...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Lody

  • CSR 2.0: o mocy crowdfundingu 0

    Crowdfunding to trend numer jeden na świecie w pozyskiwaniu funduszy. Sięgają po niego firmy i organizacje, widząc jego szerokie zastosowanie w ramach praktyk CSR. Dlaczego? Bo buduje zaangażowaną społeczność wokół akcji i weryfikuje jej zasadność. Dowodem są choćby projekty realizowane na rodzimym podwórku.

    więcej
  • Gelato World Tour – przystanek Chiny

    Gelato World Tour – przystanek Chiny 0

    "Wędrujący" konkurs Gelato World Tour wkrótce zawita do Chin. 5-7 sierpnia br. w Shenzhen rozpocznie się rywalizacja o tytuł mistrza lodów rzemieślniczych i o przepustkę na Wielki Finał w Rimini 2017.

    więcej
  • Bloger w służbie Twojego biznesu

    Bloger w służbie Twojego biznesu 0

    Jakie korzyści dla Twojej marki mogą płynąć ze współ­pracy z blogerami? W jaki sposób skutecznie tę współ­pracę inicjować? I wreszcie – jak projektować kampanie w blogosferze? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym tekście, a ich znajomość może oznaczać realne zyski dla Twojej firmy.

    więcej
  • Mistrz Branży nie tylko na wakacje

    Mistrz Branży nie tylko na wakacje 0

    Współczesny chleb, ekologiczna piekarnia i modne eklerki - co łączy te trzy różne tematy? Konieczność zmiany myślenia! I do tej zmiany zachęcamy w wakacyjnym wydaniu Mistrza Branży.

    więcej
  • Ekologia po poznańsku

    Ekologia po poznańsku 0

    Oszczędność i gospodarność leżą w naturze mieszkańców Poznańskiego. To właśnie tutaj najwię­cej firm wzięło udział w projekcie 3 x Środowisko. Wśród nich pojawiła się piekarnia-cukiernia Piotra Koperskiego z Suchego Lasu k. Poznania, która już wcześniej wdrażała ekologiczne rozwią­zania w firmie. Z jakimi sukcesami?

    więcej
  • Lody – produkt coraz mniej sezonowy

    Lody – produkt coraz mniej sezonowy 0

    W te wakacje lody zdrożeją około 1% w stosunku do roku poprzedniego. Już w maju – według danych GUS – Polacy musieli zapłacić za nie o 0,9% więcej niż w 2015 roku. Tendencja wzrostowa zapewne się utrzyma, ale rosnące ceny nie zniechęcają nas do jedzenia lodów, co wskazywałoby na to, że ich konsumpcja jest coraz mniej sezonowa.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe