Yogoland, jedyny w Europie przedstawiciel amerykańskiej firmy Sweet & Tart Food, konsekwentnie buduje sieć punktów w Polsce. Po Poznaniu, Ostrowie Wlkp., Łodzi, Bydgoszczy i Toruniu kolejne punkty pojawią się wkrótce w Koszalinie, Pile, we wrocławskich Bielanach i w Lublinie.
Yogoland jest właścicielem amerykańskiej licencji na system sprzedaży i dystrybutorem na kraje europejskie pudru do mrożonych jogurtów. Oferowane jogurty są beztłuszczowe, niskokaloryczne, zawierają priobotyki i bakterie.
Jak zapewnia Yogoland, proponowany system franczyzowy "doskonale łączy w sobie niezależność właściciela i atrakcyjny pakiet biznesowy". Otwarcie lokalu z logo sieci Yogoland dla franczyzobiorcy oznacza wydatek rzędu 130 tys. zł w przypadku wyspu (min. 20 mkw.) lub 160 tys. zł w przypadku lokalu w ciągu handlowym (min. 30 mkw). Opłata franczyzowa wynosi 25 000 zł za dołączenie do sieci (bezzwrotne, niezbywalne), natomiast co miesiąc franczyzobiorca musi zapłacić 1500 zł netto. Dla pocieszenia warto dodać, że Yogoland nie pobiera opłat od obrotu.
źródło: Yogoland