...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Opcje filtrowania

















 
rozwiń opcje

Kategorie produktów i usług

Produkty i Usługi

Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim

„Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim" to opowieść, która wprowadza czytelnika w świat sprzedaży z marketingowym tłem, rozwiewając niektóre mity związane z tymi zjawiskami. Prosty język, wiele ciekawych przykładów opartych na doświadczeniach autorów, nieco inne spojrzenie na klienta, czy wreszcie wartościowe, praktyczne wskazówki to tylko niektóre powody, dla których warto poświęcić tej książce swój czas i uwagę.

 

Na współczesnym rynku, nasyconym produktami i usługami, kluczowe pytanie brzmi: gdzie i w jaki sposób szukać nowych klientów? Książka „Szukając klienta” próbuje zmierzyć się z tą problematyką. Oprowadza czytelnika po krainie biznesu, sprzedaży oraz konsumenckich wyborów i zachowań. Pokazuje, jakie wymagania stawia handlowcom współczesny rynek. Dowodzi, że dziś nie wystarczy być dobrym sprzedawcą, z solidną wiedzą sprzedażową, kompetencjami i rynkową intuicją. Dzisiaj potrzeba czegoś więcej. Sukces w sprzedaży osiągnie ten, kto nie boi się podjąć marketingowego wyzwania ani stanąć z klientem twarzą w twarz… ale nie tylko po to, by zachęcić go do zakupu, ale również po to, by go poznać, zajrzeć w jego konsumencką duszę, odkryć jego motywacjei insighty. A następnie odpowiedzieć na nie w taki sposób, by z jednej strony zachwycić klienta, a z drugiej — odnieść sukces sprzedażowy. Wydaje się proste, prawda? A jednak nie jest to takie oczywiste w czasach, gdy na półkach sklepowych zalegają dziesiątki tysięcy towarów, a klienci nie podejmują decyzji zakupowych tak racjonalnie, jak mogłoby się wydawać. Nie jest to także łatwe w dobie intensywnego postępu technologicznego, który zmienia zarówno sposób produkcji, jak i dystrybucję, a także komunikację na linii producent – konsument.

Inspiracją dla zebranych w książce porad i wskazówek były prawdziwe przeżycia biznesowe, gromadzone przez lata do świadczenie, głownie w obszarze zarządzania, sprzedaży i marketingu, a także wnikliwa obserwacja zmieniającej się rzeczywistości biznesowej oraz analiza setek praktycznych rynkowych sytuacji.

 

O autorach

Arkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów. 

 

Absolwent Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów — wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań.


Kinga Religa - praktyk i trener marketingu. Absolwentka Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończyła kurs Professional Diploma in Marketing i uzyskała międzynarodowy dyplom potwierdzający kwalifikacje i kompetencje marketingowe w The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach, kieruje zespołem odpowiedzialnym za projekty z zakresu promocji, w tym dokumenty strategii komunikacji marketingowej, prace koncepcyjne i kreatywne, przygotowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych wraz z nadzorem organizacyjnym i merytorycznym, realizacja projektów badawczych.

 

Angażuje się w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym, promocją miast i regionów. Jest autorką i współautorką wielu kampanii promocyjnych z tego obszaru, realizowanych w kraju i za granicą. Regularnie prowadzi zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie Śląskim i w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, a także szkolenia i warsztaty z zakresu marketingu oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Autorka artykułów na temat komunikacji marketingowej w branżowych czasopismach.

 

oferta
inne
producent
Arkadiusz Bednarski, Kinga Religa
sprzedawca
Mistrz Branży

31,20 zł

Cena dotyczy: 1 egz.

Kup teraz!

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe