iebanalne kompozycje smakowe, czysty skład, roślinne wariacje – poznajcie pasty, które urozmaicą ofertę każdej piekarni i zainspirują do tworzenia nowych produktów. Nasza redakcja miała okazję spróbować ich w postaci najróżniejszych przekąsek podczas konferencji prasowej na targach Expo Sweet 2025.
Bunge, wiodący producent tłuszczów dla piekarnictwa i cukiernictwa, poszerza swoją ofertę o produkt, jakiego jeszcze nie było! Pasty warzywne firmy Bunge to w 100% roślinne kompozycje starannie dobranych warzyw, przypraw i dodatków o szerokim zastosowaniu kulinarnym, zarówno na zimno, jak i na ciepło. Idealnie sprawdzą się jako smarowidło do chleba, tostów, ale również sos lub dip do przekąsek, dodatek do makaronów, tortilli, baza zup czy farsz do naleśników.
– Nasz najnowszy produkt kierujemy nie tylko do piekarni, ale szeroko pojętej gastronomii. Przez ostatnie lata obserwowaliśmy zmiany zachodzące w piekarniach, zauważyliśmy, że część z nich funkcjonuje już właściwie jako mała gastronomia. Posiadają ofertę typu food-to-go, czyli kanapki lub sałatki, ale też wyroby do chleba lub swoją garmażerkę. Wciąż poszerzają ofertę lunchową i śniadaniową. I my chcemy wyjść im naprzeciw – ułatwić tę pracę. To odpowiedź na brak rąk do pracy. Realna pomoc w optymalizacji procesów produkcji i kosztów, wreszcie oszczędność czasu – zaznacza Justyna Pazura, brand manager Bunge w
Polsce. Jak podkreśla, drugim czynnikiem, który zainicjował stworzenie linii past dla profesjonalistów, jest wciąż rozwijający się segment żywności roślinnej.
– Preferencje żywieniowe konsumentów, ich styl życia wciąż się zmieniają. Chcą dokonywać zdrowszych wyborów, stąd potrzeba zwiększania udziału produktów roślinnych w ich codziennym menu. Warto też pamiętać, że nie zawsze mają czas czy umiejętności, by przygotować dobrze zbilansowany posiłek. Świadomy konsument poszukuje też produktów z czystym i dobrym składem, nasze pasty wpisują się w ten nurt, nie zawierają bowiem sztucznych dodatków czy konserwantów – deklaruje.
Pasty są pasteryzowane, dzięki czemu zachowują więcej witamin i składników odżywczych. Ponadto charakteryzuje je bardziej naturalny smak i tekstura.
Wawrzyniec pro dostępny jest w 900-gramowych opakowaniach w czterech smakach: pomidor, grzyby, cebulka i hummus. – Postawiliśmy na lubiane i różnorodne smaki, ale z całą pewnością będziemy rozszerzać ofertę. Wierzymy, że nasze pasty mają szansę zainspirować do tworzenia bardzo wielu różnych kompozycji oraz produktów śniadaniowych czy przekąsek „to go” – zaznacza Justyna Pazura.