W dniu 29 marca 2017 roku, w Opolskim Centrum domEXPO mieszczącym się przy ulicy Kępskiej 8 odbył się Event targowo – wieczorowy, podczas którego firma APC AGRA zorganizowała spotkanie swoich klientów z dostawcami firmy.
Nazwaliśmy to wydarzenie EVENT, a posłużyło nam i naszym gościom jako „Otwarcie sezonu 2017”. W spotkaniu uczestniczyło ponad 50 firm z terenu całego kraju, które na co dzień zaopatrują nas w towary dla rzemieślników i restauratorów w branżach cukierniczej, lodziarskiej, piekarniczej i gastronomicznej. Spośród naszych zaproszonych gości – klientów, na spotkanie przybyło niemal 300 właścicieli, menedżerów bądź osób decyzyjnych reprezentujących ponad 150 firm z całego obszaru naszego działania. Zaopatrujemy rzemieślników i restauratorów z województw Dolnośląskiego, Opolskiego, Śląskiego, Łódzkiego i Wielkopolskiego.
Naszych gości witaliśmy na czerwonych dywanach już przed budynkiem domEXPO. Event rozpoczynał się jednocześnie od dwóch paneli tematycznych, dla gastronomii oraz osobno dla cukierni, piekarni i lodziarni. Podczas części konferencyjnych atuty swoich firm i nowości produktowe mieli możliwość zaprezentować wybrani producenci, właściwi dla danych branż.
Po panelach konferencyjnych rozpoczęliśmy targową część naszego spotkania. Z uwagi na to, iż nasi dostawcy dysponują większymi możliwościami technicznymi od Przedstawicieli w terenie był to czas na odkrycie wielu wspaniałych produktów lub składników do przygotowania wyśmienitych wspaniałości dla wzbogacenia oferty sprzedażowej w swoim zakładzie czy restauracji. Nowe smaki lodów, różnorodność posypek, prozdrowotne mieszanki dla wielu rodzajów pieczywa czy usprawniające pracę w kuchni przyprawy i dodatki do dań to tylko niektóre z propozycji naszych wystawców, których nie sposób wszystkich wymienić. Ponad to zarówno wystawcy jak i nasi klienci skorzystali z licznych ciekawych promocji, przygotowanych specjalnie na to wydarzenie, a uwzględniających zbliżające się Święta Wielkanocne czy choćby właśnie rozpoczynający się sezon lodziarski i grillowy.
Nie kończąc części targowej naszego Eventu, rozpoczęliśmy wieczorną część spotkania. Zaprosiliśmy zarówno klientów jak i dostawców na bankiet i wieczorną kolację, gdzie w oprawie występów artystów sceny oraz przy oprawie muzycznej bawiliśmy się do rana. Wieczór uświetnił występ magika, a także grupy tanecznej, która zaprezentowała prawdziwą rewię taneczną. Uroku całej zabawie dodawały inne atrakcje, które miały za zadanie uświetnić spotkanie.
W części wieczornej Zarząd APC AGRA Sp. z o.o. rozstrzygnął konkurs, który był dedykowany zaproszonym i przybyłym na spotkanie klientom firmy. Kulminacyjną częścią wieczornego spotkania było przekazanie zwyciężczyni konkursu, nagrody głównej w postaci samochodu osobowego marki Ford Fiesta. Samochód wygrała Pani Rita Kostyra właścicielka restauracji „Parkowa” z miejscowości Dobra koło Strzeleczek na Opolszczyźnie, która od wielu lat jest klientem naszej firmy. Na łamach prasy, jeszcze raz dziękujemy zwyciężczyni za wieloletnią współpracę i ponownie gratulujemy wygranej. Zdjęcia z przebiegu całego spotkania można podglądać na naszej stronie Internetowej www.apcagra.eu oraz profilu firmy na portalu społecznościowym Facebook. Marcowy Event był kulminacją działań marketingowych naszej firmy, które to chcemy, aby w całości swoich poczynań i wielorakich formach pomagały naszym klientom w ulepszaniu bądź uatrakcyjnianiu ich biznesu dając do zrozumienia, iż hasło naszej firmy „Solidny partner w biznesie” nie kończy się na dostarczeniu potrzebnych produktów do produkcji wyrobów. Klientom pomagamy w rewitalizacji punktów sprzedaży, doradztwie technicznym i technologicznym, dostarczamy wszelkie niezbędne informacje o trendach na rynku i pomysłach na jego uzupełnianie.
Dla naszych klientów, w każdej z branż w której działamy, staramy się być partnerem zupełnym. W spełnianiu tej idei wspomagają nas nasi dostawcy, producenci służąc pomocą i wiedzą, którą wspólnym wysiłkiem przekazujemy dalej dla wspólnego dobra wszystkich zainteresowanych stron, poczynając od producenta a na konsumentach skończywszy. Za całe spotkanie serdecznie dziękujemy wszystkim przybyłym gościom klientom naszej firmy ale też wielu naszym dostawcom, którzy czynnie wspomagają nasz rozwój. Tych, których tym razem zabrakło, zarówno dostawcom jak i klientom polecamy się na kolejne takie spotkanie.