...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Cukiernia Sowa rozwija skrzydła – do 170 lokalizacji w Polsce

Cukiernia Sowa, lider polskiego rynku cukierniczego, kontynuuje dynamiczną ekspansję. W ostatnich dniach sieć powiększyła się o kolejne punkty sprzedaży, w tym o nowy lokal w Centrum Handlowym M1 w Krakowie, który otworzył swoje drzwi dla klientów 27 listopada 2024 roku. W grudniu sieć liczyć będzie 170 lokalizacji.

Nowy rozdział w Krakowie

Po udanym debiucie w Małopolsce w październiku tego roku, kiedy to Cukiernia Sowa otworzyła swój pierwszy lokal w Centrum Handlowym Bonarka, nadszedł czas na kolejną, wyjątkową lokalizację w Krakowie. Najnowszy punkt w Centrum Handlowym M1 to nowoczesna przestrzeń o powierzchni 168 m², gdzie klienci znajdą kultowe produkty Cukierni Sowa: torty, ciasta, desery, a także ofertę wytrawną oraz pieczywo i słodkie przekąski wypiekane na miejscu. Nowy lokal oferuje niemal 100 m² przestrzeni kawiarnianej. Z myślą o najmłodszych
w lokalu zaaranżowany został kącik dla dzieci, który ma uczynić wizytę jeszcze przyjemniejszą dla całej rodziny.

Z okazji otwarcia klienci mogą skorzystać z wyjątkowych promocji, które obowiązują do końca roku:

  • -50% na dowolny deser lodowy,

  • Mała kawa za 1 grosz przy zakupie produktu z oferty lunchowej,

  • Trzeci produkt za 1 grosz przy zakupie dwóch dowolnych produktów „Pyszne z Pieca”.

Ponadto pierwszych 200 klientów, którzy w dniu otwarcia dokonali zakupu produktów o wartości minimum 10 zł otrzymało w prezencie ozdobną puszkę. Natomiast najmłodszym ogromną frajdę sprawiło spotkanie z firmową maskotką – Sową Felisią, która rozdawała pluszowe sowy oraz wywoływała liczne uśmiechy. Nie zabrakło także wyjątkowej degustacji zarówno słodkich, jak i wytrawnych przekąsek z oferty Cukierni Sowa, serwowanych przez znanego już w Polsce robota Sówkę.

 

 

Strategia rozwoju na miarę XXI wieku

Rok 2024 to dla Cukierni Sowa czas intensywnych działań: otwarcia nowych punktów, remonty istniejących lokali oraz inwestycje w cyfrową transformację. Nowe lokalizacje, takie jak M1 w Krakowie, wpisują się w strategię marki, która zakłada nie tylko ekspansję, ale także rozwój jakościowy. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne modernizacje punktów, by sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.

Jesteśmy dumni z tego, jak konsekwentnie realizujemy nasze cele. Kraków stał się dla nas symbolem ekspansji na nowy region, a otwarcie w Centrum Handlowym M1 to kolejny krok w budowaniu naszej obecności w tej części kraju. Chcemy być blisko naszych klientów i oferować im przestrzenie, w których celebracja chwil z rodziną czy przyjaciółmi nabiera wyjątkowego smaku – podkreśla Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.

Nowe kierunki rozwoju – 180 lokali na horyzoncie

Cukiernia Sowa stawia na organiczny i zrównoważony rozwój, wysoką jakość produktów i dostosowywanie oferty oraz przestrzeni do współczesnych trendów. Obecny rok zakończy się imponującą liczbą 170 lokali działających pod marką Cukiernia Sowa w Polsce (firmowych i franczyzowych), co oznacza, że cel otwarcia minimum 180 punktów do końca 2026 roku jest realizowany z powodzeniem. Nowe lokalizacje wpisują się w strategię marki, która zakłada współpracę zarówno z dużymi galeriami handlowymi, jak i parkami handlowymi. Istotnym elementem rozwoju są także remodelingi, dzięki którym sieć stale podnosi standardy obsługi i przestrzeni. Remonty istniejących punktów przynoszą wzrost zainteresowania klientów i pozytywne doświadczenia zakupowe. Cukiernia Sowa rozwija się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w nowych obiektach handlowych w mniejszych miejscowościach.

 

 

Ostatnie tygodnie były dla nas czasem intensywnych przygotowań, by na przełomie listopada i grudnia w krótkim czasie otworzyć aż cztery nowe lokale, w kilku zupełnie różnych regionach Polski, tj.: w San Park Piaseczno w Mysiadle pod Warszawą (26.11), galerii M1 Kraków (27.11), Vendo Parku w Szczecinie (28.11) oraz N Parku w Niemczu pod Bydgoszczą (4.12). Dodatkowo dziś (27.11) uruchomiony został punkt po gruntownym remoncie w centrum handlowym Port Łódź – mówi Michał Sowa i dodaje: – Nowe lokalizacje, zwłaszcza w regionach odległych od naszej siedziby w Bydgoszczy, to wyzwanie logistyczne i organizacyjne, jednak dzięki wypracowanym procesom i doświadczeniu, jesteśmy w stanie mu sprostać, dostarczając codziennie świeże wyroby i utrzymując najwyższą jakość.

 


Zakończenie roku z liczbą 170 lokalizacji potwierdza skuteczność realizacji strategii „Sowa – Rośniemy Mądrze”. Firma stawia na organiczny rozwój i wysoką jakość, planując dalsze otwarcia w największych miastach Polski oraz mniejszych miejscowościach, gdzie widoczny jest potencjał komercyjny. W nadchodzącym roku planowane są kolejne inwestycje, zarówno w postaci nowych lokali, jak i modernizacji istniejących.


Bieżące wydanie czasopisma

Jaki kształt tortu będzie modny w tym sezonie? Czy w piekarni można serwować drinki i koktajle? Co sprawia, że dubajska czekolada trafiła w upodobania konsumentów?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji