Czego pragną lodożercy? Czy sztuczna inteligencja to wie? Na rynku właśnie pojawiły się lody z “kosmicznej kuchni Willisch”, w których opracowaniu użyto AI.
Podobne artykuły
Jak chlebomat zmienia branżę piekarskąMierzalna słodkość – o badaniach, które wpływają na ofertę Puratos PolskaRaport "Top Chocolate Trends 2025" od Callebaut już dostępny!Jak twierdzi producent - polska marka Willisch - sztuczna inteligencja została użyta w wielu dziedzinach tego projektu. Przy jej pomocy opracowano smak lodów, szatę graficzną opakowań, wygenerowano także posty do mediów społecznościowych. Lody o nazwie Popcornium Kamelotron to słodko-słone połączenie dwóch smaków: popcornu i karmelu, zapakowane w pudełka z futurystycznymi grafikami w czterech różnych wersjach. Lody są dostępne w popularnej sieci dyskontów.

Firma Willisch znana jest z lodowych eksperymentów i współprac z różnymi markami w kreowaniu nowych smaków (w ostatnim czasie były to np. lody o smaku pączków czy smak i szata graficzna inspirowane bitcoinem). Obecnie postanowiła wykorzystać trend związany z narzędziami opartymi na AI, wykorzystując bazę własnych dotychczas opracowanych smaków.
źródło i foto: Lody Willisch
ESS
