Zapraszamy do lektury wakacyjnego wydania Mistrza Branży! Z nami wypoczynek będzie inspirujący i jeszcze słodszy! Poznacie włoską mistrzynię cukrowych dekoracji – Eleonorę Coppini, Iwonę Rudek – ambitną właścicielkę Cukierni i Piekarni Polskiej, Kingę Paruzel blogerkę, która z swojej pasji uczyniła profesję.
Podobne artykuły
Branża nabiera rozpędu - czerwcowe wydanie Mistrza BranżyPrzekuj kryzys w sukces! Z majowym Mistrzem BranżyMarcowy Mistrz BranżyCukiernik powinien umieć upiec tort i go zgrabnie udekorować. Nie musi jednak być mistrzem obu dziedzin. Dlatego od niedawna funkcjonuje oddzielny zawód taki jak dekorator. Właśnie z tej profesji słynie włoska mistrzyni cukrowych figurek – Eleonora „Molly” Coppini, która jesienią zawita do Polski. W rozmowie z nami opowiada o swoich inspiracjach, w tym m.in. o japońskiej mandze i przekonuje, że nawet tort dekorowany gotowymi elementami może być niepowtarzalnym dziełem. Poruszamy też istotny wątek – nie zawsze łatwej – współpracy między cukiernikami a dekoratorami. Wielką ambicją mistrzyni jest przekonanie, że taka kooperacja jest obecnie wręcz koniecznością.
Równie trudna bywa często relacja profesjonalistów oraz pasjonatów. Różnice, które dzielą jednych od drugich mogą tak de facto stać się pomostem prowadzącym do wspólnego sukcesu, gdy rywalizacja zamieni się w wymianę doświadczeń i talentów - wzajemne inspirowanie, poprzez pokazywanie odmiennych perspektyw tego samego tematu. O tym piszemy szeroko w kontekście polskiej blogosfery kulinarnej, wśród której prym wiodą blogi poświęcone słodkościom (Moje Wypieki, Kwestia Smaku), a coraz więcej uznania zdobywają te dedykowane domowemu wypiekaniu chleba.
Pasja bywa tak pochłaniająca, że część domowych cukierników staje się w końcu profesjonalistami! Niekoniecznie od razu właścicielami cukierni. Kinga Paruzel – autorka telewizyjnego programu i autorka książek kucharskich - udowadnia, że słodką pasję można realizować na wiele różnych sposobów. Opowiada również o szukaniu inspiracji cukierniczych w historii regionu oraz wyzwaniu jaki podjęła, chcąc by jej desery były nie tylko smaczne, ale i zdrowe!
To, że ktoś jest wieloletnim fachowcem, wcale nie znaczy, że brak mu pasji. Dowodem tego jest osoba Iwony Rudek, współwłaścicielki Polskich Piekarni, która wciąż tryska nowymi pomysłami na biznes i dzięki temu, w dobie spadku spożycia pieczywa, z roku na rok efektywnie rozwija firmę. Piekarnię traktuje jak drugi dom, a na pierwszym miejscu stawia dobrą atmosferę w zespole pracowników. Czemu jeszcze zawdzięcza tak duży sukces? Koniecznie przeczytajcie rozmowę Piotra Goszczyckiego!
Na koniec zapraszamy Was do świata bajecznych prac uczestników II edycji Otwartego Festiwalu Tortów Artystycznych organizowanego przez tortownia.pl, nad którym po raz kolejny objęliśmy patronat medialny. Wiszący tort, ciastka w doniczkach i gorąca atmosfera rywalizacji - zobaczcie jak można na słodki sposób oswoić żywioły i poznajcie sylwetki laureatek, których nazwiska zapewne nie raz jeszcze usłyszycie!
Oferujemy również przydatny dodatek poświęcony maszynom, urządzeniom i wyposażeniu do piekarni i cukierni. W przeglądzie znajdziecie wszystko, co potrzebne począwszy od przygotowania ciasta, poprzez rozrost, formowanie, na wypieku skończywszy.
SPIS TREŚCI
Rozmowa Mistrza Branży
Molly w krainie tortów – rozmowa z włoską dekoratorką tortów
Paryska bagietka, skandynawski brod i polski mazurek – Piekarnia Aromat
Piekarnia, Cukiernia i... krokiety! – rozmowa z Iwoną Rudek, właścicielką Polskich Piekarni
Ludzie i ich pasje
Ale babka! Kinga Paruzel i jej słodka strona
Dzięki blogu, piekę ciasta!
Kulinarne blogi lektura dla piekarza?
Efektywne zarządzanie
Innowacyjność w nowej perspektywie unijnej, cz. I
Jaskółka odpowiedzialności
Edukacja
Akcje specjalne i niestandardowe
Kulisy produkcji
Nowoczesna siedziba Piekarni KŁOS
Chleb tostowy – pieczywo, które zna cały świat
Niezłe ziółko, cz. I
ERG-System SA – lider branży opakowań z tworzyw sztucznych
Które kwasy spożywcze wybrać?
Słodki stół na cztery pory roku – lato
Chłodniczy rozkład sił
Witryny chłodnicze LONGONI by Hert
Kokarda – tutorial Wiesława Kuci
Maszyny, urządzenia, wyposażenie
Sprzedaż i ekspozycja
Rynek produktów bezglutenowych
Czym żywi się świat, cz. VII. Innowacje na rynku słodyczy
Monitoring social media od kuchni. Zastosowanie narzędzi social listening
Klient na Śląsku – raport badawczy, cz. II
Światem rządzą kobiety
Czego pragną kobiety? O rosnącej sile nabywczej kobiet
Flash News
Zobacz na ISSUU katalog reklamowy lipiec-sierpień 2015 lub ściągnij PDF
Numery wydane:
Mistrz Branży styczeń-luty 2012 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2012 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2012 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2012 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec 2012 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2012 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad 2012 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży grudzień 2012 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2013 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży luty 2013 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży marzec 2013 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży kwiecień 2013 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży maj 2013 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2013 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży wrzesień 2013 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży październik 2013 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży listopad-grudzień 2013 tutaj pełny numer na ISSUU
Mistrz Branży styczeń 2014 tutaj
Mistrz Branży luty 2014 tutaj
Mistrz Branży marzec 2014 tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2014 tutaj
Mistrz Branży maj-czerwiec 2014 tutaj
Mistrz Branży lipiec-sierpień 2014 tutaj
Mistrz Branży wrzesień 2014 tutaj
Mistrz Branży październik 2014 tutaj
Mistrz Branży listopad 2014 tutaj
Mistrz Branży grudzień 2014 tutaj
Mistrz Branży styczeń 2015 tutaj
Mistrz Branży luty 2015 tutaj
Mistrz Branży marzec 2015 tutaj
Mistrz Branży kwiecień 2015 tutaj
Mistrz Branży maj-czerwiec 2015 tutaj
Zapraszamy do lektury. Naprawdę warto!
Zamów prenumeratę Mistrza Branży |
nr tel. 32 729 96 80
email: prenumerata@MistrzBranzy.pl
Cena prenumeraty: roczna 149 zł brutto
więcej informacji o prenumeracie