...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Aktualności

  • Wielkanocne sesje produktów spożywczych. Gdzie popełniasz błędy?

    Wielkanocne sesje produktów spożywczych. Gdzie popełniasz błędy? 0

    Czekoladowe pisanki, wiosenna linia bombonierek czy kawy ziarnistej, a może bochenek z żurkiem? W social media roi się od zdjęć i grafik promujących promujących świąteczne nowości. Nie wszystkie kreacje kuszą jednak odbiorców do zakupu. Na co zwrócić uwagę, przygotowując wielkanocną sesję zdjęciową?

    więcej
  • Agenda WorldFood Poland

    Agenda WorldFood Poland 0

    Ponad 40 debat i prelekcji poświęconych branży FMCG i rynkowi suplementów diety! W ramach tegorocznej edycji WorldFood Poland organizatorzy przygotowali bogaty, merytoryczny i kompleksowy program merytoryczny, który skierowany jest do przedsiębiorców oraz wszystkich związanych są z branżą.

    więcej
  • Słodko już było

    Słodko już było 0

    O zagrożeniach i szansach, jakie niesie kryzys w branży piekarsko-cukierniczej, oraz o zmianach, które wymusi na producentach. Kto się do nich nie dopasuje, wypadnie z rynku – o tym między innymi rozmawiamy z ekspertem branżowym Andrzejem Piętką.

    więcej
  • Tortologia

    Tortologia 0

    Tort można nie tylko zjeść. Przekonuje nas o tym Karolina Konopka, która uczyniła z tych ciast, a także z innych znanych słodyczy źródło swoich performerskich inspiracji i obiekt do uwiecznienia na płótnie. Popatrzyła na torty okiem nie konsumenta czy smakosza, ale trochę prowokującego artysty.

    więcej
  • Czekolada bez kakao?!

    Czekolada bez kakao?! 0

    Produkcja czekolady bez ziaren kakao wydaje się absurdem, ale są tacy, którzy podejmują się tego wyzwania i to z dobrym skutkiem. Od czasu do czasu media informują o firmach, które eliminują ziarna kakao z produkcji czekolady. Do takich firm dołączyła niemiecka Planet A Foods.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe