25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu
MistrzBranzy.pl
Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail:
dane@mistrzbranzy.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce
prywatności.
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji
międzynarodowej.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania.
Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na
przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu
na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane
decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Jakimi działaniami mikrofirmy reagują na kryzys ekonomiczny? Czy częściej postrzegają go jako szansę na rozwój, czy jako walkę o przetrwanie? 20 czerwca br., podczas gali wręczania nagród "Mikroprzedsiębiorca Roku 2013", poznaliśmy wyniki badania „Sposoby radzenia sobie z kryzysem w mikrofirmach”.
‒ Małe firmy zatrudniają elastycznie i nic tego nie zmieni. (…) zaproponowane uregulowania mogą budzić wśród pracowników opór. Należy jednak sobie zadać pytanie, co jest ważniejsze ‒ mieć pracę i dostosować się, podobnie jak pracodawca, do trudności na rynku, czy też nie mieć jej wcale ‒ pisze prezes ZRP Jerzy Bartnik.
Employer branding, czyli budowanie wizerunku dobrego pracodawcy, staje się coraz ważniejszym elementem w strategii firm w Polsce. Firmy dbają przede wszystkim o opinię wśród potencjalnych pracowników, bo – mimo dużego bezrobocia – trudno o dobrego pracownika. O swój wizerunek dbają nie tylko duże firmy.
Przyjęte przez Sejm zmiany przewidują możliwość wprowadzenia ruchomego czasu pracy. To rozwiązanie, z którego zadowoleni mogą być nie tylko pracodawcy, ale również pracownicy.
Z 1600 zł do co najmniej 1680 zł ma wzrosnąć w przyszłym roku minimalne wynagrodzenie. To oznacza, że przedsiębiorca, który płaci pracownikowi pensję minimalną, poniósłby w przyszłym roku dodatkowy koszt co najmniej 1159,08 zł w skali roku na jednego pracownika – szacuje Tax Care. Ta podwyżka dźwignie też składki ZUS.
Otwarte budki z lodami, goframi, ciastkami, kawą i napojami to znak, że wkrótce będziemy mieli „urodzaj” odpadów, a pod ręką kosze do wszystkiego, które nie pomieszczą rosnącej ilości śmieci.
Prowadzisz mikro, małą lub średnią firmę z branży piekarniczej, cukierniczej czy lodziarskiej? Wiesz, że w Twojej firmie jest potencjał, ale nie wiesz, jak go wydobyć? Skorzystaj z bezpłatnego "audytu innowacyjności".