...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU

Czekoladowe rytuały Piotra Krzciuka

Czekolada bean-to-bar w Polsce to nadal temat mocno zmarginalizowany. To może się wkrótce zmienić. Nie tylko za sprawą przybywających producentów kraftowej czekolady, ale też czekoladowych spotkań organizowanych w Łodzi przez eksperta branży - Piotra Krzciuka.

O ile czekolada jest jednym z najpopularniejszych słodyczy w Polsce a jej sprzedaż z roku na rok rośnie, o tyle już temat czekolady bean-to-bar jest mało znany amatorom słodyczy. Polscy konsumenci, choć coraz bardziej doceniają jakość produktu, nadal mają dystans do tabliczek sprzedawanych w cenach 4-krotnie wyższych, niż te z supermarketu. Wynika to głównie z braku wiedzy o tym jak powstaje czekolada, ale też i braku “kultury” jedzenia czekolady w naszym kraju. Nauczyć tej kultury oraz docenić cenny surowiec jakim jest ziarno kakao chce Piotr Krzciuk, który wraz z naszą autorką, Aurorą Czekoladową, postanowili zapoczątkować cykl unikalnych degustacji czekolady. Celem spotkań jest wtajemniczenie wielbicieli czekolady w świat prawdziwej czekolady i jej sensorykę. Podczas degustacji uczestnicy mogą spróbować najlepszych tabliczek z całego świata, m.in. Amedei, Domori, Bonnat, Georgia Ramon, ale też polskich producentów, jak Beskid Bean-to-Bar-Chocolate. Właściciel marki, Jan Woźniak, sam również uczestniczy w degustacjach, opowiadając jak konkretna tabliczka powstała.  Pierwsza z degustacji odbyła się z okazji Święta Czekolady (12 kwietnia) w siedzibie sklepu Sekrety Czekolady w Łodzi. W kolejnej uczestniczył, m.in. znany wokalista zespołu Coma, Piotr Rogucki. Najbliższa degustacja przeniesie się do gliwickiej czekoladziarni 31 maja.

 


 


Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji