...

Szanowny Użytkowniku

25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Poniżej znajdują się informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych w Portalu MistrzBranzy.pl

  1. Administratorem Danych jest „Grupa 69” s.c. z siedzibą w Katowicach, ul. Klimczoka 9, 40-857 Katowice
  2. W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: dane@mistrzbranzy.pl
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
  4. Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
  5. Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
  6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
  7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
  8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  9. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  10. Administrator informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności.

dodano , Redakcja AK

Moda na śniadanie poza domem

Moda na jedzenie śniadań poza domem umacnia się w Polsce coraz bardziej. Nic więc dziwnego, że restauracje prześcigają się w propozycjach porannego menu i oferują klientom prawdziwy śniadaniowy raj.

Czasy, kiedy rano w restauracji można było dostać tylko kawę  i co najwyżej pączka czy croissanta, na szczęście odchodzą w niepamięć. Polacy coraz częściej wychodzą na spotkania biznesowe z samego rana i łączą je z jedzeniem śniadania. Potwierdzają to również badania.

Z raportu „Śniadanie w wielkim mieście”, przygotowanym przez sieć restauracji Sphinx we współpracy z Gfk Polonia, wynika, że prawie co czwarty mieszkaniec (24%) Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska i Wrocławia pierwszy posiłek dnia spożywa poza domem częściej niż 5 lat temu. Ten odsetek jest jeszcze wyższy wśród młodych osób – po 28% Polaków w wieku 18-24 lat oraz 25-39 lat z dużych miast deklaruje taką zmianę przyzwyczajeń w ostatnim pięcioleciu – czytamy w wynikach badania.

Nic więc dziwnego, że restauracje starają się podążać za tym trendem. – W pewnym  momencie zaczął się boom na śniadania, na który oczywiście zareagowaliśmy i wprowadziliśmy menu poranne w naszych restauracjach – mówi Marta Załęska, dyrektor zarządzająca MJM Group. – I faktycznie, klientów nie brakuje.

– Komponowanie menu śniadaniowego to dla nas wielka radość i ogromne pole do popisu – mówi Zbigniew Kowalczyk, szef kuchni Road American Restaurant. – Początkowo zestawów miało być mniej, ale powiem nieskromnie, że wyszły nam tak dobre zestawienia, że ostatecznie zostawiliśmy aż siedem zestawów głównych. Klienci są bardzo zadowoleni z możliwości wyboru, bo niektórzy bywają u nas codziennie i groziłaby im monotonia.

W Roadzie można wybierać wśród zestawów o nazwach amerykańskich miast. Jest tu np. Poranek w Nowym Jorku (jajka sadzone z kiełbaską, plastrami chrupiącego boczku i pieczarkami, podawane z ziemniaczkami i chedarowym tostem). Są też jajka w koszulkach na tostach z plastrami chrupiącego boczku i z dodatkiem sosu holenderskiego (zestaw Miami). Można wybrać też śniadanie z jajecznicą w roli głównej lub typowo po amerykańsku, czyli pancakesy aż w trzech odmianach: z syropem klonowym, nutellą i bananem oraz w wersji na słono, z szynką, pieczarkami i jajkiem sadzonym.

Rankiem popularne wśród klientów są także koktajle o smaku banana, żurawiny lub szpinaku. Dostępne także na wynos.

Bieżące wydanie czasopisma

Czym wyróżnia się marcepan królewiecki? Czy rzemieślnicza piekarnia to najpewniejszy biznes? Dla kogo mleko A2? Jak powstają zefirki?

  • Wykup prenumeratę
  • Wspieraj twórczość

  • Zobacz więcej
    Bieżący numer

    Polecamy przeczytać

    Aktualny numer Mistrza Branży, zobacz online lub pobierz PDF >>

    Mistrz Branży

    Maszyny i urządzenia do produkcji