...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

WorldFood Warsaw z rozmachem!

II edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Warsaw już dziś zapowiada się niezwykle ciekawie. Jeszcze więcej wystawców i zwiedzających, prestiżowi partnerzy honorowi i merytoryczni oraz nowość – grupy narodowe m.in. z Holandii, Mołdawii, Tajlandii czy Egiptu, świadczące o dużym zainteresowaniu polskim rynkiem.

II edycja targów odbędzie się w Warszawie w dniach 14-16 kwietnia 2015 roku. Sprzedaż powierzchni wystawienniczej potrwa do końca marca 2015 roku. Jednak firmy, które chcą wybrać najlepszą lokalizację bądź zamówić usługi specjalne powinny zgłosić się do organizatora jeszcze w tym roku.

„Obserwujemy znaczący wzrost zainteresowania zakupem powierzchni wystawienniczej w stosunku do roku ubiegłego. Podczas I edycji targów udowodniliśmy branży, że tego typu inicjatywa organizowana w Warszawie jest bardzo potrzebna, a targi WorldFood Warsaw zasługują na miano międzynarodowej wystawy B2B” – podkreśla Agnieszka Szpaderska, manager targów WorldFood Warsaw.  



Kolejna edycja targów, tak jak rok temu, odbędzie się pod honorowym patronatem prezesa Agencji Rynku Rolnego Radosława Szatkowskiego. Wsparcia merytorycznego udzielą przedstawiciele wielu instytucji i organizacji branżowych, m.in. Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego czy Związek Sadowników RP. Nowością na targach będą grupy narodowe, na które już dziś zdecydowali się Holendrzy, Egipcjanie czy Chińczycy. Zainteresowanie wśród przedstawicieli innych państw wciąż rośnie, co potwierdza, że Polska jest dobrym partnerem biznesowym dla branży rolno-spożywczej z całego świata.  

Wielu tegorocznych wystawców zdecydowało się powrócić na warszawską wystawę ze swoimi stoiskami. Są wśród nich zarówno polskie firmy, m.in. Agencja Rynku Rolnego, Bart, Eko-Herba, Falken Trade, Smaki Mazowsza, Grupa Konary, Maxpol, a także grecki Perfect Peach czy firma Freshly. Wśród wystawców znajdują się producenci dodatków do żywności, przetworów owocowych i warzywnych, produktów mięsnych czy zbożowych, a także technologii wykorzystywanych w przemyśle spożywczym.

WorldFood Warsaw to targi B2B skierowane do profesjonalistów z branży, służące nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych pomiędzy polskimi i międzynarodowymi przedsiębiorcami. W pierwszej edycji udział wzięło niemal 100 wystawców i ponad 3 tysiące zwiedzających, wśród których dominowały osoby podejmujące decyzje w przedsiębiorstwach bądź mające na nie wpływ. Wystawa to także okazja do zapoznania się z nowymi technologiami i rozwiązaniami stosowanymi w sektorze spożywczym. Specjalnie dla uczestników targów został opracowany bogaty program merytoryczny, przygotowany we współpracy z najlepszymi praktykami z branży.

Więcej informacji: www.worldfood.pl

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji