25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Skoncentrowana mieszanka z zakwasem do produkcji bułek żytnich i pieczywa żytniego.
UNIFERM Roggen to mieszanka z zakwasem do produkcji wyrazistego pieczywa z mocnym smakiem i aromatem zakwasu. Typowa barwa miękiszu i smak pieczywa na bazie UNIFERM Roggen jest gwarantem wyjątkowych doznań smakowych
Zalety: skoncentrowane dozowanie – tylko 15% na mąkę doskonała baza dla szerokiego asortymentu pieczywa żytniego idealny do sterowania czasem garowania –pewność podczas przerywania i opóźniania garowania
Nasi współpracownicy są prawdziwymi artystami przekształcającymi prosty szkic w uśmiechniętego królika lub w zabawnego Świętego Mikołaja, a ich mistrzowskie dłonie nie pomijają żadnych szczegółów, dzięki czemu każdy produkt daje małe arcydzieło.
Oprócz klasycznych form do czekoladek o rozmiarach 275 × 135, 275 × 175 lub 275 × 205, nasza firma jest w stanie opracować różne rodzaje form dla każdego rodzaju linii formierskich: klasyczne linie formierskie, jednorazowe, tłoczenie na zimno / zamrożony stożek, transfer blachy, podwójne formy z chowanymi trzpieniami i / lub magnesami, formy szkieletowe, formy książkowe, ramy form do otworów, płyty do demontażu i wiele innych.
Przekonaj się, jak przekuć porażkę w sukces według Josefa Zottera, producenta ekstrawaganckiej czekolady kraftowej. Uruchom kreatywność w czasach pandemii i odpowiadaj na potrzeby konsumentów. Sprawdź i porównaj różne formy sprzedaży online. I zainwestuj czas w rozwój nowych umiejętności! To wszystko w majowym wydaniu MB :)
Każdy kryzys uczy. Choćby pokory. Mówi o tym Josef Zotter, jeden z najsłynniejszych czekoladników naszych czasów, który doskonale zna smak porażki w biznesie, ale też nauczył się wyciągać z niej lekcje. Wspólnie z córką Julią opowiada o tym, jak szybko pozbył się megalomanii i dlaczego warto budować firmę powoli, ale stabilnie. Obecny kryzys nie naruszył silnych podstaw austriackiego producenta, natomiast zainspirował do tworzenia nowych produktów, i to z przymrużeniem oka. Wszak „ludzie potrzebują śmiechu, który przebije mur tego kryzysu!”. Stąd pomysł na ekstrawagancką w smaku „czekoladę zamiast papieru toaletowego”. O tym, co ma przypominać konsumentom nowy smak czekolady, złożony z limonki i marakui, rumu, słodkich ziemniaków i kukurydzy, opowiada Josef Zotter.
W czasie pandemii pojawiła się austriacka „czekolada zamiast papieru toaletowego”, jest również fińskie ciastko w kształcie papieru toaletowego w białej czekoladzie. Tymczasem w Warszawie furorę robi Ciastko Ratownika z Galerii Wypieków! Jak się okazuje, branży nie brakuje pomysłów na działanie w kryzysie. Sprawdźcie koniecznie nasz materiał o kreatywności piekarzy i cukierników z Polski i ze świata – jaka była ich odpowiedź produktowa i usługowa!
Z potrzebami konsumentów jest trochę jak z ruletką – nigdy nie wiadomo, jakie rozwiązania akurat trafią do odbiorców. – Dzisiaj mamy prawdziwy rynek eksperymentów – pisze Alina Śmiłowska w swoim najnowszym materiale „Produkty piekarnicze na miarę nowej rzeczywistości”. Nasza autorka zachęca do inspirowania się, dopasowywania do potrzeb klientów i ciągłego sprawdzania, jak na nowości reagują klienci, oraz doskonalenia pomysłów. Specjalnie dla czytelników „Mistrza Branży” zebrała ciekawe pomysły z branży, które już funkcjonują i – co równie ważne – odpowiadają na megatrendy współczesności.
Dzisiaj chyba nie ma firmy, która nie myśli o własnym sklepie internetowym. Przy czym nikt już nie pyta, czy warto mieć taki sklep, tylko jakie narzędzie wybrać, żeby szybko, skutecznie i tanio prowadzić sprzedaż online. Mamy dla Was praktyczny przewodnik Mateusza Malickiego o e-commerce. Pomoże on Wam podjąć decyzję, co wybrać: własny sklep WWW budowany od podstaw, sklep założony na platformie e-sprzedaży czy dedykowaną branży aplikację.
Jesteśmy przekonani, że na kryzys najlepsza jest nauka. Dlatego w tym wydaniu inicjujemy nowy cykl artykułów „Kreatywny sugarcrafting z Angeliką Chwyć”, w którym polska mistrzyni słodkiej dekoracji dzieli się swoją wiedzą praktyczną, technikami pracy oraz zdjęciami dekoracji.
Z nowymi pomysłami i energią rozwijamy również nasz projekt „Więcej piękna w chlebie”. Tu zaproszone specjalistki dekorowania chleba: Katarzyna Marciniak, Małgorzata Rybacka oraz Elżbieta Rogozińska prezentują artyzm w chlebie – artyzm, który powstaje przy użyciu ostrego nożyka, paru prostych tricków, a czasem szablonu.
Mieszanka o zróżnicowanych wariantach dozowania oraz szerokim zastosowaniu do wielu rodzajów pieczywa. Dzięki UNIFERM VarioPom zapewnią Państwo swoim Klientom: - pieczywo o wysokim profilu świeżości oraz delikatnym smaku - wyjątkowo wilgotny „soczysty” miękisz - początkową świeżość, aż do ostatniego kawałka.
Wysoka zawartość płatków ziemniaczanych oraz udział zakwasu pszennego w mieszance dodaje pieczywu wyjątkowości i gwarantuje nowe doznania smakowe.
Głównym zastosowaniem variegato jest przekładanie i dekorowanie lodów w kuwetach. Variegato ma lejącą konsystencję, ale po zamrożeniu robi się gęste.
Łącząc je z klasycznym smakiem lodów można stworzyć zupełnie nową kompozycję: np. do lodów śmietankowych dodając malinowe variegato. Dzięki temu uzyskuje się także fantastyczny efekt wizualny w postaci kolorowej spirali. Variegato można też mieszać z bazą lodową oraz użyć do dekoracji na wierzchu kuwety.
Zalety:
Półpłynna konsystencja ułatwia dozowanie
Nie zamarza w ujemnych temperaturach
Można używać w innych produktach cukierniczych i lodziarskich, np. żelki, nadzienia do pralin, semifreddo
Duża zawartość owoców oraz wyczuwalne kawałki owoców
Żyjemy dziś w ogromnej niepewności. Dotychczasowe rozwiązania przestały działać, a pytań jest więcej, niż odpowiedzi. Dlatego oddajemy do Waszej dyspozycji specjalne wydanie Mistrza Branży, skrojone na potrzeby branży w czasach koronawirusa. Całkowicie bezpłatne, dostępne online!
Każdy przedsiębiorca, który rozważnie prowadzi swój biznes ma świadomość tego, że sytuacja w pewnym momencie może załamać się. Kryzysy były, są i będą.. A jednak sytuacja epidemii,w której obecnie się znaleźliśmy jest sytuacją bezprecedensową. Na taki cios mało kto się przygotował. Czarny łabędź, bo tak nazywana jest katastrofalna sytuacja, która niespodziewanie może wywrócić życie zbiorowe do góry nogami, przykrył swoimi skrzydłami każdą gałąź gastronomii.
Pierwsze reakcje? Szok, strach, załamanie… Jak bowiem sprzedawać swoje produkty, gdy rząd wprowadza kolejne obostrzenia, które uniemożliwiają przyjmowanie gości i ogranicza do maksimum kontakty międzyludzkie? Zawiesić działalność? A może znaleźć nowe sposoby działania? Tylko czy to właściwie dobry czas na inwestowanie i rozwój? W takich momentach więcej jest pytań, niż odpowiedzi. Ale my nie chcemy Was z nimi zostawiać.
Każdego dnia nasza reakcja bacznie przygląda się temu, co dzieje się w branży. Skontaktowaliśmy się z dostawcami, partnerami, ekspertami, a przede wszystkim samymi rzemieślnikami, którzy w tych ekstremalnych warunkach starają się funkcjonować. W ten sposób powstał specjalny numer Mistrza Branży. Nie tylko wydany online. Ale też w całości poświęcony kryzysowej sytuacji.
Zebraliśmy wypowiedzi branżowców - jak wpłynęły obostrzenia krajowe i te międzynarodowe na ich firmę oraz co ich zdaniem zmieni ta epidemia w gospodarce. Pokazujemy jak jest i podpowiadamy jak poruszać się między nowymi wytycznymi danymi przez rząd. Lody na dowóz, słodkie boxy, chleb w butikowej cukierni, vouchery do wykorzystania na cały rok - pomysłów jest wiele.
Jak znaleźć siły na działanie, gdy wiszą nad nami leasingi i czynsz? I jak zachęcić konsumentów do kupna tych produktów? Pomocą posłużą teksty o marketingu w czasach zarazy Heleny chmielewskiej oraz Angeliki Borysiak, a także Kamili Kozioł, która radzi jak nie utonąć w morzu zmartwień.
Wszyscy pytają kiedy to się skończy? Tego nikt nie wie. Jedno jest pewne. Świat zmieni się na zawsze. Jak będzie się prezentować ta nowa rzeczywistość po pandemii? Nad tym zastanawiamy się z naszymi rozmówcami. Z pewnością modna stanie się dieta podnosząca odporność, o czym przeczytacie w materiale “Dieta antywirusowa” Iwony Zmysło. Wojciech Głąbiński pisze o konkretnych aspektach, takich jak odpływ pracowników z Ukrainy, spadki kursu walut i przerwanie łańcuchów dostaw. Prof. Jan Klimek, który już w 2009 roku prorokował o groźbie sytuacji ,w której się dziś znaleźliśmy, przekonuje, że to koniec Unii Europejskiej i początek ery pracy i sprzedaży online, którą na dniach wdraża już większość firm. Nastąpi jeszcze większa automatyzacja, ale to wcale nie oznacza wyeliminowanie człowieka z gry, bo wreszcie może zaczniemy szanować to, co mamy...
Piekarzu, cukierniku, lodziarzu, czekoladziarzu, dekoratorko - wszyscy jesteście naszymi bohaterami! chcemy Was wspierać, dlatego oddajemy do Waszej dyspozycji specjalne wydanie Mistrza Branży - dostępne bezpłatnie online lub jako PDF. Jesteśmy i będziemy z Wami!