25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Zmiany życiowe, Emocje, Poczucie własnej wartości, Pewność siebie, Asertywność, Decyzje, Motywacja i planowanie
Od piętnastu lat prowadzę własne biznesy i dzięki temu mam nieustanny kontakt z ludźmi, których szkolę, rekrutuję i z którymi współpracuję na co dzień. Dzięki temu mam tę wspaniałą możliwość, aby ich obserwować i pomagać im w ich własnym rozwoju.
Sześć lat temu skoncentrowałam się głównie na prowadzeniu szkoleń oraz sesji indywidualnych. Dwa lata później postanowiłam przeprowadzić na własną rękę badanie, w którym przez trzy lata sprawdzałam i spisywałam z jakimi tematami ludzie najczęściej przychodzą na sesje.
Okazało się, że były to:
zmiany życiowe, emocje, poczucie własnej wartości, pewność siebie,
asertywność, podejmowanie decyzji, motywacja i planowanie.
Odkryłam prawidłowość, że osoby, które są zablokowane emocjonalnie w tych obszarach, nie potrafią realizować swoich zamierzeń, a następnie zarażają frustracją innych. Z drugiej strony udało mi się pomóc wielu ludziom, którzy przekroczyli własne bariery, a następnie zaczęli się spełniać, a to poskutkowało, że stali się inspiracją dla innych.
To zmotywowało mnie do poszukania wspólnego mianownika, który łączył te sześcioletnie doświadczenia, jak również najbardziej efektywne metody i narzędzia, w jakich się rozwijałam. W wyniku tych poszukiwań napisałam książkę, którą zatytułowałam:
Książka Awake:
jest przewodnikiem pozwalającym na rozwiązanie najczęściej pojawiających się problemów życiowych;
daje wskazówki jak pozbyć się emocjonalnych blokad krok po kroku;
zawiera 40 użytecznych ćwiczeń – narzędzi, które pomogą Ci pójść do przodu;
a dodatkowo jest napisana przystępnym językiem i zawiera wiele cennych przykładów.
„Szukając klienta. Jak rozpoznać potencjalnego nabywcę i nie wpadać w pułapkę sprzedawania wszystkim" to opowieść, która wprowadza czytelnika w świat sprzedaży z marketingowym tłem, rozwiewając niektóre mity związane z tymi zjawiskami. Prosty język, wiele ciekawych przykładów opartych na doświadczeniach autorów, nieco inne spojrzenie na klienta, czy wreszcie wartościowe, praktyczne wskazówki to tylko niektóre powody, dla których warto poświęcić tej książce swój czas i uwagę.
Na współczesnym rynku, nasyconym produktami i usługami, kluczowe pytanie brzmi: gdzie i w jaki sposób szukać nowych klientów? Książka „Szukając klienta” próbuje zmierzyć się z tą problematyką. Oprowadza czytelnika po krainie biznesu, sprzedaży oraz konsumenckich wyborów i zachowań. Pokazuje, jakie wymagania stawia handlowcom współczesny rynek. Dowodzi, że dziś nie wystarczy być dobrym sprzedawcą, z solidną wiedzą sprzedażową, kompetencjami i rynkową intuicją. Dzisiaj potrzeba czegoś więcej. Sukces w sprzedaży osiągnie ten, kto nie boi się podjąć marketingowego wyzwania ani stanąć z klientem twarzą w twarz… ale nie tylko po to, by zachęcić go do zakupu, ale również po to, by go poznać, zajrzeć w jego konsumencką duszę, odkryć jego motywacjei insighty. A następnie odpowiedzieć na nie w taki sposób, by z jednej strony zachwycić klienta, a z drugiej — odnieść sukces sprzedażowy. Wydaje się proste, prawda? A jednak nie jest to takie oczywiste w czasach, gdy na półkach sklepowych zalegają dziesiątki tysięcy towarów, a klienci nie podejmują decyzji zakupowych tak racjonalnie, jak mogłoby się wydawać. Nie jest to także łatwe w dobie intensywnego postępu technologicznego, który zmienia zarówno sposób produkcji, jak i dystrybucję, a także komunikację na linii producent – konsument.
Inspiracją dla zebranych w książce porad i wskazówek były prawdziwe przeżycia biznesowe, gromadzone przez lata do świadczenie, głownie w obszarze zarządzania, sprzedaży i marketingu, a także wnikliwa obserwacja zmieniającej się rzeczywistości biznesowej oraz analiza setek praktycznych rynkowych sytuacji.
O autorach
Arkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów.
Absolwent Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów — wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań.
Kinga Religa - praktyk i trener marketingu. Absolwentka Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Ukończyła kurs Professional Diploma in Marketing i uzyskała międzynarodowy dyplom potwierdzający kwalifikacje i kompetencje marketingowe w The Chartered Institute of Marketing w Londynie. Dyrektor Agencji Komunikacji Marketingowej Business Consulting w Katowicach, kieruje zespołem odpowiedzialnym za projekty z zakresu promocji, w tym dokumenty strategii komunikacji marketingowej, prace koncepcyjne i kreatywne, przygotowanie i wdrażanie kampanii promocyjnych wraz z nadzorem organizacyjnym i merytorycznym, realizacja projektów badawczych.
Angażuje się w przedsięwzięcia związane z marketingiem terytorialnym, promocją miast i regionów. Jest autorką i współautorką wielu kampanii promocyjnych z tego obszaru, realizowanych w kraju i za granicą. Regularnie prowadzi zajęcia dydaktyczne na Uniwersytecie Śląskim i w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu, a także szkolenia i warsztaty z zakresu marketingu oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Autorka artykułów na temat komunikacji marketingowej w branżowych czasopismach.
Specjalna mieszanka do produkcji pączków i innych wyrobów drożdżowych.
UNIFERM Berliner Twenty jest specjalną mieszanką dedykowana do produkcji pączków oraz innych wyrobów cukierniczych. Produkt przystosowany do wszystkich metod obróbki ciasta , w tym produkcji przemysłowej. Pieczywo na bazie UNIFERM Berliner Twenty charakteryzuje się dużą objętością i wysoką stabilnością podczas całego procesu produkcji..
Do tłustego czwartku jeszcze trochę czasu, ale są cukiernie, w których oblężenie na pączki zaczyna się przed Bożym Narodzeniem i trwa aż do wiosny. Tak jak w małej Pracowni cukierniczej Zagoździńskiego w Warszawie. O kultowych pączkach z Górczewskiej głośno w mediach za sprawą długich kolejek wiernych klientów. Co przyciąga całe pokolenia warszawiaków do niepozornej cukierni, w której czas najwyraźniej się zatrzymał? Dlaczego spadkobiercy mistrza Zagoździńskiego przez pokolenia nie ulegali i nie ulegają cukierniczym modom, a strzegą tradycji jak oka w głowie? Jak rozumieją wierność tradycji i co to znaczy produkować tradycyjnie? O tym wszystkim z ciekawą historią rodzinną w tle rozmawiamy z Sylwią Tomaszkiewicz, właścicielką Pracowni cukierniczej Zagoździńskiego, a jednocześnie prawnuczką mistrza Władysława Zagoździńskiego (autora pączków, które od 1925 r. po dziś dzień podbijają podniebienia warszawiaków).
Zanim w piekarniach i cukierniach na dobre zacznie się tłusty czwartek (28 lutego 2019 r.), proponujemy przeczytać specjalny dział tematyczny „Pączkujemy ze smakiem”, w którym piszemy o tym: - jak zorganizować pracę cukierni/piekarni, żeby nie zwariować 28 lutego i ustrzec się błędów w produkcji paczków? (naszym doradcą jest mistrz cukiernictwa Rafał Macała z Galerii Tortów Artystycznych) - czy donut zagraża polskim pączkom? - gdzie szukać inspiracji do tworzenia własnych receptur na karnawałowe przysmaki? (przegląd tradycyjnych pączków regionalnych i innych wypieków na tłusty czwartek, wpisanych na ministerialną listę) - jakie są najbardziej poszukiwane niszkowe pączki w Polsce? (czyli o rosnącym zapotrzebowaniu na pączki bezglutenowe i wegańskie).
Więcej o potrzebach wegan rozmawiamy z Małgorzatą Gubałą, redaktor naczelną magazynu Ekostyle i autorką książek kulinarnych „Warzywa górą!”, „Wege w kwadrans”. Jako propagatorka zdrowego odżywiania, a także ambasadorka konkursu dla szefów kuchni Self Cooking Center w zamku Topacz obserwuje, jak kuchnia roślinna zaczyna się rozprzestrzeniać w gastronomii. W wywiadzie dla Mistrza Branży Małgorzata Gubała tłumaczy, co ma wpływ na rosnące zainteresowanie dietą wegańską także w cukierniach i piekarniach, i przekonuje, że to nie tylko korzyść dla konsumentów, ale czysty zysk dla producentów, kiedy skalkulują koszty tej produkcji.
W tym wydaniu kontynuujemy również temat czekolady bean-to-bar. W II cz. raportu Aurora Czekoladowa skupia się na zagranicznych przedstawicielach czekolady rzemieślniczej i ich patentom na rozwój biznesu kraftowej czekolady. Z kolei zaprzyjaźniona korespondentka z Francji, Kasia Suda-Tomaszkiewicz, przyjrzała się ciekawej postaci alzackiego cukiernika Thierry Mulhaupta, który w poszukiwaniu czystego smaku czekolady odwiedził wiele plantacji kakaowca, by dobrać odpowiednie ziarna pure origines, potrzebne do stworzenia niepowtarzalnej tabliczki czekolady. Przekonajcie się sami, co tak fascynuje i wciąga kolejnych cukierników w świat własnej czekolady :)
Od kuchni wegańskiej i ziaren kakaowca naturalnie przechodzimy do ekologii. W związku z planowanym zakazem sprzedaży jednorazówek z plastiku na terenie UE (obowiązującym od 2021 r.) nasza autorka Anna Olszewska-Adamowicz sprawdziła, co rynek opakowań oferuje w zamian – jakie ekologiczne opakowania już mogą zastąpić wszechobecny plastik, co jest do wyboru i czy rzeczywiście przyjdzie nam się pożegnać ze słomkami. Dodatkowo sprawdzamy, w co opakować chleb, by nie straciło na walorach smakowych, zapewniło świeżość, a przy okazji stanowiło najlepszą wizytówkę piekarni. Czy lniane worki na chleb mogą być stałym elementem piekarni, czy jedynie urozmaiceniem oferty w nowym planie marketingowym na 2019 r., pod kątem zbliżających świąt? Oceńcie sami.
Sprawdź, co jeszcze przygotowaliśmy w wydaniu styczniowym. Ciekawej lektury i wielu inspiracji z Mistrzem Branży!
Rozmowa Mistrza Branży Jedyne takie pączki w Warszawie – rozmowa z Sylwią Tomaszkiewicz, właścicielką Pracowni Cukierniczej „Zagoździński”
Nie lada czekolada Thierry Mulhaupt – cukiernik z własną czekoladą Raport o czekoladzie bean-to-bar, cz. II
Edukacja Szkolenie na słodko – przegląd centrów szkoleniowych w Europie Technikum gastronomiczne: dlaczego ten wybór jest dobry?
Efektywne zarządzanie Zmiany w podatkach – co przyniesie przedsiębiorcom 2019 r.?
Rzemiosło przyszłości Polska przeżywa właśnie roślinny boom Elektromobilność w biznesie – czy to ma sens?
SPECJALNY DZIAŁ: Pączkujemy ze smakiem Jak ugryźć tłusty czwartek Pączki poszukiwane – wegańskie i bezglutenowe Pączki z ministerialnej listy Tłusta rozgrywka – pączki vs. donuty
Po czekoladzie ciemnej, mlecznej i białej - rubinowa jest pierwszym odkryciem w świecie czekolady od 80 lat. Ten nowy gatunek czekolady zaskakuje i olśniewa całkowicie nowym smakiem i kolorem czekolady wytworzonej z ziarna kakaowego ruby - bez żadnych barwników i aromatów. Wypróbuj RUBY dzięki niewielkim opakowaniom 500g dostępnym tylko w naszej ofercie.
Po czekoladzie ciemnej, mlecznej i białej - ruby (rubinowa) jest pierwszym odkryciem w świecie czekolady od 80 lat. Ten nowy gatunek czekolady zaskakuje i olśniewa całkowicie nowym smakiem i kolorem czekolady wytworzonej z ziarna kakaowego ruby - bez żadnych barwników czy aromatów. Wypróbuj ten nowy smak dzięki niewielkim opakowaniom 500g dostępnym tylko w naszej ofercie.
Spróbuj ten nowy, niepowtarzalny smak mieszanki słodkich nut smakowych czekolady oraz intensywnych, kwaśnych i świeżych nut smakowych charakterystycznych dla ziarna kakaowego ruby. Unikalny smak i kolor RUBY inspiruje do tworzenia kreatywnych połączeń smakowych w dekoracjach czekoladowych, wypiekach i deserach. Z idealną płynnością, czekolada rubinowa jest doskonała w szerokiej gamie zastosowań, od dekorowania, konfekcji, oblewania poprzez ganache, musy, nadzienia, ciasta, aż po wykwintne praliny i tabliczki. Pozwól, aby czekolada rubinowa zapoczątkowała w Tobie kreatywność z zupełnie nowym, nieznanym wcześniej nikomu smakiem czekolady.
Idealnie nadaje się także po prostu do bezpośredniego spożycia
Czekolada rubinowa jest konfekcjonowana w warunkach kontrolowanych pod rygorem systemu HACCP w naszej firmie z oryginalnych dużych opakowań Callebaut do mniejszych opakowań 500g. Zamknięcie strunowe zastosowane w naszych opakowaniach pozwala na szczelne, ponowne zamknięcie produktu, a na czas transportu opakowania są dodatkowo zgrzewane zrywalnym zgrzewem.
Przechowywać w pomieszczeniach czystych, pozbawionych obcych zapachów o wilgotności względnej max. 70% i temperaturze 12-20C w szczelnie zamkniętym opakowaniu.
Aromatyczna posypka, w której skład wchodzą siemię lniane brązowe, siemię lniane złote, zakwas z pszenicy durum
Produkt naturalny, który wzbogaca pieczywo o cenne składniki odżywcze zawarte w siemieniu lnianym i zakwasie. Idealnie komponuje się z pieczywem Drwalskim, podnosząc jego walory wizualne i smakowe.
Dużą zaletą posypki jest różnorodność jej stosowania. Doskonale sprawdza się we wszystkich rodzajach pieczywa.