...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Administrator

Lidl Polska Partnerem Głównym targów POLAGRA

Lidl Polska to największy eksporter dóbr rolno-spożywczych w naszym kraju oraz sieć działająca na rzecz zrównoważonego rozwoju i współpracy z lokalnymi dostawcami. Jak w praktyce wygląda kooperacja z siecią? O tym będą mogli przekonać się uczestnicy i wystawcy poznańskich targów POLAGRA, które odbędą się 25–27 września 2024 r.

Lidl Polska został Partnerem Głównym wydarzenia i jednym z kluczowych wystawców. Targi POLAGRA zrzeszają firmy, stowarzyszenia i izby działające w branży spożywczej i sektorze HoReCa (hotele, restauracje, catering). Ich wystawcami są m.in. producenci i dystrybutorzy żywności, dostawcy technologii, maszyn i urządzeń do ich produkcji, a także firmy oferujące rozwiązania dla gastronomii i hotelarstwa.

 

W tym roku organizatorzy położą nacisk na proeksportowy charakter wydarzenia i tematy odpowiedzialności za środowisko naturalne. Znajdzie to odzwierciedlenie w szkoleniach, prezentacjach i debatach z udziałem przedstawicieli rządu, izb, stowarzyszeń, producentów i partnerów POLAGRY.

Wśród wystawców i zwiedzających te tragi są producenci i dostawcy produktów spożywczych. Wielu z nich właśnie w targach upatruje możliwości spotkania z przedstawicielami dużych sieci i pozyskania atrakcyjnych kontraktów.
Partnerem tegorocznych targów POLAGRA będzie Lidl Polska. Wybór tej firmy jest nieprzypadkowy – sieć od lat buduje swoją ofertę we współpracy z polskimi dostawcami, którym daje szerokie możliwości rozwoju również na rynkach zagranicznych.

Obecnie Lidl Polska liczy ponad 900 sklepów oraz zatrudnia blisko 27 tysięcy pracowników. Sieć w swojej ofercie posiada m.in. produkty marek własnych, które są współtworzone w dużej mierze z polskimi dostawcami. Są to zarówno duże, jak i mniejsze przedsiębiorstwa, m.in. Maspex, Animex Foods czy Roślinna MAGDA. Jedną z marek własnych są Regionalne Szlaki, czyli lokalne produkty pochodzące z różnych regionów Polski, np. wędzone przysmaki z Podhala.
Działania Lidl Polska są regularnie zauważane i doceniane. Firma została wyróżniona m.in. Srebrnym Listkiem CSR, a także jako Orzeł ESG czy Lider Etyki, posiada też certyfikat Top Employer. Sieć otrzymuje także nagrody branżowe – np. w ramach konkursu „Retail Trends” Lidl Polska został wyróżniony tytułem Market Roku 2024 w kategoriach: „Średni format”, „Najlepsze doświadczenie zakupowe”, „Najlepsza oferta marek własnych” oraz „Najlepsza oferta produktów świeżych”.



– Bardzo się cieszymy z imponująco zapowiadającego się debiutu Lidl Polska na naszym wydarzeniu. Jego działania na lokalnym rynku i działania eksportowe doskonale wpisują się w biznesową strategię, którą kilka lat temu przyjęliśmy dla targów POLAGRA, ale też prośrodowiskowe plany całej naszej firmy – mówi Filip Bittner, wiceprezes Zarządu Grupy MTP .
Te ostatnie zakładają, że do 2030 roku Grupa MTP obniży emisję CO2 o 50% w stosunku do emisji odnotowanej w roku 2019, a do 2050 roku stanie się zeroemisyjna.

Rekordowe wyniki eksportu Lidl Polska
Lidl Polska na co dzień współpracuje z ponad 840 dostawcami z całej Polski. W efekcie na półkach sieci znaleźć można ok. 450 produktów z oznaczeniem „Produkt Polski”. Co więcej, w 2023 roku ponad 300 polskich dostawców wyeksportowało swoje produkty w ramach marek własnych Lidl na 28 zagranicznych rynków, na których obecny jest Lidl, a wartość wyeksportowanych polskich produktów wyniosła ponad 6,45 mld zł. W ciągu sześciu lat (2018-2023) eksport polskich produktów za pośrednictwem międzynarodowej sieci Lidl osiągnął wartość ponad 25 mld zł.

– Współpraca z polskimi dostawcami jest jednym z naszych najważniejszych celów. Z chęcią wspieramy ich rozwój, dlatego umożliwiamy eksport oraz promocję najlepszych produktów od najlepszych dostawców w innych krajach w Europie. Traktujemy wszystkich naszych dostawców oraz kontrahentów po partnersku oraz z szacunkiem. Stawiamy na długotrwałą współpracę. Co jest ważne z punktu widzenia dostawców, to fakt, że aby rozpocząć eksport we współpracy z Lidl Polska, nie są wymagane żadne inwestycje. Cieszymy się z partnerstwa z targami POLAGRA. Wierzę, że będzie to doskonałe miejsce do wymiany doświadczeń, wiedzy oraz poszerzenia współpracy z polskimi dostawcami – komentuje Wojciech Grohn, Członek Zarządu Lidl Polska.

 

Na POLAGRZE swoją obecność silnie zaznaczą m.in. branże mięsna, piekarnicza i mleczarska. Przed każdą z nich stoją ogromne wyzwania związane minimalizowaniem wpływu na środowisko naturalne. Dotyczy to produkcji, transportu, ale także ekoprojektowania i recyklingu opakowań.

Organizatorzy zapewnią blok szkoleń prawniczych, które podejmą te tematy. Dzięki obecności przedstawicieli Lidl Polska na scenie i kilkusetmetrowym stoisku, uczestnicy targów – wystawcy i goście – poznają praktyczną stronę współpracy z regionalnymi dostawcami, zagadnienia ekologicznych inwestycji, społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju.

Tak szeroka współpraca oznacza otwarcie nowego rozdziału dla obu firm – Grupy MTP i Lidl Polska. Obecność na targach POLAGRA to jeden z pierwszych akcentów. Lidl Polska pojawi się także 27-29 września, jako wystawca targów Smaki Regionów, na których szerokiej publiczności prezentowane są żywność i produkty regionalne z całej Polski.

 

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji