Nie zdążyłeś zgłosić się po dofinansowanie szkolenia do KFS? Skorzystaj z nowej promocji i wyślij swój personel na Szkolenie Obsługi Klienta do jednego z miast: Warszawy, Wrocławia, Poznania, Katowic.
Podobne artykuły
Sprzedaż, czyli relacja - czerwcowy Mistrz Branży już dostępnySklep piekarniczy… czy coś jeszcze?Zapraszamy na webinarium CSB-System!Szkolenie Obsługi Klienta to kompleksowe szkolenie jednego dnia, podczas którego uczestnicy przejdą intensywny kurs teoretyczny i praktyczny z zakresu profesjonalnej obsługi klienta i zwiększenia sprzedaży.
Umiejętności praktyczne nabyte podczas szkolenia pozwolą personelowi obsługiwać klientów w taki sposób, by wracali do sklepu wielokrotnie. Szkolenie jest również odpowiedzią na potrzebę wzrostu umiejętności obsługi klientów problematycznych, kłopotliwych, a także reagowania na zastrzeżenia.
ZAKRES SZKOLENIA
Określenie problemów oraz stanu wiedzy uczestników
- analiza poznawcza
- określenie potrzeb uczestników
- określenie problemów związanych z obsługą
- określenie specyfiki branży i klientów
Analiza typów osobowości klientów
- analiza zachowania klienta
- budowanie skutecznego komunikatu w oparciu o charakter klienta
- technika obsługi klienta trudnego
Metody budowania relacji
- podstawowe reguły wywołania dobrego pierwszego wrażenia
- schematy skutecznej komunikacji
- podstawowe techniki komunikacji neurolingwistycznej
Budowania marki sprzedawcy oraz lokalu
- umiejętność posługiwania się nabytą wiedzą o produkcie
- zasada sześciu
- prowadzenie rozmowy z klientem
- wykorzystanie słów kluczy
Skuteczna techniki zwiększenia sprzedaży
- kompleksowy proces sprzedaży
- metody sprzedaży
- umiejętne posługiwanie się językiem korzyści
- wykorzystanie technik perswazji
Merchandising w lokalu
- podstawowe zasady merchandisingu
- efektywne zarządzanie wnętrzem
- sprzedaż krzyżowa
Szkolenie teoretyczne oraz praktyczne warsztaty
Szkolenie jest podzielone na dwie części. Pierwsza z nich to zajęcia teoretyczne, podczas których przekazywana jest kompleksowa wiedza z zakresu prawidłowej obsługi klienta. Druga część to warsztaty, podczas których uczestnicy za sklepową ladą odgrywają scenki tematyczne w towarzystwie kamery. Dzięki temu podczas odtwarzania nagrania każdy uczestnik ma szansę przeanalizować własną postawę i zachowanie podczas obsługi klienta.
Wybierz termin:
- 31 maja – Warszawa
- 7 czerwca – Poznań
- 21 czerwca – Wrocław
- 28 czerwca – Katowice
Zapisz więcej ekspedientek, a Twoja cena jednostkowa obniży się:
- 399 zł/os. – 1 osoba
- 299 zł/os. – 2 osoby
- 249 zł/os. – 3 osoby
- 199 zł/os. – od 5 osób
- 159 zł/os. – od 10 osób
W ramach ceny zapewniamy pełny catering oraz materiały konferencyjne.
Michał Rusek – szkoleniowiec
Szkoleniowiec, publicysta, ekspert ds. marketingu i reklamy. Ma za sobą karierę w korporacji międzynarodowej Credin Polska Sp. z o.o., gdzie pracował jako specjalista ds. marketingu i reklamy.
Były project manager firmy szkoleniowej InWay Sp. z o.o., współorganizował szkolenia dla ponad tysiąca osób w największych miastach Polski.
Bliski współpracownik i redaktor magazynu „Mistrz Branży”, „Businessman Today”, „Marketing i Biznes”.
Zapytaj o szczegóły:
Michał Rusek
tel. 504 905 968
biuro@szkolenieobslugiklienta.pl
www.SzkolenieObslugiKlienta.pl
Szkolenie polecają Partnerzy Strategiczni