25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Dlaczego Piotr Koperski nie został mechanikiem? Kto ma płacić za kontrole urzędowe: państwo czy producenci żywności? Jak ograniczyć polepszacze w chlebie? Ile kosztuje lekceważenie odpadów w naszej branży? I najważniejsze pytanie w tym wydaniu, inicjujące dyskusję: jaki jest ideał czystej etykiety?
10 kwietnia zmarł wybitny wielkopolski cukiernik Pan Bogdan Broda.
Uroczystości pogrzebowe związane z odejściem śp. Bogdana Brody odbędą się w sobotę 14 kwietnia.
O czystej etykiecie mówi się dużo. Sęk w tym, że ludzie, używając tego samego pojęcia, myślą czasem o czymś zupełnie innym. Sytuację utrudnia fakt, że w przepisach prawnych nie ma takiego pojęcia.
Jak rozumieć czystą etykietę i jakie są jej granice? Które działania producenta (żywności, dodatków do żywności) są zgodne z jej zasadami, a które naruszają je bezpardonowo? Zapraszamy do dyskusji w portalu i na łamach "Mistrza Branży".
Sieć Tesco planuje modernizację systemu sprzedażowego. Chodzi o elektroniczne cenówki - rozwiązanie, które ma wyeliminować błędy w informacjach między cenami na półkach a kasami, a także obniżyć koszty działania placówek - informuje portalspozywczy.pl
Mimo że spożycie lodów w Polsce systematycznie rośnie, to mało który ekspert wierzy, że lody szybko skończą z sezonowością. Chyba że zmieni się podejście do promocji lodów, a przede wszystkim podejście polskich konsumentów do zachodnich trendów.