...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

czym jest Mistrz Branży

Mistrz Branży Portal dla piekarzy, cukierników i lodziarzy

Kontakt

Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"

ul. Klimczoka 9
40-857 Katowice
(reklama)
(sprawy redakcyjne)
(sprawy związane z portalem)

Kawa

  • Kawiarnie przechodzą na eko

    Kawiarnie przechodzą na eko 0

    Ekorewolucja w gastronomii stała się faktem. Także branża kawowa odczuła jej silny podmuch. Trend ten zbiegł się z wysypem rzemieślniczych palarni, z założenia bardziej tradycyjnych i przyjaźniejszych środowisku. Mamy więc u baristów rewolucję do kwadratu. I jak każda rewolucja ma ona swoje koszty.

    więcej
  • Sprzedawcy szczęścia - o roli marketingu w gastronomii

    Sprzedawcy szczęścia - o roli marketingu w gastronomii 0

    Cukiernia i piekarnia to miejsca, gdzie sprzedaje się nie tylko ciastka, bułki i lody. To miejsca, do których konsument przychodzi po odrobinę szczęścia. Dlatego tak ważne w ich działaniach są storytelling, social media i komunikacja. Jak to ugryźć? O tym rozmawiamy z Angeliką Borysiak z Brand2eat.

    więcej
  • Too Good To Go startuje w Trójmieście!

    Too Good To Go startuje w Trójmieście! 0

    Po sukcesie w Warszawie i Krakowie przyszedł czas na Trójmiasto! W aplikacji Too Good To Go dostępne są pyszne paczki-niespodzianki z niesprzedanym danego dnia jedzeniem z restauracji, kawiarni, sklepów i cukierni w całym Trójmieście.

    więcej
  • Modna słodycz

    Modna słodycz 0

    W co ubrane będą … torty w 2020? Jakie motywy, kolory i smaki będą rządzić w ciastkach, deserach i tortach?Przejrzeliśmy strony internetowe,odwiedziliśmy słodkie pracownie i przeanalizowaliśmy instagramowe hashtagi, by dowiedzieć się, co będzie słodkim hitem tego roku.

    więcej

Kategorie

Maszyny i urządzenia do produkcji

Pozostałe