...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja PS

WorldFood Warsaw – bogaty program merytoryczny

Kwietniowe targi WorldFood Warsaw to spotkanie polskiej i międzynarodowej branży spożywczej. To także okazja do udziału w wielu panelach i dyskusjach przygotowanych we współpracy z czołowymi ekspertami branżowymi.

II edycja Międzynarodowych Targów WorldFood Warsaw odbędzie  się w dniach 14-16 kwietnia pod patronatem honorowym ministra rolnictwa Marka Sawickiego, prezesa ARR Radosława Szatkowskiego, prezesa ARiMR Andrzeja Grossa oraz prezesa KIG Andrzeja Arendarskiego. Wsparcie merytoryczne targów zapowiedzieli także przedstawiciele wielu organizacji i instytucji branżowych.



Pierwszego dnia wystawy odbędzie  się uroczyste otwarcie z udziałem najważniejszych reprezentantów instytucji branżowych, mediów oraz wystawców. Następnie będzie miała miejsce debata otwierająca pod hasłem „Dlaczego Polska – możliwości i perspektywy” prezentująca nasz kraj jako atrakcyjnego partnera dla zagranicznych inwestorów.

Kolejnym punktem w programie będzie dyskusja przygotowana przez Kancelarią Brokerską ASYSTA o tytule „Ranking ryzyk – sugestie z rynku dla gospodarczych think thanków”. W trakcie tej części zostaną przedstawione najczęściej występujące zagrożenia w branży, a także możliwości ich minimalizowania.

Polska żywność podbija świat!
Drugi dzień targów rozpocznie się dyskusją na temat zagospodarowania nadwyżek w produkcji polskiej żywności. Rozmowę poprowadzi zastępca prezesa Agencji Rynku Rolnego Lucjan Zwolak, a wśród prelegentów znajdą się między innymi wiceprezes Stowarzyszenia Rzeźników i Wędliniarzy Piotr Ziemann, dyrektor  generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji Andrzej Faliński oraz dyrektor generalny Polskiej Federacji Producentów Żywności Andrzej Gantner.
Następnie w blokach tematycznych zostaną omówione nowe perspektywy eksportowe dla polskiej branży spożywczej. Wśród rynków dużych możliwości przedstawimy kraje azjatyckie, afrykańskie, Bliski Wschód oraz USA i Brazylię. Swoje doświadczenia w dziedzinie handlu zagranicznego oraz promocji na międzynarodowych rynkach przedstawią: dyrektor Biura Współpracy Międzynarodowej ARR Agnieszka Rembisz, b. minister pracy reprezentująca Indyjsko-Polską Izbę Gospodarczą Anna Kalata, Mamadou Bah z Klaster for Africa, dr inż. Witold Gerlicz oraz Janusz Michaluk z Regionalnej Izby Gospodarczej w Łodzi, Zenon Daniłowski – prezes Makaronów Polskich. Prezentacje na temat rynku afrykańskiego oraz zwyczajów konsumenckich i uwarunkowań prawnych w Brazylii przedstawią reprezentanci firmy LOGOS. Z kolei rynek amerykański i jego specyfikę omówi międzynarodowa firma Registrarcorp z USA.



Handel na WorldFood Warsaw
Podczas targów zostanie stworzona specjalna strefa do rozmów przedstawicieli sieci handlowych z wystawcami. Bezpośrednie kontakty B2B mają skutkować podpisanymi w przyszłości kontraktami na dostawę produktów do konkretnych sklepów.
Organizatorzy targów przygotowali również program merytoryczny dla handlu. Będzie on zawierał między innymi analizę tego rynku w Polsce, prezentacje dotyczące zwyczajów konsumenckich Polaków, a także poświęcone zarzadzaniu cenami i promocjami w sieciach retailowych.



Ekologia i tradycja kulinarna
Ostatni, ale nie mniej ważny dzień targowy, będzie poświęcony perspektywicznej i szybko rozwijającej się w Polsce i na świecie branży żywności ekologicznej.
Ponadto odbędzie się panel „Lekcja smaków” przygotowany przez Stowarzyszenie Kucharzy Polskich. Rozmowa poświęcona będzie nowoczesnym trendom w kuchni polskiej, a także tradycji kulinarnej. Dyskusja umożliwi zagranicznym gościom poznanie polskich specjalności żywnościowych. Ale będzie również pewną inspiracją dla przedstawicieli sektora HoReCa.
WorldFood Warsaw i towarzyszące im podwystawy – Wine&Spirits, Ingredients Warsaw, FoodTech Warsaw, to targi o bardzo bogatym programie merytorycznym, obfitujące w liczne spotkania, rozmowy biznesowe, nawiązywanie nowych kontaktów.

Więcej informacji: www.worldfood.pl

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji