...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja MW

Firmy spożywcze doceniają Facebooka

Facebook jest coraz mocniej wykorzystywany przez firmy spożywcze w celu zwiększenia sprzedaży oraz przywiązania klientów do swojej marki. Rosnące znaczenie social mediów w Polsce widać zarówno na przykładzie gigantów jak i mniejszych przedsiębiorstw

Według badań opublikowanych przez portalspozywczy.pl w październiku 2011 r. aż 97% ankietowanych stwierdziło, że kontakt z marką w Internecie miał wpływ na zakup danego produktu. Pokazuje to jak duże znaczenie ma Internet w kontekście promocji produktów. Rozwój social mediów w branży spożywczej jest niezwykle dynamiczny. Z perspektywy konsumentów, brak obecności firmy na portalach społecznościowych może mieć duży wpływ na powodzenie jej produktów.

Najwięksi na Facebooku

Założenie profilu firmy na Facebooku to kwestia chwili, sztuka polega na jego umiejętnym prowadzeniu. O skutecznym Fan Page’u możemy powiedzieć tylko w przypadku starannie zaplanowanej strategii działań na portalu oraz atrakcji przygotowywanych dla fanów. Z zestawienia przygotowanego przez Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć wynika, że największe polskie profile w kategorii "żywność i napoje” posiadają średnio kilkaset tysięcy fanów. Mowa tu o dobrze znanych markach, takich jak: Kit Kat, Mały Głód, Góralki, Tymbark, Wedel czy Żywiec Zdrój. Sama liczba fanów nie zawsze przekłada się na aktywność i zaangażowanie użytkowników na profilu, dlatego firmy urozmaicają komunikację licznymi konkursami, aplikacjami, ciekawostkami i informacjami.

"Aktywność na profilu jest kluczowym wskaźnikiem dla firmy" – ocenia Marcin Sipa, współwłaściciel ZPC Brześć, producenta m.in. słomki ptysiowej. - "Nie jest jednak łatwo zbudować sympatię do marki, szczególnie dla przedsiębiorstw z wyrobami o mniejszym zasięgu niż te najpopularniejsze.”

Młode polskie firmy stawiają na Internet?

Pozyskanie nawet kilkudziesięciu lojalnych fanów to duże wyzwanie, szczególnie dla firm, działających na rynku lokalnym i krajowym. Facebook jest wyposażony w narzędzia marketingowe, które w skuteczny sposób umożliwiają rozprzestrzenianie  się informacji, dynamiczny rozwój profilu może więc zaprocentować większym zainteresowaniem marką albo chociaż zaistnieniem jej w świadomości potencjalnych nabywców.
Inwestycja w portale społecznościowe, w głównej mierze Facebooka, wydaje się zasadne szczególnie z perspektywy młodych, dopiero rozwijających się przedsiębiorstw, które nie mają środków na promocję z rozmachem, np. poprzez kosztowny rynek reklam telewizyjnych. Social media oferują zupełnie nowy kanał dotarcia do ogromnej, wciąż rosnącej i zróżnicowanej grupy odbiorców.

"Budowanie zaangażowanej społeczności wymaga czasu i regularności, warto jednak to robić, ponieważ sympatia do marki to największy kapitał dla marki z branży spożywczej” – mówi Sipa. - "Na profilu Produkty Spożywcze Brześć w każdym miesiącu fani mogą liczyć na upominki, dzielą się z nami zdjęciami oraz opiniami, taka strona szalenie ułatwia też kontakt na linii producent – konsument.”

Wg danych opublikowanych przez portal Socialbakers, w Polsce już 9,2mln użytkowników korzysta z Facebooka, co stanowi 23,96% mieszkańców kraju. Daje to nam 26. miejsce w globalnym rankingu liczby użytkowników tego medium. Jeszcze rok temu polskich "Facebookowiczów” było 6mln, dynamika wzrostu tego serwisu powinna więc być cenną informacją dla przedsiębiorstw w każdym sektorze.

źródło: ZPC Brześć.

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji