![Grudniowe zakupy obniżą podatek za 2013 rok](/public/artykuly-sponsorowane/32/1416/32_1416_4298_136x94.jpg)
Grudniowe zakupy obniżą podatek za 2013 rok 0
Koniec roku oznacza nie tylko świąteczne zakupy – w przypadku przedsiębiorców to także ostatni dzwonek na zakupy firmowe, pozwalające na obniżenie podatku za 2013 rok.
więcejSzanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.
Redakcja oraz dział marketingu "Mistrza Branży"
Koniec roku oznacza nie tylko świąteczne zakupy – w przypadku przedsiębiorców to także ostatni dzwonek na zakupy firmowe, pozwalające na obniżenie podatku za 2013 rok.
więcejOd nowego roku, jak co roku, podatników czeka szereg zmian w zakresie rozliczania podatku VAT. Najważniejsze zmiany możemy podzielić na trzy podstawowe grupy: zmiana w zakresie obowiązku podatkowego, zasad odliczania podatku naliczonego oraz nowych przepisów dotyczących wystawiania faktur.
więcejRozpoczęła się wymiana opon letnich na zimowe. Przedsiębiorcy, którzy mają w planach zakup nowych „zimówek”, muszą pamiętać, że rozliczenie tego wydatku w ramach firmy nie jest takie samo w każdym przypadku.
więcejPolska Izba Handlu zaprasza na bezpłatne szkolenia.
więcejNa święta czeka się jak na zbawienie. Konsumenci są wtedy bardziej skłonni wydawać pieniądze, żeby święta Bożego Narodzenia były wyjątkowo smaczne. To najlepsza pora, żeby zastosować wszystkie marketingowe rozwiązania, opisywane na łamach MB przez cały rok, i dodatkowo spotęgować dobre nastroje zakupowe naszych drogich klientów.
więcejSzanowni Państwo, miło nam poinformować, że 6 listopada bieżącego roku miała miejsce inauguracja pierwszych Tragów branżowych, których inicjatorem, organizatorem i gospodarzem była firma APC KUMA Sp. z o. o.
więcejDobry klient to lojalny klient, który wraca do nas, bo to mu się opłaca. Przyglądając się działaniom znanych piekarni, cukierni oraz kawiarni, nietrudno zauważyć, że jednym z narzędzi marketingowych są dobrze przygotowane programy lojalnościowe.
więcej