...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Kawa

  • Polski mikroprzedsiębiorca kontra kryzys

    Polski mikroprzedsiębiorca kontra kryzys 0

    Jakimi działaniami mikrofirmy reagują na kryzys ekonomiczny? Czy częściej postrzegają go jako szansę na rozwój, czy jako walkę o przetrwanie? 20 czerwca br., podczas gali wręczania nagród "Mikroprzedsiębiorca Roku 2013", poznaliśmy wyniki badania „Sposoby radzenia sobie z kryzysem w mikrofirmach”.

    więcej
  • Jerzy Bartnik: elastyczny czas pracy to ułatwienie dla MSP

    Jerzy Bartnik: elastyczny czas pracy to ułatwienie dla MSP 0

    ‒ Małe firmy zatrudniają elastycznie i nic tego nie zmieni. (…) zaproponowane uregulowania mogą budzić wśród pracowników opór. Należy jednak sobie zadać pytanie, co jest ważniejsze ‒ mieć pracę i dostosować się, podobnie jak pracodawca, do trudności na rynku, czy też nie mieć jej wcale ‒ pisze prezes ZRP Jerzy Bartnik.

    więcej
  • Kuszenie pracownika

    Kuszenie pracownika 0

    Employer branding, czyli budowanie wizerunku dobrego pracodawcy, staje się coraz ważniejszym elementem w strategii firm w Polsce. Firmy dbają przede wszystkim o opinię wśród potencjalnych pracowników, bo – mimo dużego bezrobocia – trudno o dobrego pracownika. O swój wizerunek dbają nie tylko duże firmy.

    więcej
  • Ruchomy czas pracy korzystny dla obu stron

    Ruchomy czas pracy korzystny dla obu stron 0

    Przyjęte przez Sejm zmiany przewidują możliwość wprowadzenia ruchomego czasu pracy. To rozwiązanie, z którego zadowoleni mogą być nie tylko pracodawcy, ale również pracownicy.

    więcej
  • Akcja segregacja

    Akcja segregacja 0

    Otwarte budki z lodami, goframi, ciastkami, kawą i napojami to znak, że wkrótce będziemy mieli „urodzaj” odpadów, a pod ręką kosze do wszystkiego, które nie pomieszczą rosnącej ilości śmieci.

    więcej
  • Skorzystaj z bezpłatnego audytu innowacji

    Skorzystaj z bezpłatnego audytu innowacji 0

    Prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę z branży piekarniczej, cukierniczej czy lodziarskiej? Wiesz, że w Twojej firmie jest potencjał, ale nie wiesz, jak go wydobyć? Skorzystaj z bezpłatnego "audytu innowacyjności".

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe