Wyślij personel na Szkolenie Obsługi Klienta
Szkolenie Obsługi Klienta to kompleksowe szkolenie jednego dnia, podczas którego uczestnicy przejdą intensywny kurs teoretyczny i praktyczny z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i zwiększenia sprzedaży.
Umiejętności praktyczne nabyte podczas szkolenia pozwolą personelowi obsługiwać klientów w taki sposób, by wracali do sklepu wielokrotnie. Szkolenie jest również odpowiedzią na potrzebę wzrostu umiejętności obsługi klientów problematycznych, kłopotliwych, a także reagowania na zastrzeżenia.
Data: 24 maja lub 15 czerwca 2016
Godz.: 8.00 – 16.00
Prowadzący: Michał Rusek
Koszt 490.00 zł
Szkolenie jest podzielone na dwie części. Pierwsza z nich to zajęcia teoretyczne, podczas których przekazywana jest kompleksowa wiedza z zakresu prawidłowej obsługi klienta. Druga część to warsztaty, podczas których uczestnicy za sklepową ladą odgrywają scenki tematyczne w towarzystwie kamery. Dzięki temu, podczas odtwarzania nagrania, każdy uczestnik ma szansę przeanalizować własną postawę i zachowanie podczas obsługi klienta.
Zapisz więcej Ekspedientek, a Twoja cena jednostkowa obniży się:
-490 zł/os – 1 osoba
-370 zł/os – 2 osoby
-300 zł/os – 3 osoby
-250 zł/os – od 5 osób
-200 zł/os – od 10 osób
Podane ceny są cenami brutto.
UWAGA! Jeśli zdecydujesz się zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę, przed zakupem napisz do nas, aby otrzymać kod rabatowy.
W ramach ceny zapewniamy pełny catering oraz materiały konferencyjne.
Dlaczego Warto?
Odpowiednie wyszkolenie personelu obsługującego klienta potrafi podnieść zyski firmy poprzez zwiększenie ilości sprzedawanych produktów. Co więcej, dobrze wyszkoleni pracownicy potrafią zachęcić klienta do zakupu produktów o większej marży. Oznacza to, że prawidłowa obsługa klienta to kontrolowana i efektywna sprzedaż, dlatego, szczególnie w obecnych trudnych czasach, jest ona wskazana zarówno w piekarni, lodziarni, cukierni czy kawiarni, jak i innych punktach sprzedaży bezpośredniej. Tym bardziej, że na zwiększenie sprzedaży produktów składa się wiele aspektów. Jednym z najistotniejszych punktów jest umiejętność prowadzenia sprzedaży krzyżowej. Wówczas ta sama liczba klientów kupuje znacznie więcej produktów niż odbywało się to do tej pory. Szkolenie obejmuje również elementy motywacyjne, dzięki którym wpływa na zmniejszenie rotacji pracowników. Motywacja do pracy to ważny czynnik podczas prawidłowego procesu obsługi klienta, ponieważ personel jest w stanie wesprzeć budowę marki sklepu.
Kolejnym aspektem jest obsługa trudnego klienta w taki sposób, by wszelkiego rodzaju reklamacje przynosiły zyski, a nie straty, co, wbrew pozorom, jest możliwe do osiągnięcia. Odpowiednia obsługa to także element budujący lojalność klienta, który wróci do nas jeszcze wiele razy. Prawidłowo wyszkolona kadra przyczynia się do współtworzenia wizerunku i marki, dzięki czemu z biegiem czasu klient, robiąc zakupy, przestanie zwracać uwagę na cenę, a zacznie patrzeć na logo i jakość.
Michał Rusek – szkoleniowiec
Szkoleniowiec, publicysta, ekspert ds. marketingu i reklamy. Ma za sobą karierę w korporacji międzynarodowej Credin Polska Sp. z o.o., gdzie pracował jako Specjalista ds. Marketingu i Reklamy.
Były Project Manager firmy szkoleniowej InWay Sp. z o.o. współorganizował szkolenia dla ponad tysiąca osób w największych miastach polski.
Autor, posiadający na swoim koncie setki publikacji w magazynach i portalach, bliski współpracownik i redaktor magazynu Mistrz Branży, Businessman Today, Marketing i Biznes.
Szkolenie z obsługi klienta
- Rodzaj wydarzenia
- Szkolenia
- termin
- ,
- lokalizacja
- Lublin
- zasięg
- lokalny
Dokładna lokalizacja
ul. Zemborzycka 59F
20-445 Lublin
Kontakt
Zapytaj szkoleniowca o szczegóły:
Michał Rusek
Tel. 504 905 968