje swoje podejście do jedzenia. Intuicja, rośliny zamiast mięsa, ale też gluten i smak tradycji, czyli nowoczesne, funkcjonalne comfort food to trend, który podyktował treść publikacji i jest odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Wywiad z Agnieszką Jasińską znajdziecie na str. 8.

Agnieszka Jasińska, podobnie jak tysiące innych przedsiębiorców jest też swoim managerem i marketingowcem. Czy jednak są jakieś konkretne narzędzia do prowadzenia marketingu na czas tak nietypowy, w jakim się znaleźliśmy? O tym przekonuje Marcin Samsel, specjalista zarządzania kryzysowego i bezpieczeństwa publicznego. Najważniejsze w tym wszystkim okazuje się opanowanie emocji oraz umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji. Oprócz tego, warto też tworzyć czarne scenariusze i szukać pomocy, gdzie indziej, niż w opcjach rządowych, takich jak tarcza finansowa PFR. Gdzie konkretnie? O tym przeczytacie w rozmowie z naszym ekspertem na str. 18.

Pomocna w działaniach reklamowych i poszukiwaniu dróg rozwoju może okazać się też znajomość tego, co modne w witrynie cukierni i na półce piekarni. Nasza redakcja przewertowała wiele zdjęć na Instagramie, Facebooku i poznała opinie ekspertów oraz samych konsumentów, tworząc zestawienie aktualnych trendów. Mrożonki, matcha, owies, mleko groszkowe, cytrusy, czysta etykieta to tylko niektóre hasła, które będą rządzić w nadchodzącym sezonie. Więcej znajdziecie na str. 24.

O tym, że polscy przedsiębiorcy się nie poddają najlepiej świadczy istny rozkwit  biznesów czekoladowych, a także piekarni rzemieślniczych. Jednym z takich miejsc jest piekarnia Chlebowy, usytuowana na warszawskiej Woli. Biznes jest owocem spotkania dwójki pasjonatów francuskiego pieczywa, których drogi przecięły się w kuchennej restauracji. Dziś pieką chleb inspirowany tradycjami polskimi i ukraińskimi, kładąc nacisk nie tylko na wysokiej jakości wyrób produktu, ale też bliskie relacje z klientami, którym dowożą chleb pod drzwi, gdy ci przebywają na kwarantannie. Przeczytajcie całą rozmowę na str. 14.

W tym wydaniu znajdziecie też więcej chlebowych inspiracji - "Niezwykłe chleby" to nowy cykl, w którym Henryk Piesiewicz przedstawia wyjątkowe bochenki z różnych zakątków świata (str. . A Rafał Nowakowski w swoim materiale  przywołuje zapomniany chleb kartoflany, który właśnie na te czasy może okazać się strzałem w dziesiątkę! (str.42). 

Cukierniczych inspiracji także nie brakuje. W tym wydaniu rozprawiamy się z… alkoholem. Gdzie i jak go używać w nowoczesnym cukiernictwie? Na co uważać, by po procentach nie został tylko zapach zwietrzałych drożdży? I jaki alkohol najlepiej pasuje do konkretnych produktów? Na te pytania odpowiedzieli mistrzowie nowoczesnych słodkich kreacji - str. 38. 

Równie bohaterską postawę jak ci, którzy otwierają biznesy w czasie lock downu, prezentują przedsiębiorcy, którzy przyjmują w swoich lokalach gości stacjonarnie. Na taki krok odważyło się wiele restauracji, ale nieliczne są tu przypadki kawiarni czy lodziarni. My, solidaryzując się z akcją #otwieraMY, odwiedziliśmy nie jeden taki lokal i porozmawialiśmy z czym właściwie wiąże się uruchomienie . Czy takie postępowanie "legalne" i jak zabezpieczyć lokal, by funkcjonował sprawnie w reżimie sanitarnym. Na te pytania odpowiedzi udzieliła nam Sylwia Nikodon z rodzinnej lodziarni-cukierni Klapec, która przekonuje - "Musieliśmy myśleć o sobie, a nie czekać na pomoc, która nie nadeszła i nie nadejdzie.". Materiał o otwartych lokalach znajdziecie na str. 54.

Można, a nawet trzeba prowadzić marketing, wprowadzać nowe produkty, planować sezon, a także inwestować. Można, a nawet trzeba po prostu dalej żyć. I z takim nastawieniem oddajemy w Wasze ręce kolejny numer Mistrz Branży. Do boju!

 

 

ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

Pobierz numer w PDF >

Kup bieżący numer Mistrza Branży w wersji drukowanej >

 

oferta
inne
producent
Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
sprzedawca
Mistrz Branży

23,00 zł

Cena dotyczy: 1 egz + wysyłka

Kup teraz!

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe