...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Coveris, materiał promocyjny

Polskie ptysie przechodzą metamorfozę w nowej, przetwarzalnej folii od Coveris

Polski rynek słodyczy w 2024 wyniósł ok. 20 miliardów złotych rocznie, co plasuje nas na 5 miejscu w Europie. Jak podaje Centrum Monitorowania Rynku, największa wartość rynku słodyczy przypada na dyskonty (46%), sklepy małoformatowe (30%) oraz supermarkety (15%).

To właśnie te sklepy mają decydujący wpływ na zmiany materiałów opakowaniowych, czego przykładem jest historia ptysi z firmy Brześć, które od 2024 są dostępne na polskich i zagranicznych półkach sklepowych w nowej, przetwarzalnej folii od Coveris Rypin.

„Zapotrzebowanie na przetwarzalne materiały opakowaniowe jest zgodne z polityką Unii Europejskiej, która ogłosiła, że do 2030 r. wszystkie znajdujące się na unijnym rynku opakowania mają nadawać się do recyklingu. Nowe opakowania naszych produktów odpowiadają temu trendowi i wspierają redukcje odpadów opakowaniowych”, tłumaczy Arkadiusz Drążek, dyrektor generalny firmy Brześć Sipa sp.k., jednego z głównych producentów wyrobów cukierniczych w Polsce.

 

Brześć od ponad 40 lat specjalizuje się w produkcji słodkich i wytrawnych przekąsek, jednak flagowymi produktami są wyroby ptysiowe - słomka ptysiowa, groszek ptysiowy oraz korpusy ptysiowe. Cieszą się one dużą popularnością wśród klientów z Polski, jak i z zagranicy, m.in. z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Czech, Słowacji, Litwy, ale można je spotkać również w Dubaju, Kanadzie i USA. Firma od wielu lat współpracuje z Hadepol Flexo, obecnie Coveris Rypin – zakładem przejętym przez Grupę Coveris w czerwcu 2024 – i to właśnie dzięki tej współpracy udało się wprowadzić nową, przetwarzalną folię do masowej produkcji.

“Jesteśmy bardzo zadowoleni z udanego wprowadzenia na rynek wyrobów ptysiowych w pełni przetwarzalnych foliach BOPP produkowanych w naszym zakładzie w Rypinie. Ta zrównoważona alternatywa dla materiałów nienadających się do recyklingu zapewnia taką samą trwałość, jednocześnie oszczędzając zasoby i pomagając zarówno dostawcom, jak i sieciom spożywczym, osiągnąć ich cele w zakresie zrównoważonego rozwoju”, skomentował Wojciech Jankowski, szef sprzedaży w Coveris Rypin.

Dodatkowym atutem nowej folii jest jej wysoka transparentność, dzięki czemu konsumenci mogą zajrzeć do środka bezpośrednio z półki sklepowej. Folia ta idealnie nadaje się do zadruku w 8 kolorach w technologii flekso oraz oferuje dodatkowe uszlachetnienia, jak matowe i błyszczące wykończenie, podkreślając wartość marki.

Dzięki inwestycji w zrównoważone opakowania dla swoich flagowych przekąsek, marka Brześć ma większą szansę na promocję polskich produktów nie tylko w Europie, ale także w regionie MENA. Zwłaszcza, że marka Brześć posiada również odpowiednie certyfikaty Halal przyznawane produktom nadającym się do spożycia przez muzułmanów.

„Dzięki zaufaniu i wsparciu Coveris Rypin planujemy w niedalekiej przyszłości rozszerzyć produkcję opakowań monomateriałowych dla kolejnych produktów”, podsumował Arkadiusz Drążek.

 

Bieżące wydanie czasopisma

Od fermentacji i fizjologii, przez kamienne kajzerki i kardamonki, po mango, piecowe wybory i lukrowane truskawki - nowy Mistrza Branży na urlop!

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji