...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AU, materiał promocyjny

Intensywność, uważność, zdrowie - trendy czekoladowe wg Barry Callebaut

Po raz trzeci firma Barry Callebaut opracowała raport Top Chocolate Trends. Wskazuje on ważne czekoladowe trendy, bazując na badaniach własnych marki z sierpnia 2022.

Nie ulega wątpliwości - i potwierdzają to też badania Barry Callebaut - że konsumenci, chcąc świętować i celebrować różne okazje, wybierają coś z czekoladą. Szukają czekoladowej przyjemności, gdy chcą cieszyć się życiem. Callebaut wskazuje trzy wiodące rodzaje przyjemności, które kierują wyborami klientów: intensywna przyjemność, uważna przyjemność i zdrowa przyjemność.

 


Intensywna przyjemność to przyjemność wielozmysłowa. Zatem konsumenci nadal będą poszukiwać tego, co ekskluzywne, sezonowe, rzemieślnicze; będą zwracać uwagę na pochodzenie i na opowieść, która wiąże się z danym produktem. Te potrzeby będą nadal istniały, choć - jak wskazuje Bas Smit, wiceprezes ds. marketingu marki Barry Callebaut - z dużym prawdopodobnieństwem konsumenci będą się przestawiać na zdrowsze podejście, podchodząc z większą uważnością do czekolady. Ta uważność jest związana z dbałością o zdrowie własne, innych ludzi i planety. Rośnie segment produktów spełniających te potrzeby, np. roślinnych, o niższej zawartości cukru, na bazie składników wiadomego pochodzenia pozyskiwanych w zrównoważony sposób. Badania wykazały, że 3 na 4 kosumentów zgadza się, że czekolada powinna być smaczna, “dobra dla mnie” i dla planety. Trend prozdrowotny rośnie - klienci dokonują świadomych wyborów, zwracają uwagę na ich wpływ na zdrowie. 65% badanych chętnie kupiłoby czekoladę ze “zdrowym wzmocnieniem”, czyli bogatszą w witaminy, minerały, błonnik, flawonole etc. Jednocześnie czekolada o wysokiej zawartości kakao postrzegana jest jako zdrowsza. Barry Callebaut uważa, że trend “zdrowej przyjemności” będzie coraz mocniej obserwowany w kategorii produktów cukierniczych i czekoladowych w nadchodzących latach. Również w tej dziedzinie innowacyjność producentów będzie odgrywać ważną rolę.


Bieżące wydanie czasopisma

Czy cynamonki staną się jesiennym odpowiednikiem jagodzianek? Jak obniżyć food cost, nie zaniżając jakości produktu? Dlaczego sukcesja w branży stanowi problem?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji