...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja MH, materiał promocyjny

Czerwona Torebka ratunkiem dla małych przedsiębiorców?

Twórca Biedronki i Żabki chce zrzeszyć drobnych przedsiębiorców. Pawilony handlowe mają być ratunkiem dla upadających sklepików - podaje money.pl

Sieć sklepów Czerwona Torebka przypomina hale targowe o wielkości supermarketów. Do dyspozycji każdego sklepiku jest powierzchnia 60 metrów kwadratowych z możliwością łączenia modułowego.

Niewątpliwą zaletą centrum handlowego jest lokalizacja przyciągająca klientów z udostępnionym dla nich parkingiem. Każdy pawilon pod szyldem Czerwonej Torebki musi posiadać stoiska pierwszej potrzeby oraz typowo spożywcze, takie jak Piekarnie, Cukiernie przyciągające klientów każdego dnia. Centrum narzuca najemcom godziny otwarcia i podstawowy wachlarz produktów, jaki powinien się znajdować w danym sklepie.

Czerwona Torebka powtórzy sukces Biedronki i Żabki?

- Tworzymy projekt dla klientów, którzy nie chcą tracić czasu na stanie w długich kolejkach do kasy czy wędrówki w poszukiwaniu produktów pomiędzy sklepowymi półkami - mówi prezes Czerwonej Torebki. - Handel w Polsce idzie w kierunku specjalizacji i będzie napędzany głównie przez małe specjalistyczne sklepy. Liczba miejsc, w których mogą pojawić się nowe hipermarkety i supermarkety, jest dziś policzona. Na otworzenie nowych dyskontów pozostało 800 wolnych miejsc. Gdy ich liczba zostanie wyczerpana na sześć otwartych sklepów, dwa będą upadać.

Od powstania pierwszego pawilonu handlowego w Żorach upłynęło kilka miesięcy. Obecnie jest ich 5 na terenie kraju (w Świebodzicach, Dębicy, Słupsku, Słupcy). W ciągu 10 lat liczba platform ma wzrosnąć aż do 2 tysięcy, a docelowo ma to być 4,5 tysiąca placówek.

Koniecznym warunkiem do spełnienia dla przyszłych kontrahentów Czerwonej Torebki jest prowadzenie działalności od minimum 5 lat.

 

Bieżące wydanie czasopisma

Masa makowa i marcepanowa do ciast i nie tylko. Wszystko o migdałach. Wigilijny chleb, czyli opłatek. Jak planować pracę, by zapobiec przedświątecznej gorączce.

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji