...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Opcje filtrowania

















 
rozwiń opcje

Terminy wydarzeń branżowych

Terminarz wydarzeń branżowych

  • Szkolenie z obsługi klienta

    Szkolenia
    termin
    ,
    lokalizacja
    Lublin
    zasięg
    lokalny

    Wyślij personel na Szkolenie Obsługi Klienta
    Szkolenie Obsługi Klienta to kompleksowe szkolenie jednego dnia, podczas którego uczestnicy przejdą intensywny kurs teoretyczny i praktyczny z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i zwiększenia sprzedaży.

    Umiejętności praktyczne nabyte podczas szkolenia pozwolą personelowi obsługiwać klientów w taki sposób, by wracali do sklepu wielokrotnie. Szkolenie jest również odpowiedzią na potrzebę wzrostu umiejętności obsługi klientów problematycznych, kłopotliwych, a także reagowania na zastrzeżenia.

    Data: 24 maja lub 15 czerwca 2016
    Godz.: 8.00 – 16.00
    Prowadzący: Michał Rusek

    Koszt 490.00 zł

    Szkolenie jest podzielone na dwie części. Pierwsza z nich to zajęcia teoretyczne, podczas których przekazywana jest kompleksowa wiedza z zakresu prawidłowej obsługi klienta. Druga część to warsztaty, podczas których uczestnicy za sklepową ladą odgrywają scenki tematyczne w towarzystwie kamery. Dzięki temu, podczas odtwarzania nagrania, każdy uczestnik ma szansę przeanalizować własną postawę i zachowanie podczas obsługi klienta.

    Zapisz więcej Ekspedientek, a Twoja cena jednostkowa obniży się:
    -490 zł/os – 1 osoba
    -370 zł/os – 2 osoby
    -300 zł/os – 3 osoby
    -250 zł/os – od 5 osób
    -200 zł/os – od 10 osób

    Podane ceny są cenami brutto.

    UWAGA! Jeśli zdecydujesz się zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę, przed zakupem napisz do nas, aby otrzymać kod rabatowy.

    W ramach ceny zapewniamy pełny catering oraz materiały konferencyjne.

    Dlaczego Warto?
    Odpowiednie wyszkolenie personelu obsługującego klienta potrafi podnieść zyski firmy poprzez zwiększenie ilości sprzedawanych produktów. Co więcej, dobrze wyszkoleni pracownicy potrafią zachęcić klienta do zakupu produktów o większej marży. Oznacza to, że prawidłowa obsługa klienta to kontrolowana i efektywna sprzedaż, dlatego, szczególnie w obecnych trudnych czasach, jest ona wskazana zarówno w piekarni, lodziarni, cukierni czy kawiarni, jak i innych punktach sprzedaży bezpośredniej. Tym bardziej, że na zwiększenie sprzedaży produktów składa się wiele aspektów. Jednym z najistotniejszych punktów jest umiejętność prowadzenia sprzedaży krzyżowej. Wówczas ta sama liczba klientów kupuje znacznie więcej produktów niż odbywało się to do tej pory. Szkolenie obejmuje również elementy motywacyjne, dzięki którym wpływa na zmniejszenie rotacji pracowników. Motywacja do pracy to ważny czynnik podczas prawidłowego procesu obsługi klienta, ponieważ personel jest w stanie wesprzeć budowę marki sklepu.

    Kolejnym aspektem jest obsługa trudnego klienta w taki sposób, by wszelkiego rodzaju reklamacje przynosiły zyski, a nie straty, co, wbrew pozorom, jest możliwe do osiągnięcia. Odpowiednia obsługa to także element budujący lojalność klienta, który wróci do nas jeszcze wiele razy. Prawidłowo wyszkolona kadra przyczynia się do współtworzenia wizerunku i marki, dzięki czemu z biegiem czasu klient, robiąc zakupy, przestanie zwracać uwagę na cenę, a zacznie patrzeć na logo i jakość.

    Michał Rusek – szkoleniowiec
    Szkoleniowiec, publicysta, ekspert ds. marketingu i reklamy. Ma za sobą karierę w korporacji międzynarodowej Credin Polska Sp. z o.o., gdzie pracował jako Specjalista ds. Marketingu i Reklamy.

    Były Project Manager firmy szkoleniowej InWay Sp. z o.o. współorganizował szkolenia dla ponad tysiąca osób w największych miastach polski.

    Autor, posiadający na swoim koncie setki publikacji w magazynach i portalach, bliski współpracownik i redaktor magazynu Mistrz Branży, Businessman Today, Marketing i Biznes.

    Dokładna lokalizacja

    ul. Zemborzycka 59F
    20-445 Lublin

    Kontakt

    Zapytaj szkoleniowca o szczegóły:
    Michał Rusek
    Tel. 504 905 968

    Strona internetowa

    http://www.kucia.com.pl/produkt/szkolenie-obslugi-klienta/

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe