Spotkania z dostawcami oraz klientami i współpraca na rzecz rozwoju biznesu. Żabka Polska została Partnerem największego wydarzenia w branży spożywczej - targów POLAGRA, organizowanych przez Grupę MTP. Przedstawiciele podkreślają, że to kontynuacja współpracy, która doskonale wpisuje się w strategie obu firm.
Podobne artykuły
Piekarstwo w centrum branży spożywczejMistrzowie Smaku wracają. Kilkuset menedżerów, kucharzy, kelnerów zawita na targiLidl Polska Partnerem Głównym targów POLAGRAŻabka Polska nie zwalnia tempa. Już ponad 8800 franczyzobiorców prowadzi ponad 10 000 sklepów pod jej szyldem, korzystając na co dzień z ponad 25-letniego doświadczenia i partnerstwa sieci. Na 2024 r. sieć zapowiedziała otwarcie tysiąca nowych placówek. To wyzwanie i ogromna szansa także dla potencjalnych dostawców.
Targi POLAGRA to wydarzenie zrzeszające polskie i zagraniczne firmy oraz instytucje działające w branżach produkcji żywności, dostawców technologii do jej produkcji oraz hoteli, restauracji i cateringu. Odwiedzają je właściciele, managerowie i kupcy z kilkudziesięciu krajów. W tym roku organizatorzy mocny nacisk położą na udział sieci handlowych i proeksportowy charakter wydarzenia.
Żabka Polska w centrum POLAGRY
– Grupa MTP i Żabka Polska współpracowały przy okazji wielu wydarzeń. Przyszedł czas na najbardziej naturalną współpracę i jednocześnie nowe otwarcie, czyli współpracę przy targach POLAGRA – mówi Tomasz Kobierski, prezes Zarządu Grupy MTP. – Cieszymy się, że Żabka Polska zdecydowała się zostać Partnerem tego wydarzenia. Jej obecność stanowić będzie jedno z kluczowych kół zamachowych dla rozwoju tego wydarzenia – podkreśla. Przez trzy dni, 25–27 września, podczas targów POLAGRA Żabka Polska zaprezentuje się na stoisku, na którym goście targów mogą spotkać się z przedstawicielami firmy. Wszyscy chętni będą mogli umówić się na indywidualne spotkania biznesowe. To niepowtarzalna szansa dla potencjalnych dostawców oraz kontrahentów działających w Polsce i poza jej granicami.
– Jako lider rynku convenience chętnie uczestniczymy w partnerstwach na rzecz rozwoju biznesu, innowacyjności i przedsiębiorczości. Z Grupą MTP od lat działamy na wielu polach, a będąc firmą wywodzącą się z Poznania szczególnie bliskie nam jest angażowanie się w odbywające się w stolicy Wielkopolski inicjatywy, a taką bez wątpienia są targi POLAGRA – mówi
Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu Grupy Żabka, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.
– Cieszy mnie, że będziemy mogli spotkać się z naszymi obecnymi i przyszłymi partnerami biznesowymi, aby dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Wierzę, że będzie to doskonała okazja do zbudowania nowych relacji, które mogą zaowocować w przyszłości.
Organizatorzy zaproponują m.in. szkolenia i eksperckie wykłady. Nie zabraknie też prezentacji podejmujących tematy rozwoju handlu i debat z udziałem przedstawicieli rządu, izb i instytucji branżowych oraz największych firm działających w branży spożywczej.
Targi POLAGRA odbędą się 25–27 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.