...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Opcje filtrowania

















 
rozwiń opcje

Kategorie produktów i usług

Produkty i Usługi

Mistrz Branży styczeń 2021

Początek roku sprzyja świeżemu spojrzeniu, tworzeniem planów, podejmowaniem wyzwań i poszukiwań nowych trendów. Ambitne wyznaczanie celów jest trudne w tak niepewnym czasie, ale warto mimo wszystko inwestować w siebie i swoje marzenia. Przekonuje o tym goszczący na naszej okładce Michał Doroszkiewicz, który latami kreował w głowie obraz otwarcia własnej cukierni. Dziś, mimo opóźnień spowodowanych zaistniałą sytuacją,  z dumą spogląda na wykończone wnętrza gotowe przyjąć pierwszych klientów. Ale to nie jedyny powód do dumy. W rozmowie z naszą redakcją opowiada o tym jak bardzo ważne jest dla niego młode pokolenie, w które inwestuje równie mocno jak w siebie. Jego kolejną ambicją jest stworzenie miejsca, w którym młodzi adepci sztuki cukierniczej będą mogli nabywać nowych umiejętności i zarażać się pasją.

Głód wiedzy dotyczy z resztą nie tylko młodych. Pandemia, zatrzymując pędzący świat, nie powstrzymała chęci rozwoju. Szkoleniowy boom trwa w najlepsze, zmieniając swe oblicze i przenosząc się do sieci. Filmiki instruktażowe, a nawet całe kursy online mają niewątpliwe zalety, które doceniają cukiernicy i piekarze. W tym wydaniu znajdziecie obszerną aktualną bazę firm i ośrodków szkoleniowych, które pozwolą Wam zrealizować wyzwania na ten rok.

Początek roku to również czas określania wiodących trendów, które będą dotyczyć najbliższego sezonu, a także całego roku. Na naszych łamach znajdziecie wytyczne dla branży lodziarskiej, które w dużej mierze można też przełożyć na to, co pojawi się w deserach i ciastach. Trendy lodziarskie znajdziecie z kolei już na naszym portalu >>> KLIK! A w tym numerze prezentujemy sprawdzone receptury na karanawałowe przysmaki. 

Karnawał może obejść się bez tańców i zabaw, ale nie bez pączków i faworków. Jak prezentują się pączkowe hity z Instagrama? I czy pączek zawsze był tłusty i słodki? O tym przeczytacie w tym wydaniu. Znajdziecie też ciekawy materiał o tym czym w czasie karnawału raczą się Francuzi.

A na koniec polecamy Wam ważny, choć nie do końca słodki wywiad z dietetyczką, Angeliną Ziembińską. To rozmowa, której temat z pewnością bliski jest postanowieniom milionów ludzi u progu stycznia, bo dotyczy odstawieniu nadmiaru cukru. Taki trend jest też jednym z najważniejszych dla całej branży gastronomicznej na ten rok. 

Comfort food, czyli jedzenie powodujące lepszy nastrój i wywołujące miłe wspomnienia, a obok niego dbałość o czystą etykietę i zdrowie to dwa najsilniejsze trendy. I choć z pozoru często sprzeczne to jednak bliskie prawdziwemu życiu. Na co dzień dbajmy przede wszystkim o zdrowe ciało, a od czasu do czasu zróbmy coś dla psychiki, jedząc lukrowanego pączka lub chrupiące faworki. W końcu harmonia jest najważniejsza. I oby ta szybko wróciła na świecie, by wszystkie Wasze plany mogły zostać zrealizowany w tym nowym roku!

Zapraszamy do lektury!

Spis treści

Rozmowa Mistrza Branży
Patron polskiego cukiernictwa – rozmowa z Michałem Doroszkiewiczem
Cukrzyca – nowa pandemia XXI wieku? – rozmowa z Angeliną Ziembińską
Dekorowanie masą cukrową, kremem maślanym i adrenaliną – rozmowa z Marleną Doroś

Mistrz produkcji - tłusty czwartek
Pączek – wytrawna historia i słodkie trendy
Karnawał czas zacząć – smażymy idealne pączki
Faworki
Tartaletki z kremem o smaku waniliowym
Pączki serowe
Faworki

Mistrz produkcji
Galette des rois, crepes, merveilles – karnawał po francusku
Italia – królestwo pszennego pieczywa
Kompendium wypieków – ciasto biszkoptowo-tłuszczowe
Lody okiem Szymona – lodowe trendy
Kreatywny sugarcrafting z Angeliką Chwyć

Mistrz zarządzania
Głodni wiedzy – szkolenia w dobie pandemii
Przegląd firm szkolących 2021
Pandemia –czy możemy się rozwijać?
Nowy rok, nowe trendy

Flash News

 

ZAPRASZAMY DO INSPIRUJĄCEJ LEKTURY

Pobierz numer w PDF >

Kup bieżący numer Mistrza Branży w wersji drukowanej >

 

oferta
inne
producent
Mistrz Branży, wydawnictwo Grupa 69
sprzedawca
Mistrz Branży

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe