...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Opcje filtrowania

















 
rozwiń opcje

Terminy wydarzeń branżowych

Terminarz wydarzeń branżowych

  • Szkolenie Obsługi Klienta

    Szkolenia
    termin
    , , ,
    lokalizacja
    Warszawa, Poznań, Wrocław, Katowice
    zasięg
    ogólnopolski

    Nie zdążyłeś zgłosić się po dofinansowanie szkolenia do KFS? Skorzystaj z nowej promocji i wyślij swój personel na Szkolenie Obsługi Klienta do jednego z miast: Warszawy, Wrocławia, Poznania, Katowic.

    Szkolenie Obsługi Klienta to kompleksowe szkolenie jednego dnia, podczas którego uczestnicy przejdą intensywny kurs teoretyczny i praktyczny z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i zwiększenia sprzedaży.

    Umiejętności praktyczne nabyte podczas szkolenia pozwolą personelowi obsługiwać klientów w taki sposób, by wracali do sklepu wielokrotnie. Szkolenie jest również odpowiedzią na potrzebę wzrostu umiejętności obsługi klientów problematycznych, kłopotliwych, a także reagowania na zastrzeżenia.

     
    ZAKRES SZKOLENIA


    Określenie problemów oraz stanu wiedzy uczestników

    • analiza poznawcza
    • określenie potrzeb uczestników
    • określenie problemów związanych z obsługą
    • określenie specyfiki branży i klientów

    Analiza typów osobowości klientów

    • analiza zachowania klienta
    • budowanie skutecznego komunikatu w oparciu o charakter klienta
    • technika obsługi klienta trudnego

     Metody budowania relacji

    • podstawowe reguły wywołania dobrego pierwszego wrażenia
    • schematy skutecznej komunikacji
    • podstawowe techniki komunikacji neurolingwistycznej


    Budowania marki sprzedawcy oraz lokalu

    • umiejętność posługiwania się nabytą wiedzą o produkcie
    • zasada sześciu
    • prowadzenie rozmowy z klientem
    • wykorzystanie słów kluczy

     

     Skuteczna techniki zwiększenia sprzedaży

    • kompleksowy proces sprzedaży
    • metody sprzedaży
    • umiejętne posługiwanie się językiem korzyści
    • wykorzystanie technik perswazji


    Merchandising w lokalu

    • podstawowe zasady merchandisingu
    • efektywne zarządzanie wnętrzem
    • sprzedaż krzyżowa


    Szkolenie teoretyczne oraz praktyczne warsztaty
    Szkolenie jest podzielone na dwie części. Pierwsza z nich to zajęcia teoretyczne, podczas których przekazywana jest kompleksowa wiedza z zakresu prawidłowej obsługi klienta. Druga część to warsztaty, podczas których uczestnicy za sklepową ladą odgrywają scenki tematyczne w towarzystwie kamery. Dzięki temu podczas odtwarzania nagrania każdy uczestnik ma szansę przeanalizować własną postawę i zachowanie podczas obsługi klienta.

    Wybierz termin:
    - 31 maja – Warszawa
    - 7 czerwca – Poznań
    - 21 czerwca – Wrocław
    - 28 czerwca – Katowice

    Zapisz więcej ekspedientek, a Twoja cena jednostkowa obniży się:

    • 399 zł/os. – 1 osoba
    • 299 zł/os. – 2 osoby
    • 249 zł/os. – 3 osoby
    • 199 zł/os. – od 5 osób
    • 159 zł/os. – od 10 osób


    W ramach ceny zapewniamy pełny catering oraz materiały konferencyjne.

    Michał Rusek – szkoleniowiec
    Szkoleniowiec, publicysta, ekspert ds. marketingu i reklamy. Ma za sobą karierę w korporacji międzynarodowej Credin Polska Sp. z o.o., gdzie pracował jako specjalista ds. marketingu i reklamy.
    Były project manager firmy szkoleniowej InWay Sp. z o.o., współorganizował szkolenia dla ponad tysiąca osób w największych miastach Polski.
    Bliski współpracownik i redaktor magazynu „Mistrz Branży”, „Businessman Today”, „Marketing i Biznes”.

     

     

    Dokładna lokalizacja

    31 maja – Warszawa
    7 czerwca – Poznań
    21 czerwca – Wrocław
    28 czerwca – Katowice

    Kontakt

    Zapytaj o szczegóły:
    Michał Rusek
    tel. 504 905 968
    biuro@szkolenieobslugiklienta.pl
    www.SzkolenieObslugiKlienta.pl

    Strona internetowa

    http://mistrzbranzy.pl/artykuly/pokaz/id/3253

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe