W kolejnym artykule "Erg System radzi" kierownik działu sprzedaży Katarzyna Piecha odpowiada na pytania czytelników. Dowiecie się Państwo między innymi: dlaczego nadruki na skrzynkach są ważne z perspektywy klienta. Czym powinien kierować się klient przy wyborze rodzaju nadruku.
Dlaczego nadruki są ważne z perspektywy Klienta?
Personalizacja skrzynki zabezpiecza przed zagubieniem lub kradzieżą. Poza tym, znakowanie skrzynki upraszcza procesy logistyczne, co jest szczególnie ważne w przypadku, kiedy dana firma posiada kilka oddziałów. Własne logo na naszych produktach to także ważny element identyfikacji wizualnej i spójność z wizerunkiem firmy.
Czym powinien kierować się Klient przy wyborze rodzaju nadruku?
Przede wszystkim – wielkością zamówienia. Dla małych ilości sugerujemy nadruk wykonany metodą sitodruku, dla produkcji wielkoseryjnych – metodę gorącego stempla. Poziom skomplikowania nadruku to kolejny element, który powinien być brany pod uwagę. Sitodruk daje możliwość wykonania nie tylko nadruku wielokolorowego, lecz także nadruku o bardziej skomplikowanym wzornictwie. To, co również bardzo istotne przy wyborze rodzaju nadruku, to sposób użytkowania skrzynki. Wszystkie nasze metody oznakowania odznaczają się wysoką trwałością, jednakże, w pewnych sytuacjach lepiej sprawdzi się nadruk wykonany metodą gorącego stempla, gdzie kolorową folię można wtopić w polu przeznaczonym pod nadruk, uzyskując efekt „wtłoczonego wzoru”.
Co z Klientami, którzy nie posiadają własnego projektu nadruku?
Służymy pomocą przy projektowaniu takiego wzoru nadruku. Ustalamy z Klientem, co powinno znaleźć się w takim wzorze i przygotowujemy kilka koncepcji, spośród których Klient może wybrać najbardziej mu odpowiadającą. Zaakceptowany wzór nadruku umieszczamy w naszej bazie i przy kolejnych zamówieniach, Klient może wykorzystać go ponownie – co oszczędzi czas.
Katarzyna Piecha, kierownik Działu Sprzedaży w firmie ERG-SYSTEM S.A.