...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK, materiał promocyjny

Mały biznes z pomysłem

Dla osób robiących zakupy przez Internet coraz większe znaczenie ma nie tylko to, co kupują, ale także interesuje je, skąd pochodzi i jak powstaje dany produkt. Liczy się też jego unikalny wizerunek. W jaki sposób wyróżnić swoje wyroby i przyciągnąć uwagę kupujących?

Według sondażu przeprowadzonego przez Instytut Opinii Publicznej Infas Polacy coraz częściej kupują przez Internet. Wśród Europejczyków wyprzedzają nas tylko Brytyjczycy i Niemcy. Co trzeci z 17 mln polskich internautów przyznaje, że zakupy w sieci robi przynamniej raz w tygodniu. Rocznie w e-sklepach każdy z nich wydaje średnio około 1 600 zł.

Czego szukamy w sieci?

Do kupowania online zachęcają nas przede wszystkim niższe ceny i wygoda, jaką niesie za sobą tego typu rozwiązanie. W dzisiejszym zabieganym świecie dużą zaletą jest możliwość dokonywania zakupów bezpośrednio z domu i w dodatku bez jakichkolwiek ograniczeń czasowych. Najczęściej w ten sposób zamawiamy kosmetyki, ubrania, ale także chętnie wybieramy płyty, książki i filmy.

Sprzedaż w sieci to także szansa zaistnienia dla małych wytwórców, rękodzielników i artystów. W tym przypadku bardziej niż cena liczy się wyjątkowość i niepowtarzalność wybieranego produktu. Robiąc zakupy w sieci, konsumenci szukają przedmiotów, których nie dostaną w centrach handlowych i galeriach. Wybierają unikatowe, ręcznie wykonywane rzeczy, projektowane na zamówienie ubrania czy zabawki lub dzieła powstające w krótkich seriach. Polacy stają się także coraz bardziej ekologiczni i szukają przedmiotów pochodzących z firm, które wspierają środowisko i stawiają na naturalne sposoby produkcji. Dużą popularnością cieszą się różnego rodzaju domowe przetwory czy naturalne kosmetyki, które powstają w małych, często przydomowych pracowniach, a sprzedawane są właśnie przez Internet.

Wyjdź przed szereg – czyli jak zaistnieć

Sprzedaż online ma to do siebie, że kupujący nie może dotknąć i sprawdzić asortymentu, dlatego warto skupić się na innych aspektach. Dobrze jest zadbać o kwestie wizualne i przyciągnąć uwagę kupujących ciekawym zdjęciem, opisem, a także wyglądem produktu. Powszechnie uważa się, że jego charakter odzwierciedla wizerunek firmy – dlatego bardzo ważne jest, by był on wyjątkowy. Na rynku mamy do wyboru rozwiązania, dzięki którym łatwo i szybko stworzymy profesjonalne opakowania oraz umieścimy na nich niezbędne informacje. – Odpowiednie wykończenie można uzyskać dzięki etykietom przeznaczonym specjalnie do oklejania opakowań z produktami. Nadadzą one towarom pożądany wygląd i styl. Wybierać można spośród szerokiej gamy specjalnych etykiet wykonanych z papieru teksturowanego, recyklingowego czy satynowego – mówi Zuzanna Lewandowska-Piec z firmy Avery Zweckform, producenta wysokiej jakości etykiet samoprzylepnych. Co ważne, indywidualny wzór takiego nadruku stworzymy za pomocą bezpłatnej aplikacji online dostępnej na stronie internetowej Avery Zweckform. Możemy naszą grafikę zaprojektować od podstaw lub skorzystać z jednego z wielu szablonów dodając tylko tekst.

 

 

Internetowa działalność wiąże się przede wszystkim z wysyłką produktów, dlatego aby zaistnieć w pamięci kupującego warto do przesyłki dołączyć np. specjalną kartę z podziękowaniem. – Takie indywidualnie zaprojektowane karty świetnie sprawdzają się jako krótka forma korespondencji z kupującym. W ten sposób można podziękować za dokonanie zakupu i przypomnieć wizerunek, logo firmy i dane kontaktowe. W ten sposób budujemy więź z klientem – mówi Łukasz Tabin, specjalista ds. promocji i PR.

Liczba internetowych sklepów wciąż wzrasta, dlatego aby zaistnieć na rynku nie wystarczy już tylko dobry produkt. Liczy się także szereg niestandardowych rozwiązań, które wyróżnią go z tłumu i nakłonią klienta do kliknięcia „Kupuję”.

Bieżące wydanie czasopisma

Jaki krem do przekładania, a jaki do tynkowania tortu? Od czego zacząć wegańską rewolucję w cukierni? Co to jest crookie? I czym się różnią świderki Ice Dream Team?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji